2024-01-25, 21:41
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
I februari enligt denna artikel som någon här delade. Så jag hoppas det stämmer! Saknat knäppskallarna.
https://www.expressen.se/noje/da-kommer-succen-alskar-alskar-inte-tillbaka-agneta-sjodin-programleder/
Jag fattar inte vad Agneta Sjödin ska tillföra programmet, Det tar ju tidigare inte varit någon programledare och det har ju gått bra, känns som det bara Ska dryga ut tiden på något sätt. Kanske tänker det även göra Tell all avsnitt i slutet som de har på det amerikanska varianterna. Men jag tror att det kommer bli väldigt platt i sådana fall.
Citera
2024-01-26, 04:31
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag fattar inte vad Agneta Sjödin ska tillföra programmet, Det tar ju tidigare inte varit någon programledare och det har ju gått bra, känns som det bara Ska dryga ut tiden på något sätt. Kanske tänker det även göra Tell all avsnitt i slutet som de har på det amerikanska varianterna. Men jag tror att det kommer bli väldigt platt i sådana fall.
Ja, det håller jag med om, varför denna förändring? Samtidigt var senaste säsongen så otroligt långsam och seg, så de försöker väl fräscha upp konceptet lite nu. Hoppas verkligen på lite mer action denna säsong.
Citera
2024-01-27, 13:15
Medlem
Lecapitaines avatar
8/2 blir det säsongspremiär för säsong 4.
Citera
2024-01-28, 10:21
Medlem
Lecapitaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecapitaine
8/2 blir det säsongspremiär för säsong 4.
Följande par är bekräftade:
Tony och Christy
Lars och Fiona

Nya par ( som har bekräftats):
Oskar och Tina: Yngre kille från Vänersborg med tjej från Uganda
Ida och Regan: Medelålders Kvinna från Frölunda med man från Nigeria
Övrigt: Man i 50-års åldern från Stockholmsområdet med tjej från Sydostasien ( verkar som Filippinerna eller Thailand)
Citera
2024-01-28, 18:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Tony och Christy
Lars och Fiona

Övrigt: Man i 50-års åldern från Stockholmsområdet med tjej från Sydostasien ( verkar som Filippinerna eller Thailand)
Tack för denna info. Jag kommer säkert titta, jag brukar ju göra det även om jag fan tänker att jag inte ska se skiten. Det har dock varit lite platts sista säsongen.
Citera
2024-01-28, 19:46
Medlem
Lecapitaines avatar
Citat:
Tony och Christy
Lars och Fiona

Amanda och Korrine: Göteborg och USA, lesbiskt par
Citera
2024-02-04, 18:44
Medlem
Lecapitaines avatar
Citat:
Amanda och Korrine: Göteborg och USA, lesbiskt par
Robin och Angelin, Indien
Citera
2024-02-08, 09:12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag började kolla på dagens avsnitt, Agneta har facetime direkt men tyvärr är det textat på danska, textning är inte discovery+'s starka kort, jag stängde av efter några sekunder. Får hoppas dom fixar det under dagen.
Citera
2024-02-08, 17:52
Medlem
Hittar ingenting om en prins Regan i Nigeria på nätet.
Någon som vet lite mer?
Citera
2024-02-08, 18:19
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag började kolla på dagens avsnitt, Agneta har facetime direkt men tyvärr är det textat på danska, textning är inte discovery+'s starka kort, jag stängde av efter några sekunder. Får hoppas dom fixar det under dagen.
Men programmet är ju på svenska, så det borde ju inte vara ett bekymmer, dessutom är det mycket lite engelska. Men har man nedsatt hörsel så är det förstås ett bekymmer. Just Discovery är kassa på mycket. De får inte ut avsnitten i tid, de lägger dem i fel ordning osv. De har rätt mycket att jobba på.

Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Hittar ingenting om en prins Regan i Nigeria på nätet.
Någon som vet lite mer?
Nix, men i de där jävla länderna är ju var och varannan neger prins, lite som i vissa arabländer. De vara prinsar och prinsessor och samtidigt urfattiga. Men det verkar nog just inte denna vara.

Generellt var avsnittet ganska platt, men det har ju den svenska varit hela tiden. Jag tycker väl inte Agneta Sjödin tillför så hiskligt mycket, visst är hon väl fin att se på, men det är ju inte det programmet handlar om. Blir lite för mycket "Bonde söker fru" över det hela. Jag kommenterar inte paren idag, då jag tycker att dagens program på 39 minuter var lite kort för att "komma in" i serien. Det borde varit ett dubbelavsnitt.
Citera
2024-02-08, 18:23
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Men programmet är ju på svenska, så det borde ju inte vara ett bekymmer, dessutom är det mycket lite engelska. Men har man nedsatt hörsel så är det förstås ett bekymmer. Just Discovery är kassa på mycket. De får inte ut avsnitten i tid, de lägger dem i fel ordning osv. De har rätt mycket att jobba på.

Jag fick traggla mig igenom, Tony och compani är inte helt enkelt att förstå utan text.
Citera
2024-02-08, 18:27
Medlem
VoktorDodkas avatar
Visst var Agneta med i tur i kärlek med Adam Alsing en gång i tiden? Hon verkar gå efter samma manus nu, att försöka para ihop människor.

Vibrationsteknikern Oskar och Tina: Jag har toksvårt för personer som ler hela tiden, t o m när dom pratar så dom mer eller mindre väser mellan tänderna, men Oskar verkar genuint trevlig, tafatt och ohändig men trevlig. Kan bli ett äkta par då Tina inte verkar helt oseriös heller iaf inte första intrycket, dom är söta tillsammans, äktenskapstycke. Lite psykopatvibbar finns dock när han berättar hur han tänkt vid lägenhetsköpet. Jag ser framför mig honom sittandes på flashback och lära sig om vad kvinnor vill ha, han har t o m en Yaris, säkert ett tips från någon flashbackare, finns väl ingen vettig människa som köper en yaris annars. Hade han ett mobilfodral i wellpapp?

Fuktteknikern Tony, Cristy och Melissa: Den fula skitkärringen till elak psychostyvmor får skärmtid den här säsongen också, bläh. Vilken dålig form Tony är i, har han kol eller?

Ida och den nigerianske slumprinsen Regan: Dom flesta fattar att man skickar mailen från nigerianska prinsar direkt i papperskorgen, men Ida gifte sig med sin. Programutfyllnad, jag killgissar att det här är ett av paren jag kommer snabbspola förbi.

Rolf och Vilai: Känns spontant som en äckelgubbe men är troligen en ensam enstöring med utseende som ett slemmo. Jag förstår dock hans resonemang om att ha haft den perfekta kvinnan som man jämför alla nya med. Han personifierar den kroniske ungkarlen. Jag tror inte på det paret, tyvärr för hans skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in