Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jaha ok.
Jag förstår att din syn på en intervju skiljer sig från min. Jag tycker det blir tråkigt ned skjutjärnsjournalistik som enbart går ut på att journalisten ska visa hur god och fin hen är samtidigt som besvararen ska framställas som ond och elak. För mig är det betydligt mer intressant att få höra den andres syn på verkligheten. Särskilt i denna fråga, som tyvärr framställs helt svart vitt.
Denna intervju liknade ett samtal mellan två människor. Upplyftande och intressant.
Nu har jag besvarat dina frågor. Besvara nu dessa:
Vilka frågor saknade du?
Varför tycker du Tucker skulle synas mer? Det är väl Putin som.är intressant här?
DU kom in i ett inlägg där jag frågade om vad som var sanningssökande i tuckers intervju och vad.
Och nu ställer du samma fråga som jag, är du på riktigt, eller trodde du kunde smita undan frågan jag ställt hela tiden, med ställa samma fråga.
Som du förstår så vet vi alla om att det inte fanns något sanningssökande i tuckers intervju, och inte heller sade putin något nytt.
Och det är du som tycker där, inte jag, men det blir alltid så när någon försöker lägga orden i munnen på en annan.
Har du inget om tuckers sanningssökande, bemöda dig inte ens svara, för det finns inget att säga för dig alls då, mer är prata om annat som är irrelevant i min fråga som du kapade in på, men också vägrar svara på.