2024-02-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Jeanmannot vann IBU-cupen 2021/2021..nu individuell bronsmedaljör i VM 2 år senare. En förbundskapten i Frankrike som coachar Jeanmannot på ett perfekt sätt. I världens bästa lag.

Tilda Johansson vinner IBU-cupen 2022/2023..nu omotiverad att köra vidare för att en förbundskapten inte satsar på henne..utan satsar på en åkare ( Mona)som är ett psykfall i mästerskap..140 lopp..och 2 pallplaceringar..och 2.22 min efter i VM..

Inte undra på att Frankrike är världens bästa lag med en sådan förbundskapten som ser ALLA åkare på ett objektivt sätt..
Jag kan inte säga emot där. Frankrikes coaching och hela organisationen är en nivå över alla andra lag. Inte undra på att Norge norpade Mazet. Med honom som skyttetränare hade Jacquelin varit ostoppbar.
Citera
2024-02-09, 19:10
Medlem
Om jag minns rätt hade Sverige 5 pallplaceringar i Nove Mesto från 2016 på ca 50 starter. De som tror på stora framgångar i VM får nog tänka om..3 medaljer hade vi i VM Östersund och det är en rimlig medaljskörd. Detta skulle innebära ett stort fiasko..
Citera
2024-02-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totentanz
Hon är "helt ok", men pojkkropp är inte min grej. Det är tyskorna i IBU-cupen man ska ha span på...
Som Grotian? Eller vem menar du?

Sen vet jag att du har en fetish för tatueringar. Du hade inte sagt nej till en ménage ā trois med tauterade Lou och Justine.
Citera
2024-02-09, 19:20
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Italienskorna med bedrövliga skidor som vanligt. Fan vad man lider med Vitozzi.
Fast inte lika dåliga som Frankrikes väl?
Citera
2024-02-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Fast inte lika dåliga som Frankrikes väl?
Nej, jag har anmärkt detta tidigare att italienarna oftast har sämre skidor än fransmännen och fransyskorna. Idag hade Frankrike dock mer jämbördiga skidor med de tre hopplösa storspenderarna. Kanske något sämre än Norge. Förstår inte i vilken värld som Ida Lien kan vara inom 7s i ren åktid mot Julia trots att hon startade typ 20 min efter henne i dessa förhållanden.

Bendika likaså helt jämn med Chauveau och Jeanmonnot i spåret tyder inte på några superskidor.
Citera
2024-02-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Frankrike har inte ensamt kanonskidor

Kolla in Estland.

Förutom bra glid kan de franska framgångarna bero på att de franska skidskyttedamerna är väldigt duktiga också.
Citera
2024-02-09, 19:37
Medlem
Vad är det jag ser

https://www.instagram.com/p/C3IuUIjsDR7/
Citera
2024-02-09, 19:45
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Vad är det jag ser

https://www.instagram.com/p/C3IuUIjsDR7/

Deepfake😏😂
Citera
2024-02-09, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Jeanmannot vann IBU-cupen 2021/2022..nu individuell bronsmedaljör i VM 2 år senare. En förbundskapten i Frankrike som coachar Jeanmannot på ett perfekt sätt. I världens bästa lag.

Tilda Johansson vinner IBU-cupen 2022/2023..nu omotiverad att köra vidare för att en förbundskapten inte satsar på henne..utan satsar på en åkare ( Mona)som är ett psykfall i mästerskap..140 lopp..och 2 pallplaceringar..och 2.22 min efter i VM..

Inte undra på att Frankrike är världens bästa lag med en sådan förbundskapten som ser ALLA åkare på ett objektivt sätt..

Ja vad var det Lukas sa förrförra året "vi har en tydlig plan för Tilda", planen var tydligen att bryta ner henne och det lyckades han med.

Ivarsson och Andersson på tur?

Jag menar så Peppe och Mona fortsatt vara med i landslaget så måste dessa uppnosiga uppstickare väck!
Citera
2024-02-09, 19:55
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Varje gång man ser Justine, fan va hjärtat smälter. Sicken vilken skönhet!
Det var da voldsomt som du stadig forelsker deg Lexie. Du bytter jo drømmepartner oftere enn vi andre bytter skjorte.! Er bare så typisk for dere varmblodige latinere det altså
Citera
2024-02-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Det var da voldsomt som du stadig forelsker deg Lexie. Du bytter jo drømmepartner oftere enn vi andre bytter skjorte.! Er bare så typisk for dere varmblodige latinere det altså
Nej Justine är min OG. Hon är speciell.
Citera
2024-02-09, 20:16
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Nej Justine är min OG. Hon är speciell.
Ja det er dagens favoritt, men i morgen har du vel en ny, din rundbrenner du er der.!
Senast redigerad av Ski-entusiasten 2024-02-09 kl. 20:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in