2024-02-08, 22:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hade för mig att så var fallet. Säkert ändå en jobbig process att gå igenom som förälder och säkert även ett hårt slag mot självkänslan.

Möjligt, kan ju dock vara bra med en inkomst som inte är bidrag från staten om man ska försöka sig på ensam vårdnad.
Det är att föredra såklart - men det är inget krav och inte det som avgör vem som är bäst lämpad.
Citera
2024-02-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Stackars flicka som måste flyga varannan vecka om de ska fortsätta ha delad vårdnad och han flyttar utomlands.

Det kan jag lova dig inte kommer hända, flyttar han utomlands kanske han kan ha barnet någon gång i månaden. Varannan vecka kan han bara få om han bor i närheten.
Citera
2024-02-08, 22:15
Medlem
Flera saker är anmärkningsvärda med twitchstreamingen. Skabbe har snart harvat på i två veckor nu, hyggligt regelbundet. Han har sedan start haft ohyggligt bra tittarsiffror för att vara svenskspråkig. Hans views på voddar är helt jämförbara med de i sverigetoppen som hållit på i åratal.

Nästan 200K har kollat in streamen under två veckor.

Skabbe har, samtidigt, på nåt jävla sätt endast lyckats övertyga drygt 300 av alla dessa tittare att betala 50 kr för en månatlig prenumeration (från Twitch får han behålla 20 kr/st men måste då även betala skatt).

Det är en sinnessjuk usel ratio.
Citera
2024-02-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ls video spelades in innan Barcelona. Lojal? Ja jävlar.

Anknädden hade kunnat tjäna riktiga pengar på Skabbe. Hon tycks faktiskt vara den enda i hans närhet som valt att inte försöka göra.
Citera
2024-02-08, 22:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Visst att Chrippa kanske inte är världens bästa pappa även om jag tror att han iaf försöker så gott han kan.

Men nu ska tydligen Julia ansöka om ensam vårdnad, hon har väl inte ens ett jobb? Hur lätt är det att få igenom något sådant och vad skulle det innebära för Chrippa?
Det är svårt att få igenom ensam vårdnad. Hon måste bevisa att chrippa är extremt olämplig att ha hand om lilla C.
Citera
2024-02-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nej jag följer inte honom , han har allt offentligt. Men tänkte att det kunde vara av intresse för tråden.. duh 🙄

Ska ändå mycket till för att lyckas se något på tiktok 7 minuter efter det lagts upp om man inte följer personen Men tack for informationen om dansen på tiktok, nu kommer alla idioter titta, dela och kommentera så de får ännu mer uppmärksamhet
Citera
2024-02-08, 22:28
Medlem
Hur ser det ut på utredningsfronten?

Verkar ju inte som att det är riktigt sant det där som Chrippa hävdat att L skulle ha misshandlat barnet. Finns inte en normal själ som skulle bete sig som han gör och hänga med personen igen.
Eller är han bara med Linnea nu för att påverka utredningen?

Svårt att veta med den här notoriska lögnaren
Citera
2024-02-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Har Julia rätt att hålla Chloe lagligt borta från chipp?
Ja om hon anser att flickan far illa på något vis med pappan. Då ska hon som mamma skydda sitt barn.
Citera
2024-02-08, 22:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Ja om hon anser att flickan far illa på något vis med pappan. Då ska hon som mamma skydda sitt barn.
Det är inte riktigt sant.
Citera
2024-02-08, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja klart, jag gick in och sökte på han och det är väl klart jag delade fortare än fan. Linnea har med lagt upp en dansvideo nu där hon försöker se ut som Pamela med tanke på Chrippas Tommy Lee & Pamela Andersson referensen. Otroligt många småbarn som skriver massa gull till henne.. de blir väl kändisar på detta , oh well

Ja, är det något Chrippa har rätt i så är det att folk älskar att följa det här. Tragiskt, men så är det. Såg precis en kommentar till Linnea om att hon var någons idol
Citera
2024-02-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666

Stämmer verkligen inte, snarare kan det användas till hennes nackdel vid en eventuell tvist.
Citera
2024-02-08, 22:47
Medlem
Merrybums avatar
Enligt sig själv i sen senaste video är Chrippa precis som en 15 årig flicka, jag är benägen att hålla med. Även om jag lutar med åt att han beter sig som en fjortis.

Hej jag är en fjortis som vill ge misshandlade män ett ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in