2024-02-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är förstås inte jag som gjort grafen. Skabbes följare har hursomhelst ändrats rätt rejält efter Jockis utspel - och det är det grafen syftar till att visa.

Hoppas det fortsätter!

Got it.

Ja, jag är själv en av de som avföljt. Jag har försvarat honom i mycket under hela grejen men det konstanta ljugandet har gjort att jag inte vill se något av det han gör längre. Vad är poängen med att titta på någon som gör helt tvärtemot det han sade en vecka tidigare?

Någon får gärna skicka DM till mig när Chrippa kommit ur psykosen. Först då kan jag följa honom igen.
Citera
2024-02-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Hur ens har du orkat du följa han och dessutom försvarat honom? Usch.

Eftersom han har hamnat i ett toxiskt förhållande med en kvinna som har BPD. Då får man min sympati oavkortat.

Nu har han dock fått flera chanser att ta sig ur Sveriges mest patetiska förhållande och ändå gått tillbaka och då får han skylla sig själv.
Citera
2024-02-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Eftersom han har hamnat i ett toxiskt förhållande med en kvinna som har BPD. Då får man min sympati oavkortat.

Nu har han dock fått flera chanser att ta sig ur Sveriges mest patetiska förhållande och ändå gått tillbaka och då får han skylla sig själv.

Sammanfattning:
Två personer har funnits varandra, en med odiagnostiserad BPD och en med odiagnostiserad ADHD och narcissism, har valt att vara med varandra i en relation, oavsett hur stökig historiken ser ut så vill de vara med varandra och trivs med att ta efterblivna beslut oavsett om det skadar varandra eller andra. Det är deras vilja som står i centrum och betyder mest.
Citera
2024-02-09, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Sammanfattning:
Två personer har funnits varandra, en med odiagnostiserad BPD och en med odiagnostiserad ADHD och narcissism, har valt att vara med varandra i en relation, oavsett hur stökig historiken ser ut så vill de vara med varandra och trivs med att ta efterblivna beslut oavsett om det skadar varandra eller andra. Det är deras vilja som står i centrum och betyder mest.

Numera håller jag med då Chrippa har fått flera chanser att ta sig ur förhållandet med hjälp av sina anhöriga. Annars kan det vara riktigt svårt att ta sig ur ett förhållande med en BPD-person och då kan det för omgivningen se ut som att man frivilligt stannar kvar. Av det jag sett verkar de dock vilja vara med varandra och då får de vara det. Håll bara Chloe borta från henne så får de göra vad de vill.
Citera
2024-02-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Han kan inte åka en meter med dottern så länge han inte har enskild vårdnad eller mamman ger sitt samtycke.

CB är stereotypen för obehandlad ADHD.

Nä jag vet. Men sättet han snackar på i sina live är att Julia är olämplig som mamma och Chloe vill vara med honom så det låter som att han vill försöka få ensam vårdnad.

Japp, Chrippa har helt klart adhd.
Citera
2024-02-09, 14:29
Bannlyst
Chrippa har fått så jävla mycket gratis i allt detta, men väljer att fucka up allt för sig. Svårt att vara mer misslyckad än så.
Vart ska grabben nu bo? Hos linneas föräldrar? Något eget hyreskontrakt lär hab inte få pga sina skulder hos kfm. Eller som han själv sa ”det är tre månaders uppsägningstid” som att det vore en lång tid.
Citera
2024-02-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Linnea är garanterat inte farlig men stämpeln: ”Psykopatbrud” lyser knallrött i pannan på henne

Hon har ingen skam i kroppen som vistas i en lägenhet som hon inte ska vara i... Såklart sitter hon där iklädd Chrippas kläder som ett jävla sär... Garanterat benzotorsk..
Citera
2024-02-09, 14:38
Medlem
Man vet att det är jävligt fel i samhället när en människa bedöms baserat på antalet följare på nätet.. Sen det värsta hotet du kan göra är att skrämma med avföljning
Citera
2024-02-09, 14:38
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jockibois IG-trend:
https://ibb.co/McqgN6d

Skabbes IG-trend:
https://ibb.co/ykgKBcv

bilderna är lite missvisande om man inte kollar vad staplarna representerar.
Citera
2024-02-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Chrippa har fått så jävla mycket gratis i allt detta, men väljer att fucka up allt för sig. Svårt att vara mer misslyckad än så.
Vart ska grabben nu bo? Hos linneas föräldrar? Något eget hyreskontrakt lär hab inte få pga sina skulder hos kfm. Eller som han själv sa ”det är tre månaders uppsägningstid” som att det vore en lång tid.

Satt och skröt häromdagen på Twitch om hur lätt det är för han att få nytt boende och hur rik han är.

Alla andra är luffare och kappvändare.

Blir väl att Linnea får stå på kontraktet!

Han blir verkligen en helt ny nivå dryg när han är tillsammans med Linnea.

Chrippa menar att det är kärleken som styr han.
Citera
2024-02-09, 15:53
Medlem
Glitterfians avatar
Julias senaste bild på Instagram?
Vem är killen tror ni?
Citera
2024-02-09, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Satt och skröt häromdagen på Twitch om hur lätt det är för han att få nytt boende och hur rik han är.

Alla andra är luffare och kappvändare.

Blir väl att Linnea får stå på kontraktet!

Han blir verkligen en helt ny nivå dryg när han är tillsammans med Linnea.

Chrippa menar att det är kärleken som styr han.

Samtidigt som snubben har ett skuldberg hos kronofogden. länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in