2024-02-03, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Stackars Margås, väntar på att nye namnlöse pojkvännen ska fria på skottdagen.

Hon verkar helt missat att kvinnor som friar då.
https://www.hant.se/noje/margaux-dietz-om-att-forlova-sig/10124474

Hon verkar lite svajig:

” Margaux kärleksliv har varit mycket omskrivet sedan uppbrottet från Jacob. Strax efter separationen inledde hon en kortare relation med Emil Ingemarsson, 30, och 2021 gick hon och Sean Canning, 33, skilda vägar efter ett halvår ihop.”

Man får ett omoget lite tonårsaktigt intryck, men kan iofs hända att hon bara är lite desperat eller nervös eller över-romantisk och/eller hoppas på ett barn till. Men jag blir lite förundrad över vad som tycks som ett känsloliv utan djup…

Har för mig att hon och den där Canning var förlovade och att giftermål planerades. Men jag kan minnas fel eller blandat ihop med nån annan.
Citera
2024-02-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tching
Fixar en förlåtlig korg. Eller kanhända en försåtlig.

Ja, vilka romantiska fantasier om en man som ligger skadad blodig. Hon gav honom en korg men han gav nog henne korgen.

Och när han gav henne korgen så la hon ut klippet. Det tog ju två månader från tillfället och uthängningen.
Citera
2024-02-06, 12:23
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Hon verkar lite svajig:

” Margaux kärleksliv har varit mycket omskrivet sedan uppbrottet från Jacob. Strax efter separationen inledde hon en kortare relation med Emil Ingemarsson, 30, och 2021 gick hon och Sean Canning, 33, skilda vägar efter ett halvår ihop.”

Man får ett omoget lite tonårsaktigt intryck, men kan iofs hända att hon bara är lite desperat eller nervös eller över-romantisk och/eller hoppas på ett barn till. Men jag blir lite förundrad över vad som tycks som ett känsloliv utan djup…

Har för mig att hon och den där Canning var förlovade och att giftermål planerades. Men jag kan minnas fel eller blandat ihop med nån annan.
Hon låsas gifte sig med sonens pappa. Stor bröllopsfest med pompa och ståt. Och en vigselakt som Ebba Busch förrättade. Tyvärr har fröken Ebba inga befogenheter att göra det. Men det gjorde inget för enligt Margaux var de gifta i hennes ögon.
Citera
2024-02-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ja, vilka romantiska fantasier om en man som ligger skadad blodig
Hur vet du att han var ”skadad”? Han var ju inte så blodig så skadad är väl ett starkt ord. Hur blodet uppståd behöver vi inte ifrågasätta
Citera
2024-02-08, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Hur vet du att han var ”skadad”? Han var ju inte så blodig så skadad är väl ett starkt ord. Hur blodet uppståd behöver vi inte ifrågasätta

Jag har sett den "dolda" videon du postat i tråden. Den som troddes vara borttagen men som visade sig fortfarande finnas kvar.

https://youtu.be/76WqIu54EQM?si=mtLDy3kB3qIi0whg

I filmen säger Margaux Dietz att det ligger en blodig och blåslagen man utanför hennes dörr. Hennes son vill att de ska ringa ambulansen.

Varför "behöver vi inte ifrågasätta" hur blodet uppstått? Vad menar du?

Hursomhelst så dödade den videon effektivt - och med rätta - Margaux Dietz karriär som influencer.
Citera
2024-02-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och när han gav henne korgen så la hon ut klippet. Det tog ju två månader från tillfället och uthängningen.

Ja, det gör ju Margaux Dietz beteende ännu knäppare. Trots att det gått så lång tid och hon kunde ha fått distans till det hela så förstod hon inte hur obehaglig hon själv framstod i klippet.
Citera
2024-02-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Hon låsas gifte sig med sonens pappa. Stor bröllopsfest med pompa och ståt. Och en vigselakt som Ebba Busch förrättade. Tyvärr har fröken Ebba inga befogenheter att göra det. Men det gjorde inget för enligt Margaux var de gifta i hennes ögon.

Undrar om bröllopsgästerna visste om att det var ett fejkat bröllop? Lite märkligt beteende av kristdemokraternas Ebba Busch att leka präst på det sättet.

Margaux Dietz tycks ha en väldigt ytlig syn på det här med förlovningar och bröllop. Slit-och-släng-varor? Content till kanalen?
Citera
2024-02-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo ”operativt på projektbasis” låter ungefär som när prinsessan Sofia skulle hjälpa till på Sophiahemmet under pandemin och det visade sig att hennes arbetsuppgifter bestod i att bära in matbrickor till de intagna på deras rum. Margåååås ”operativa” insats här kommer väl att bestå i att hon kokar kaffe åt övriga eller liknande.

Kan Margaux Dietz koka kaffe? Agera praktikant? Hon har förmodligen köpt in sig i företaget för att kunna sitta på möten och låtsasjobba.

"SHE IS BACK-ISH..."

"Efter ett par tunga år har Margaux Dietz återigen börjat ta mer plats på sociala medier och uppdaterade även flitigt under sin och sonens resa till Sydafrika."

"Enligt Margaux själv har hon erfarenhet av sälj och marknadsföring var det enkelt för henne att se hur mycket tid och pengar bolag kan spara."

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/02/03/she-is-back-ish/

Bloggbevakning kommenterar. Har hon haft med sonen igen på sociala medier? Var inte det ett avslutat kapitel?
Senast redigerad av Tching 2024-02-08 kl. 12:27.
Citera
2024-02-08, 14:17
Medlem
På videon säger Margå till polisen i telefonen att hon är ensam tjej med sin femåriga son -
Men vem fan håller i kameran då?
Citera
2024-02-08, 14:40
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
På videon säger Margå till polisen i telefonen att hon är ensam tjej med sin femåriga son -
Men vem fan håller i kameran då?
Eller hur, de borde definitivt vågat väcka honom själva och inte slösat polis resurser på det. Men alla för content tänker jag.

Hon säger oxå att hon stack ner handen i fikan på honom för att se om han hade någon plånbok. Det tycker jag är konstigt.
Citera
2024-02-08, 20:20
Medlem
Citat:
Hursomhelst så dödade den videon effektivt - och med rätta - Margaux Dietz karriär som influencer.
Och ändå har hon fortsatt i samma stil. Jag minns att hon hade två samarbeten förra året och att hon nu är delägare i ett företag (Hypertype) är typ det som många influencers gör. Bianca Ingrosso till exempel
Citera
2024-02-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Och ändå har hon fortsatt i samma stil. Jag minns att hon hade två samarbeten förra året och att hon nu är delägare i ett företag (Hypertype) är typ det som många influencers gör. Bianca Ingrosso till exempel

Wow, hela TVÅ stycken samarbeten. Och delägare i ett företag, wow, vad du minns minsann!

Jag minns mer det där med den blodige och blåslagne mannen som låg utanför hennes dörr och som hon gjorde content av.

Har hon nån ny boyfriend på g?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in