2024-02-08, 21:27
Medlem
Atlasbokens avatar
Kommer säkert vara styrda frågor och mesigt som vanligt.

*gäsp*
Citera
2024-02-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Underskatta inte Putin, han är duktig på att manipulera och övertyga svagsinta.

Hur vet du det? Känner du han?
Citera
2024-02-08, 21:30
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Han skulle säkert kunna ta uppemot $50k per sekund. Helt seriöst!

Man trodde att folk skulle betala astronomiska summor för en intervju med OJ Simpson. Verkligheten var att inget tv-bolag visade intresse. Det finns nämligen ett värde som kallas goodwill i ett företag som man förstör om man lägger in Coca-Cola reklam eller annat.
Citera
2024-02-08, 21:30
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Är du säker på att det är gratis?
Jag kollade hans YT-kanal som länkade vidare till hans hemsida ochdär ser det ut som att det krävs abbonemang för $6/månad.
https://tuckercarlson.com/join/?utm_source=google&utm_medium=paid&gclid=CjwKCAiAl JKuBhAdEiwAnZb7lcQZNMAUeYJPMVRP1asPNfJJ-MOeEk3rQv_C9YkvFnc-pk1bqtTm6RoCbZ4QAvD_BwE

Han säger det själv i sin video på sin hemsida.
Citera
2024-02-08, 21:33
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Hur vet du det? Känner du han?

Ja du, man måste naturligtvis vara väldigt nära honom för att förstå vilken kuf han är.
Det var ju bara fina killar som var anställda hos KGB.
Bara se på den tråd vilka ufon som ser upp till honom.
Citera
2024-02-08, 21:35
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrig
Han säger det själv i sin video på sin hemsida.
OK, men det hjälper oss inte så mycket. Någon länk syns inte där, och inte heller på YT eller X.

Om du eller någon annan har en web-länk som visar att man kan koppla upp till strömningen av intervjun så postar jag den i början av tråden.

/Mod
Citera
2024-02-08, 21:36
Medlem
Tänk er en rättegång där endast en sida får komma till tals. Så är det i det här fallet och i så många händelser tidigare.

Det är precis så västerländsk media och elit vill ha det mot befolkningen: ”-Du behöver och skall endast lyssna på oss, vi har alltid rätt och motparten ljuger alltid.”

Låt för fan folket höra båda sidor för en gång skull och ta ställning själva, det är så tydligt hur dagens journalister är så låsta och censurerade till sina uppdragsgivare. Att straffa Tucker med sanktioner för att han intervjuar Putin..fyfan vad lågt! Vad är de så rädda för? Jag trodde vi levde i ett civiliserat samhälle med demokrati och yttrandefrihet där alla får komma till tals?
Citera
2024-02-08, 21:36
Medlem
någon som vet när den kommer?
Citera
2024-02-08, 21:38
Medlem
Det är riktigt roligt att se vuxna män bli så rädda och nervösa inför en intervju
Man fattar att de inte vart ute för något tufft, slickar röv på sina överordnade och gömmer sig bakom gardinen när en främling går förbi.

Likt transor slänger ur sig "transofob", likt vänstern slänger ur sig "rasist" slänger de veka männen ut sig diverse tillmälen för de är oroliga för ORD.

Haha så otroligt underhållande att läsa.

Vad kan Tuckers intervju leda till dock?
Att USA får press på sig att lösa kriget?
Ja förhoppningsvis, vem vill se fler döda ukrainare?
Att Putin belyser de problem vi själva ser inom väst? Ja det är väl positivt.
Att Putin kommer köra lite propaganda tror jag alla vuxna (förutom de livrädda veka männen) förstår. Alla ledare sysslar med propaganda. All massmedia gör det med och detta är såklart medtaget av de flesta tittare.

Vad är det värsta som skulle kunna ske till följd av intervjun? Att folk tar Rysslands sida? Att folk börjar gilla Ryssland mer? Det spelar ingen roll, det rör oss ändå inte.

Jag tycker det är riktigt roligt att se någon vågar gå utanför boxen. Det här är ett mästerdrag. Att vänsterpatetiska Aftonbladet gråter ut visar bara hur bra och rätt detta drag är av Tucker.

Ska bli kul och se alla kränkta veka män imorgon
Citera
2024-02-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
någon som vet när den kommer?
00.00 vår tid har jag hört🤷‍♂️
Citera
2024-02-08, 21:39
Medlem
Citat: