2024-02-09, 12:40
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Jag förstår inte varför nazister tror att antalet visningar av putte är till hans fördel??
Jag kan garantera dig att majoriteten som tittar dömer ut putin.

Majoriteten som tittar har inte ens hört mannen förut och det bästa motmedlet mot propaganda och hur man gjort en "boogeyman" av Putin är att höra han själv tala och det blir syntax error för de flesta när de inser att han inte alls är den han utmålats att vara.

Lite som Hitler talen som översätts med text och utan den dramatiska musiken samt en narratör som var 20 sekund påpekar att han är ond och äter bebisar till frukost, de är väldigt populära på Tiktok bland kidsen har jag hört.
Citera
2024-02-09, 12:41
Avstängd
EmMEw0w93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Vad är Putins nästa mål då? Baltikum? Östra Finnland?

Det är ju uppenbart i hans historieförvrängning att hans mål är att Ryssland skall tillbaks till det imperiet det (inte) var.

Nej, Tucker tog upp det i intervjun och Putin förklarade att det inte ligger i Rysslands intresse att anfalla Baltikum. Eftersom folk inte är pålästa och går efter vad MSM i väst säger så tror befolkningen här att Ryssland vill anfalla hela EU men så är inte fallet. Denna hysterin ligger i Natos intresse eftersom man vill sälja medlemskap.
Citera
2024-02-09, 12:41
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Var kan man se intervjun i efterhand? Om man kan det.
tuckercarlson.com
Citera
2024-02-09, 12:43
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Majoriteten som tittar har inte ens hört mannen förut och det bästa motmedlet mot propaganda och hur man gjort en "boogeyman" av Putin är att höra han själv tala och det blir syntax error för de flesta när de inser att han inte alls är den han utmålats att vara.

Lite som Hitler talen som översätts med text och utan den dramatiska musiken samt en narratör som var 20 sekund påpekar att han är ond och äter bebisar till frukost, de är väldigt populära på Tiktok bland kidsen har jag hört.

Haha, den publik tucker har har lyssnat 3 minuter på hans historiebabbel sen stänger dom av.
whittrash nazister och fånar som inte ens vet var röven på dom själva sitter.
Det är främst folk som jag som tittat på hela spektaklet, det var ingen riktig intervju för övrigt.
( och jag är höger så det stänker om det)
Senast redigerad av RealTide 2024-02-09 kl. 12:47.
Citera
2024-02-09, 12:43
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag tänker inte skedmata dig med "godbitarna".

Intervjun är "långtråkig" för de som är vana vid korta Tiktok-klipp på en minut. Dessa personer bör inte lägga sig i politik överhuvudtaget, då de saknar kompetens och tålamod att verkligen lyssna på vad politiker säger.

Tucker ställer inga "svåra" frågor.
Putin föreläser om medeltiden osv.

Ingen fråga om varför han anföll Ukraina.
Tucker är en mes
Citera
2024-02-09, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Vad är Putins nästa mål då? Baltikum? Östra Finnland?

Det är ju uppenbart i hans historieförvrängning att hans mål är att Ryssland skall tillbaks till det imperiet det (inte) var.

Hans historiegenomgång tolkar jag som att han vill öka förståelsen för Rysslands tänk, USA är ju jämförelsevis ett rätt ungt och historielöst land.
Citera
2024-02-09, 12:46
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hur känner "vi" till det, genom att Putin sagt så, eller att västerländsk media och politiker påstår det?
Han uttryckte inget hot mot andra länder i intervjun överhuvudtaget.
Det kan ju vara bra att påminna om att Ryssland som stat och Putin som person tidigare har erkänt Ukraina som stat och bedyrade att de inte hade några som helst anspråk på ukrainskt territorium. Han till och med anklagade alla som antydde att Ryssland skulle anfalla Ukraina som "Russofober".
Bra att minnas när han nu säger att de inte ska anfalla nästa land.
Citera
2024-02-09, 12:48
Medlem
intervjun trendar som #4 på youtube. det trodde jag inte dom skulle tillåta
Citera
2024-02-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gomersgotoground
Det är ju inte brist på förfrågningar som har gjort att Putin inte intervjuats förrän nu utan att Kreml tackar nej till intervjuer. Det säger ju även Kreml själva.
Ja och han förklarar även anledningen till att han tackar nej till MSM. Deras enda syfte är att smutskasta, inte föra opartisk journalistik.

Vi såg detta när Andrew Tate accepterade en intervju med BBC av ”good will”. Villkoren var att inte smutskasta och ställa ledande frågor, BBC lovade och höll inte sitt löfte.

Ingen människa skulle vilja ställa upp på en sådan intervju. Inte ens bottarna som spammar i denna tråd.
Citera
2024-02-09, 12:50
Medlem
BavarianBeetles avatar
Man märker hur sanslöst annorlunda ryssarnas kultur, världsbild och psyke är när högt uppsatta politiker snackar om Poltava och till och med Rurik som om det har realpolitisk relevans. För oss är sånt som hände för 100 år sedan inget mer historisk kuriosa.
Citera
2024-02-09, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Den psykotiske dvärgen i kreml "uttryckte" heller inget hot mot Ukraina innan hen inledde sitt anfallskrig mot landet. Tvärtom, hen och hens sycophanter försäkrade att det inte fanns någon som helst avsikt att angripa Ukraina...

Är du bekant med "the Russian–Ukrainian Friendship Treaty"? Enligt nämnda avtal garanterades Ukraina (av ryssland) att dess gränser skulle vara okränkbara, att ryssland skulle respektera landets territoriella integritet, samt att båda länderna inte skulle använda sitt territorium för att skada det andra. Detta bröt givetvis putain och anhang mot redan 2014 när Krim invaderades, och annekterades.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian%E2%80%93Ukrainian_Friendship_Treaty

Den sinnessjuke putain håller sig uppenbarligen inte till ingångna avtal och går inte att lita på i något som helst hänseende.

putain är paria i den civiliserade världens ögon så länge han lever. ryssland är paria vis-a-vis den civiliserade världen så länge putain lever och regerar i egenskap av landets diktator.

Han förklarade sin ståndpunkt angående det, må så vara att Zelensky inte håller med.
Ukraina höll inte sitt avtal heller enligt Putin.

Putin görs till paria i västvärlden, i resten av världen har han goda samarbeten och BRICs växer fort med många länder som vill ansluta.

Hade önskat att Väst gjorde bättre ifrån sig, tyvärr gräver vi vår egen grav nu.
Citera
2024-02-09, 12:52
Medlem
lajjjbans avatar
Vilken underbar intervju!

Ett samtal fyllt av ärlighet, fakta, sanningar, historia, sunt förnuft och fritt från propaganda.

En fackla med hopp har tänts i Moskva med Tucker Carlsons hjälp. Äntligen lyssnar folk på lite uppriktig journalistik för en gångs skull!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in