2024-02-08, 16:40
Medlem
På något sätt så anser jag att Jennifer och Maxine att vara ärliga och genuina människor. Dom står för det dom säger.
2024-02-08, 16:43
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
På något sätt så anser jag att Jennifer och Maxine att vara ärliga och genuina människor. Dom står för det dom säger.

Hon står verkligen inte för vad hon säger och motsäger sig själv. J alltså. Hon håller på en som fjortis som har svårt att hålla känslorna inne och sedan opponerar som en 14 åring som är arg på allt och alla.
2024-02-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Hon står verkligen inte för vad hon säger och motsäger sig själv. J alltså. Hon håller på en som fjortis som har svårt att hålla känslorna inne och sedan opponerar som en 14 åring som är arg på allt och alla.
Det gör hon väl visst? Hon har ju inga problem att säga vad hon tycker/tänker om en person.
2024-02-08, 16:48
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det gör hon väl visst? Hon har ju inga problem att säga vad hon tycker/tänker om en person.

Är en fjortis som skriker på allt och alla ärlig och genuin? Att man inte kan reglera sina känslor utan agerar som ett barn gör en inte till en ärlig person. Ärlighet handlar om att stå för sina principer och tala sanning. Hon har inge principer utan är bara stor i mun.

Cornelia visade vad riktig ärlighet handlar om. Att lugnt och sansat utan att skrika eller impulsivt häva ur sig saker, talade om för J att hennes beteende inte var okej, fast hon visste att hon pratade med en impulsiv och lättretlig fjortis. Och då slutade allt med "ät mitt bajs". Situationen var som en lärare eller förälder som tillrättavisade en snorunge som beter sig illa.

Den ena har växt upp, den andre inte. Det är så barn beter sig, men sen mognar man. Jag kan själv idags skämmas över hur jag betedde mig när jag var 12 år, vissa sekvenser som är skämskudde. Som man minns.
Senast redigerad av ollahenne 2024-02-08 kl. 16:52.
2024-02-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Klart det var hårdare nypor på den gamla goda tiden. Nu är det inte den gamla goda tiden längre. Nu består Farmen av hur samhället ser ut idag. Lösögonfransar, botox-läppar, fula tatueringar, silikontuttar, youtube-influencers, missbrukare, pundare och en & annan klok människa. Just för att skapa "bra" TV.
Arma gamla Sverige, vart ska det sluta? Tur man inte har så långt kvar innan träfracken åker på.
2024-02-08, 17:27
Avstängd
Gick in och kollade vad som skrivs i facebooktrådarna. Ingen större skillnad mot detta forum och hatet mot Jennifer är genomgående. Inte ett gott ord om kärringen vilket är ovanligt då tanter brukar se upp till och försvara invandrare. I denna tråd finns dock en positivt inställd till tattaren.
2024-02-08, 17:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Hon är ett patetiskt jävla skämt. Otroligt omogen för sin ålder och håller på som en pubertal fjortis från Rinkeby eller nått, vilket får henne att framstå som mindre vetande. Förmodligen beter hon sig så pinsamt för att hon umgås med sånt folk. Hennes kille ska ju vara nån jävla random B-Muhammed från närmaste flyktingboende, som hon dessutom lyckats yngla av sig med, man kan ju med sitt kliande rövhål räkna ut vad han är för jävla bottenskrap.

Stackaren J verkar ha gjort helt fel val i livet, rakt igenom. Inte minst att delta i en serie som Farmen. Skämskudde grande. Det är många stackare överlag som deltar, men hon tar priset.

Att folk ens orkar vara seriösa i en sån serie och i ett sånt upplägg. Jag fattar det inte. Fredde och den där Göteborgaren med flint är de enda som någorlunda verkar fatta grejen. Hur fan kan man ens gå in där och ta åt sig av saker eller orka vara seriös/genuin?
Hon Maxine ger också ett vettigt intryck även om hon säkert också har eller har haft sina issues. Men hon har i alla fall växt upp och ger ett stabilt intryck.

Pundkärringen som har en golvmopp på huvudet är ju också rätt omogen och underutvecklad rent mentalt. Och han den där Tim är en jävla vekling och tönt, leker psykolog och allt vad det är, men beter sig själv som en svag efterföljare av imbeciller som J och de andra lallarna.
Hon har ingen kille längre. Jennifer är singel och beklagar sig i media över hur mobbad hon var i Farmen. En orosanmälan vore på sin plats då det bara kan bli kriminella ungar med sån morsa.
2024-02-08, 17:35
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hon har ingen kille längre. Är singel och beklagar sig i media över hur mobbad Hon var i Farmen. En orosanmälan vore på sin plats då det bara kan bli kriminella ungar med sån morsa.

Ja det tycker jag.
2024-02-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Precis som andra med ortenmentalitet är det som att försöka föra en diskussion med en apa att prata med Jennifer. Hon är fullständigt oförmögen att hantera sina känslor och att se sin egen elakhet och skyller allt på andra. Om något så är det ett bra exempel på att skolornas viktigaste uppgift, framför allt i utsatta områden, är att lära ut hur man hanterar sina egna känslor, hur man pratar respektfullt med andra människor och hur man deeskalerar konflikter. Det är mycket viktigare än att lära ut svenska och matematik för vi ser vart samhället är på väg när vi får för många som befinner sig närmare apstadiet än civiliserade människor.

Precis så.
2024-02-08, 19:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Var bara en tidsfråga innan Jennifer drog mobbnings-kortet. Tvivlar starkt på att hon verkligen blivit mobbad, hon känns mer som en som mobbat andra.
Nu säger Jennifer, att hon (Maxine) är inte heller här för att få erfarenheter (av att sköta en Farm) utan är här för att spela (om pengar) rätt inställning där!, så talar en mobbare

Martina ser ut som Louise Snoppsten framifrån, när hon inte har brillorna dvs

Fasen vad synd att alla blir sams hela tiden, bipolära hela bunten!

Cornelia introducerar oss för en honungs-lunga på Torpet, det vare väl en sådan som Macchiarini tillverkade på Karolinska?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-08 kl. 20:11.
2024-02-08, 19:52
Medlem
För mig helt sinnessjukt hur trångsynta vissa i denna tråd är när det kommer till Jennifer diskussionen. Behöver man säga mycket mer än att hon har den där ”efterbliven hora som röker camel blå, har gråa mjukis med hål i pga haschglöd, dricker powerking och pratar högt i telefon på bussen” aura? Klappmongot Ursula borde sluta runka oavbrutet till denna människa och skaffa bättre förebilder.

Herrejävlar..
2024-02-08, 20:01
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Norska Farmen har intressanta personer med intelligens och utbildning. Här liknar det ett dårhus med taturerade trash som ska rehabiliteras på en gård. Borde bara få vara uppstoppade djur med.

Är det möjligen den här du tänker på?
https://www.youtube.com/watch?v=isD1ELnBWsY

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in