Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Jag började kolla på dagens avsnitt, Agneta har facetime direkt men tyvärr är det textat på danska, textning är inte discovery+'s starka kort, jag stängde av efter några sekunder. Får hoppas dom fixar det under dagen.
Men programmet är ju på svenska, så det borde ju inte vara ett bekymmer, dessutom är det mycket lite engelska. Men har man nedsatt hörsel så är det förstås ett bekymmer. Just Discovery är kassa på mycket. De får inte ut avsnitten i tid, de lägger dem i fel ordning osv. De har rätt mycket att jobba på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tilikum
Hittar ingenting om en prins Regan i Nigeria på nätet.
Någon som vet lite mer?
Nix, men i de där jävla länderna är ju var och varannan neger prins, lite som i vissa arabländer. De vara prinsar och prinsessor och samtidigt urfattiga. Men det verkar nog just inte denna vara.
Generellt var avsnittet ganska platt, men det har ju den svenska varit hela tiden. Jag tycker väl inte Agneta Sjödin tillför så hiskligt mycket, visst är hon väl fin att se på, men det är ju inte det programmet handlar om. Blir lite för mycket "Bonde söker fru" över det hela. Jag kommenterar inte paren idag, då jag tycker att dagens program på 39 minuter var lite kort för att "komma in" i serien. Det borde varit ett dubbelavsnitt.