2024-02-09, 07:21
Medlem
Efter att ha kollat SVT:s sändningar från JVM så blir det mer och mer uppenbart att Hård och Blomman passerat bäst före datum, åtminstone för traditionell skidåkning. SVT måste väl också inse detta? Tycker det funkade mycket bättre med Niklas Nord och Blomman förra året. Dessutom två år kvar till OS så Hård & Blomman hinner bli ännu mer förvirrade...

Och nej jag tycker inte Viaplay är bättre och Bränholm är också kass, i dagsläget är det tyvärr möjligt att tycka alla huvudkommentatorer i längd och skidskytte är usla.

Tyckte annars Fredrik Andersson var helt okej som expert i sändningarna från Åsarna för att bli inkastad i det första gången, kanske det han borde satsa på?
Citera
2024-02-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Efter att ha kollat SVT:s sändningar från JVM så blir det mer och mer uppenbart att Hård och Blomman passerat bäst före datum, åtminstone för traditionell skidåkning. SVT måste väl också inse detta? Tycker det funkade mycket bättre med Niklas Nord och Blomman förra året. Dessutom två år kvar till OS så Hård & Blomman hinner bli ännu mer förvirrade...

Och nej jag tycker inte Viaplay är bättre och Bränholm är också kass, i dagsläget är det tyvärr möjligt att tycka alla huvudkommentatorer i längd och skidskytte är usla.

Tyckte annars Fredrik Andersson var helt okej som expert i sändningarna från Åsarna för att bli inkastad i det första gången, kanske det han borde satsa på?

Tycker den bästa av gästexperterna från svenska cupen var Anna Dyvik från Boden eller när det var.
Citera
2024-02-09, 11:14
Medlem
Graviterar mer och mer mot Nord som den enda som inte lyckas irritera mig.
Citera
2024-02-10, 02:11
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av younghegelian
Tycker den bästa av gästexperterna från svenska cupen var Anna Dyvik från Boden eller när det var.

Ja Dyvik är utan tvekan den som presterat bäst. Hon har en viss talang för mediala presentationer som i stort sett alla andra saknar.
Citera
2024-02-10, 08:43
Medlem
Ser i stort sett aldrig på skicross men han som kommenterar tillsammans med Lewén just nu är bland det sämre jag hört. Han har ingen systematik och saknar all förmåga att presentera produkten strukturerat. Det är som att han sitter med sin pappa och ställer massa dumma frågor.
Citera
2024-02-10, 12:32
Medlem
CoolTrasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Pinsamt att lyssna på Blomman idag. Han blir så bitter när det inte går som han tänkt.
Idag var han bitter på en argentinska som enligt Blomman stod i väger för Rosenberg..."Argentinarna ska inte vara med i detta VM" tyckte han
Citera
2024-02-10, 14:23
Medlem
ruckaalis avatar
Tycker Kajsa Kling är väldigt bra som expert. Saknat en bra expert i alpint senaste åren. Hellman var väl iof helt okej för ett par år sen.
Citera
2024-02-11, 02:00
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Tycker Kajsa Kling är väldigt bra som expert. Saknat en bra expert i alpint senaste åren. Hellman var väl iof helt okej för ett par år sen.

Kunnandet är det inget fel på, men hon pratar för mycket och i ett monotont ansträngt röstläge som påminner om längdåkningens Anna-Karin Strömstedt. Jag föredrar - faktiskt - att lyssna på Jessika Lindell Vikarbys barnsliga men mer lågmälda röst och ödmjuka personlighet.
Citera
2024-02-11, 09:47
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Kunnandet är det inget fel på, men hon pratar för mycket och i ett monotont ansträngt röstläge som påminner om längdåkningens Anna-Karin Strömstedt. Jag föredrar - faktiskt - att lyssna på Jessika Lindell Vikarbys barnsliga men mer lågmälda röst och ödmjuka personlighet.
Håller som sagt inte alls med. Tycker att varje gång Jessica säger något om åket så visar klockan det motsatta.
Citera
2024-02-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

Kajsa Kling är kunnig, men hon pratar definitivt för mycket. Jag får stänga av ljudet ibland.
Citera
2024-02-11, 11:24
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal
Kajsa Kling är kunnig, men hon pratar definitivt för mycket. Jag får stänga av ljudet ibland.

Det är det största problemet med många nutida kommentatorer och experter. De pratar på tok för mycket, som om de är rädda för tystnaden och måste fylla ut minsta lilla paus som uppstår.
Citera
2024-02-11, 14:54
Medlem
Ola Brännholm är helt värdelös..... Björn Ferry får ju rätta honom i varannan mening....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in