2024-02-08, 20:56
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Hur mycket tror ni Tucker tar för 1 minut lång reklamsnutt innan/under intervjun?
Han skulle säkert kunna ta uppemot $50k per sekund. Helt seriöst!
Citera
2024-02-08, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Har du sovit under ett berg? Det är så etablissemanget agerat de senaste åren. Utan X är det inte osannolikt att den hade blockerats på alla större plattformar, och tuckercarlson.com hade blivit undanstoppad i sökresultaten.

Varför? Det vanliga: "hot mot demokratin och det fria ordet".

Musk har tydligen problem med icke sovjet vänner.
Citera
2024-02-08, 21:01
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Tar han inte ställning i frågan? Varför skulle någon vilja höra vad en diktator som fängslar och dödar sina motståndare tycker?
Jag förstår inte vad som är så farligt, jag tycker iaf att det ska bli riktigt intressant.
Citera
2024-02-08, 21:07
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryskillet
Är väl medveten om att det hade kunnat hända men intervjuer med Putin finns ju överallt. Även Tuckers intervjuer finns ju uppe på Youtube. Så på vilka grunder tar man bort den? Man hade väl behövt använda något som sägs i intervjun i alla fall.

På vilka grunder togs Trump bort? Just det, på rena lögner, vilket The Twitter Files visade.

Du hade knappt vetat om intervjun utan X. Ingen på tv och i tidningar hade refererat den. På Flashback skulle den toppa "Övriga ämnen" i några timmar.
Citera
2024-02-08, 21:08
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Källor på att myndigheterna i USA vill förbjuda Tucker från att återvända till USA?

Några EU -sanktioner kommer inte bli aktuellt.

Jag vill inte se några YouTube-videor, du har misslyckats visa paniken.

Kanske kanske inte. Men många ledare önskar nog de kan slå honom på fingrarna! Men lyckligtvis för Tucker backar Elon upp honom.

Här är ban-önskan https://www.msn.com/en-us/news/world/tucker-carlson-branded-traitor-as-reagan-aide-floats-us-re-entry-ban-after-putin-chat/ar-BB1hRJ5u

Här är EU det om sanktionerna: https://www.msn.com/en-us/news/world/member-of-e-u-parliament-threatens-sanctions-against-tucker-carlson-over-putin-interview/ar-BB1hWtdB

Följ länkarna från CSN om du inte vill lita på dem, gör vad du vill. Använd google. Lite kul när dom tar till metoder de själva anser "anti-demokratiska" och "hotar friheten" eller "yttrandefriheten" men tar till dem när de gagnar dem själva i vanlig ordning.
Citera
2024-02-08, 21:12
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vi väntar med spänning på "redneck" Carsons intervju, vatnik har kallat den århundradets intervju, där "opartiske" Carson plötsligt kommer omvända hela mänskligheten, och Rysslands offensiva krig av samtliga jordens medborgare nu kommer klassas som legitimt. Spännande tider vi lever i

Om han gör den partisk på något vis kommer han ju falla på egen tyngd! Så upp till honom, det kommer genomlysas och genomskådas i så fall så ingen fara. Lögner eller vinklingar från något håll tror jag ingen vill se! Förutom de som redan bestämt sig då eller endast tar ena partens sida. Men vi neutrala önskar både ett slut på det hela och att förhandlingar och kommunikation ska börja om det kan vara en alternativ än vapen.
Citera
2024-02-08, 21:15
Medlem
Duvlorts avatar
Underskatta inte Putin, han är duktig på att manipulera och övertyga svagsinta.
Citera
2024-02-08, 21:15
Medlem
Massmedia har panik. Nu går de all in för att smutskasta Tucker.

Bra att intervjun genomförs!
Citera
2024-02-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
På vilka grunder togs Trump bort? Just det, på rena lögner, vilket The Twitter Files visade.

Du hade knappt vetat om intervjun utan X. Ingen på tv och i tidningar hade refererat den. På Flashback skulle den toppa "Övriga ämnen" i några timmar.
Där tog de i alla fall något han sa och intervjuer med Trump gick fortfarande att lägga upp. Men visst det går alltid att ljuga ihop något. Får hoppas X har uppgraderat sina servrar för det kommer bli lite trafik.
Citera
2024-02-08, 21:19
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrig
Den kommer visas gratis på Tucker Carlsons hemsida utan paywall. Och Elon Musk har sagt att han kommer inte ta ner den från X.

Anledningen bakom till intervjun hittar du här: https://tuckercarlson.com/why-were-in-moscow/ (4 min)
Är du säker på att det är gratis?
Jag kollade hans YT-kanal som länkade vidare till hans hemsida och där ser det ut som att det krävs abbonemang för $6/månad.
https://tuckercarlson.com/join/?utm_source=google&utm_medium=paid&gclid=CjwKCAiAl JKuBhAdEiwAnZb7lcQZNMAUeYJPMVRP1asPNfJJ-MOeEk3rQv_C9YkvFnc-pk1bqtTm6RoCbZ4QAvD_BwE
Senast redigerad av farbror_barbro 2024-02-08 kl. 21:30.
Citera
2024-02-08, 21:22
Medlem
jag ser personligen fram emot att höra en intervju med putin, jag har en polare som är redaktör på sputnik i moskwa, hanns bild av "befrielskriget och västs övertramp" skiljer sig helt från "västvärldens propagandamaskins historia"
Citera
2024-02-08, 21:27
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Usch, det låter farligt. Bäst att du undviker att titta då.

Tvärtom, tror det kan bli riktigt kul, buskis och satir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in