Varken Tucker Carlsson's egna sajt, eller Twitter om den nu ska dyka upp där också, har stöd för native-castande(vilket är ganska dåligt), däremot sänds intervjun med start sedan midnatt på RT.com som man kan native-casta via Odessey-stremen här:
https://swentr.site/on-air/odysee/
OffTopic en intressant nyhetskanal att casta hela dagarna i en Chromecast för att se vad det finns för diskrepanser mot det som matas ut i MSM-medierna.
Sen är det synd att Putin pratar ryska, han har en IQ på tre standardavvikelser(vilket är mer än mina) och talar dessutom flytande svenska och engelska, så det hade varit mer coolt och macho om han kört den på engelska, men antar att han av statstradition vill ta den på ryska. Orban fick lite pluspoäng där som talade bättre engelska än några icke-engelska globalistpolitiker
Jag hade velat se intervjun med engelsk CC-text till Carlsson's ord och engelsk eller helst svensk text till det ryska, med insikt i vem som har översatt Putin's ord så jag kan bekräfta att det är det oberoende översättare. Västerländska MSM-översättare ligger idag tyvärr på en historiskt låg nivå gällande att vara sakliga, neutrala och korrekta i sina översättningar.