2024-02-09, 00:11
Medlem
arne99s avatar
HILLARY CLINTON ON TUCKER CARLSON
https://www.bitchute.com/video/mtEpbxM5PIyA/

Först så tänkte jag motvilligt se Tucker Carlson's intervju med Putin, men efter att sett min idol Hillary Diane Rodham Clinton i inslaget ovan så blev jag så pass skrämd att jag inte vågar utsätta min ömtåliga världsbild för en sådan ond attack.

SPOILER,
Citera
2024-02-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsusinomnibus
Varför skulle han annars ställa upp på en intervju om det inte ger han något? Intervjun OS hade med han var ju en del av hans dokumentär som du bör kika en gång till på om du inte förstod.
Haha var inte mkt att förstå. Var ju fortfarande ett möte och en intervju med Putin, förstod du inte det? En intervju gör man ju i syfte att få fram mer om intervjuobjekts personlighet eller att få intervjuobjektet att säga saker han egentligen inte sagt eller medgett förut. Det går inte med en slipad psykopat som Putin.
Citera
2024-02-09, 00:14
Bannlyst
Den här struphuvud cancer left media kört sen-22, nah vet inte direkt.

Men kanske världens bästa stand-in.

Underbart Tucker, nu sätter du extrem vänsterliberal MSM på plats, som att du hade haft en FB-dase.
Citera
2024-02-09, 00:17
Medlem
riktigt bra hittills, bra att tucker är på hugget!
Citera
2024-02-09, 00:17
Medlem
Intervjun
https://www.youtube.com/watch?v=olWn1TY2whE
Citera
2024-02-09, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Haha var inte mkt att förstå. Var ju fortfarande ett möte och en intervju med Putin, förstod du inte det? En intervju gör man ju i syfte att få fram mer om intervjuobjekts personlighet eller att få intervjuobjektet att säga saker han egentligen inte sagt eller medgett förut. Det går inte med en slipad psykopat som Putin.

Nja ämnet var ju Ukraina och inte vilken hans favorit vodka var? Hade dokumentären handlat om Putte så hade jag varit mer förstående då han oftast verkar kall, okänslig och beräknande. Kanske inte när han brottas med björnar eller folk dissar hans försök till att skaka hand.
Citera
2024-02-09, 00:20
Medlem
jontepsgs avatar
Intervjun är precis lika tråkig som väntat. Putin styr TC och "intervjun" exakt hur han vill och har redan avslöjat flera gånger att han vet vilka frågor som väntar.

Grattis Tucker, du lyckas visa ännu en gång för hela världen vilket billigt verktyg du är. 👍
Citera
2024-02-09, 00:21
Medlem
Varken Tucker Carlsson's egna sajt, eller Twitter om den nu ska dyka upp där också, har stöd för native-castande(vilket är ganska dåligt), däremot sänds intervjun med start sedan midnatt på RT.com som man kan native-casta via Odessey-stremen här:

https://swentr.site/on-air/odysee/

OffTopic en intressant nyhetskanal att casta hela dagarna i en Chromecast för att se vad det finns för diskrepanser mot det som matas ut i MSM-medierna.

Sen är det synd att Putin pratar ryska, han har en IQ på tre standardavvikelser(vilket är mer än mina) och talar dessutom flytande svenska och engelska, så det hade varit mer coolt och macho om han kört den på engelska, men antar att han av statstradition vill ta den på ryska. Orban fick lite pluspoäng där som talade bättre engelska än några icke-engelska globalistpolitiker

Jag hade velat se intervjun med engelsk CC-text till Carlsson's ord och engelsk eller helst svensk text till det ryska, med insikt i vem som har översatt Putin's ord så jag kan bekräfta att det är det oberoende översättare. Västerländska MSM-översättare ligger idag tyvärr på en historiskt låg nivå gällande att vara sakliga, neutrala och korrekta i sina översättningar.
Citera
2024-02-09, 00:32
Medlem
DroidBishops avatar
Det är iallafall uppenbart att han var uppriktig när han från början ville bygga goda relationer med USA och väst. Vi sade blankt nej, struntade i avtal, expanderade Nato, saboterade fredsförhandlingar mellan Ukr och Rys...och nu sitter vi här.
Citera
2024-02-09, 00:32
Medlem
Sgt.Blands avatar
Finns inte intervjun upplagd än på nån hyfsat seriös sajt? Går ju fan inte att hitta den nånstans.

Inget på Twitter heller arrgh.
Citera
2024-02-09, 00:34
Medlem
Snapcounts avatar
Har bara sett 10 minuter och Tucker låter Putin bara "mala på" med sin subjektiva åsikt om rysk historia...., väldigt ensidigt. Tucker kan vara en giftig intervjuare, men här är han (tills nu iallafall) bara en likadan åskådare som precis som alla som ser på detta.
Citera
2024-02-09, 00:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Finns inte intervjun upplagd än på nån hyfsat seriös sajt? Går ju fan inte att hitta den nånstans.

Inget på Twitter heller arrgh.

https://tuckercarlson.com/the-vladimir-putin-interview/

Funkar fint för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in