2024-03-19, 20:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag tyckte det var intressant när putin förklarade varför han invaderade Ukraina.

https://m.youtube.com/watch?v=44_2gZulXFU
Men det var inte en sanningsfråga av tucker
Utan det var som jag sade innan hur putin använde tucker som en nyttig idiot.

För en sak vet vi redan om Ukraina, och de enda nazisterna där är putins nazistiska förband.

Dock är jag mer intresserad av tuckers "sanningsfrågor", kanske kommer i ditt nästa inlägg?
Citera
2024-03-19, 20:42
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Det finns inga riktiga journalister kvar då de blivit aktivister.

Tucker är en av få journalister kvar och har blivit otroligt framgångsrik på grund av detta
Jo det finns mängder med riktiga journalister, men du letar väl upp alla aktivister, som Tucker, och ledarsidan på Aftonbladet, samma skit.
Citera
2024-03-19, 23:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Jo det finns mängder med riktiga journalister, men du letar väl upp alla aktivister, som Tucker, och ledarsidan på Aftonbladet, samma skit.
Det är dock väldigt intressant att de säger tucker sanningssökare, och sen när vi frågar om vad.
Ja, då är det Den Stora Bedövande Tystnaden vi möts av.
För om det vore så självklart tucker var en sanningssökare och om vad, så vad väntar de på?
Citera
2024-03-20, 00:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men det var inte en sanningsfråga av tucker
Utan det var som jag sade innan hur putin använde tucker som en nyttig idiot.

För en sak vet vi redan om Ukraina, och de enda nazisterna där är putins nazistiska förband.

Dock är jag mer intresserad av tuckers "sanningsfrågor", kanske kommer i ditt nästa inlägg?
Vad är en "sanningsfråga"? Jag förstår inte dina påhittade journalistiska begrepp.
Azov var väl nazister?

Kan du ge ett förslag på en fråga du saknade?
Senast redigerad av Japhy 2024-03-20 kl. 00:14.
Citera
2024-03-20, 06:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad är en "sanningsfråga"? Jag förstår inte dina påhittade journalistiska begrepp.
Azov var väl nazister?

Kan du ge ett förslag på en fråga du saknade?
Jag vet inte, väntar på vad det är för sanningsfrågor som tucker kom med, för det är trots allt det du svarar på och en "diskussion" om den sanningssökande tucker.(Kanske du inte skulle svarat på något du inte förstår dig på ens?(Blev rätt komiskt där för dig.))
Så vilken fråga är sanningssökande och vad?

Men det är lugnt jaffy, vet redan svaret här med tucker, som blev en enmans show för nazisten putin som använde tucker som den nyttiga idioten, men att tucker var så blek var faktiskt en liten överraskning.
Citera
2024-03-20, 10:33
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jag vet inte, väntar på vad det är för sanningsfrågor som tucker kom med, för det är trots allt det du svarar på och en "diskussion" om den sanningssökande tucker.(Kanske du inte skulle svarat på något du inte förstår dig på ens?(Blev rätt komiskt där för dig.))
Så vilken fråga är sanningssökande och vad?

Men det är lugnt jaffy, vet redan svaret här med tucker, som blev en enmans show för nazisten putin som använde tucker som den nyttiga idioten, men att tucker var så blek var faktiskt en liten överraskning.
Det var intressant att höra Putins anledningar till invasionen. Även den andra sidans "sanning" är viktig att känna till i en konflikt. Jag såg en äldre man som fick lägga ut sig om sin syn på världen. Även det var intressant.

Jag förstår inte vilka frågor du saknade. Kan du ge ett enda exempel på en fråga som du skulle ha önskat ställdes?

Varför bygger du upp en enorm halmgubbe som du nu debatterar emot. Jag pratar inte ditt hittepåspråk, KLyban. Jag vet fortfarande inte vad du menar med "sanningsfrågor".

I ärlighetens namn, KLyban, tror jag inte att du sett intervjun. Du förstår ju inte engelska.
Senast redigerad av Japhy 2024-03-20 kl. 10:35.
Citera
2024-03-20, 10:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det var intressant att höra Putins anledningar till invasionen. Även den andra sidans "sanning" är viktig att känna till i en konflikt. Jag såg en äldre man som fick lägga ut sig om sin syn på världen. Även det var intressant.

Jag förstår inte vilka frågor du saknade. Kan du ge ett enda exempel på en fråga som du skulle ha önskat ställdes?

Jagan vet inte varför du bygger upp en enorm halmgubbe som du nu debatterar emot.
När kommer du något om tuckers sanningssökande?
Såklart du inte vill förstå frågorna, för du ser korkad ut om du skulle försöka svara på dom.

En frågan man kan ställa sig, vad gjorde tucker där och när han inte ens försökte intervjua?
Jag tror pengar är den största drivkraften, och putin hade ju en enmansshow och där tucker inte fick vara med ens
(Ett råd, läs varningarna om vad som får pratas om, första delen du skriver är upptagen som inte att skrivas, ett gott råd bara.)
Citera
2024-03-20, 10:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
När kommer du något om tuckers sanningssökande?
Såklart du inte vill förstå frågorna, för du ser korkad ut om du skulle försöka svara på dom.

En frågan man kan ställa sig, vad gjorde tucker där och när han inte ens försökte intervjua?
Jag tror pengar är den största drivkraften, och putin hade ju en enmansshow och där tucker inte fick vara med ens
(Ett råd, läs varningarna om vad som får pratas om, första delen du skriver är upptagen som inte att skrivas, ett gott råd bara.
)
Jaha ok.

Jag förstår att din syn på en intervju skiljer sig från min. Jag tycker det blir tråkigt ned skjutjärnsjournalistik som enbart går ut på att journalisten ska visa hur god och fin hen är samtidigt som besvararen ska framställas som ond och elak. För mig är det betydligt mer intressant att få höra den andres syn på verkligheten. Särskilt i denna fråga, som tyvärr framställs helt svart vitt.

Denna intervju liknade ett samtal mellan två människor. Upplyftande och intressant.

Nu har jag besvarat dina frågor. Besvara nu dessa:
Vilka frågor saknade du?
Varför tycker du Tucker skulle synas mer? Det är väl Putin som.är intressant här?
Citera
2024-03-20, 11:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jaha ok.

Jag förstår att din syn på en intervju skiljer sig från min. Jag tycker det blir tråkigt ned skjutjärnsjournalistik som enbart går ut på att journalisten ska visa hur god och fin hen är samtidigt som besvararen ska framställas som ond och elak. För mig är det betydligt mer intressant att få höra den andres syn på verkligheten. Särskilt i denna fråga, som tyvärr framställs helt svart vitt.

Denna intervju liknade ett samtal mellan två människor. Upplyftande och intressant.

Nu har jag besvarat dina frågor. Besvara nu dessa:
Vilka frågor saknade du?
Varför tycker du Tucker skulle synas mer? Det är väl Putin som.är intressant här?
DU kom in i ett inlägg där jag frågade om vad som var sanningssökande i tuckers intervju och vad.
Och nu ställer du samma fråga som jag, är du på riktigt, eller trodde du kunde smita undan frågan jag ställt hela tiden, med ställa samma fråga.

Som du förstår så vet vi alla om att det inte fanns något sanningssökande i tuckers intervju, och inte heller sade putin något nytt.

Och det är du som tycker där, inte jag, men det blir alltid så när någon försöker lägga orden i munnen på en annan.

Har du inget om tuckers sanningssökande, bemöda dig inte ens svara, för det finns inget att säga för dig alls då, mer är prata om annat som är irrelevant i min fråga som du kapade in på, men också vägrar svara på.
Citera
2024-03-20, 11:24
Medlem
Japhys avatar
Citat:
DU kom in i ett inlägg där jag frågade om vad som var sanningssökande i tuckers intervju och vad.
Och nu ställer du samma fråga som jag, är du på riktigt, eller trodde du kunde smita undan frågan jag ställt hela tiden, med ställa samma fråga.

Som du förstår så vet vi alla om att det inte fanns något sanningssökande i tuckers intervju, och inte heller sade putin något nytt.

Och det är du som tycker där, inte jag, men det blir alltid så när någon försöker lägga orden i munnen på en annan.

Har du inget om tuckers sanningssökande, bemöda dig inte ens svara, för det finns inget att säga för dig alls då, mer är prata om annat som är irrelevant i min fråga som du kapade in på, men också vägrar svara på.
Jag har redan besvarat dina frågor. Jag har inte lagt något påstående i din mun.

Vilka "sanningsfrågor" tycker DU saknades?
Citera
2024-03-20, 11:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag har redan besvarat dina frågor. Jag har inte lagt något påstående i din mun.

Vilka "sanningsfrågor" tycker DU saknades?
Vilka är de ens som tucker gav?
Har du en ens?
Citera
2024-03-20, 11:28
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Vilka är de ens som tucker gav?
Har du en ens?
Du vet alltså inte vilka frågor som Tucker ställde. Där ser man. Du har ju inte ens sett intervjun, vilket gör dina inlägg helt ointressanta. Bara generiskt gnäll som du snappat upp från andra användare. Jag tycker du ska titta på intervjun. Den var intressant om än lågmäld. Kanske du kan hitta svenska undertexter så du förstår vad som sägs.

Börja där så får du lite kött på benen.
Senast redigerad av Japhy 2024-03-20 kl. 11:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in