Citat:
Ursprungligen postat av
Julskinkato
Visst, du kan ha poänger om makt och korruption i väst men ser du putin som en god riddare som ska rädda väst...så är du riktigt sas rövknullad av postkommunistiska kgbs...
Jag ser inte Ryssland eller Putin som någon som ska rädda väst. Det är de hjärntvättade fårens retorik du hemfaller åt. Bara för att man inte hatar Putin, vill döda alla ryssar, älskar korrupte, khazarjuden Zelenski, inte tycker nazi-ukraina är värt att offra etniskt svenska pojkar och flickor för så är man en Putler-älskare och rysstroll. Det är så intellektuellt fattigt av er sida att man undrar om mRNA-hugget gett er hjärnskador eller om ni alltid varit lika "puckade".
Jag arbetar så jag har inte hunnit lyssna på hela intervjun ännu utan har en dryg timme kvar. Om man inte lyssnar på intervjun är man en idiot. Om man tror på vartenda ord Putin säger, dvs att rubbet är 100% sant, så är man också en idiot. Han är president för en stormakt i krig och sanningen är det första som ryker. Hade jag varit Litauer hade jag kanske inte sovit så gott