2024-02-08, 10:45
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Ja, där han sitter och snackar om att Linnea o han EJ är ihop
Visst är det sjukt, låg hon i soffan och lyssnade tro. Eller var hon och bajsade just då?

Jag har ingen aning om de är ihop, eller om de bara k*****r. Men att de bara har djupa samtal om vem som ska ha soffan har jag svårt att tro på.

Förresten behöver ingen av dem soffan som det verkar. Chrippa är snart bostadslös och vi får anta att Linneas föräldrars hus redan är möblerar.

Nu är det väl tyst från Chrippa någon dag och sedan brister han ut i tala ut video där han öser skit över Linnea. För då börjar knarket ta slut och de börjar bråka igen.
Citera
2024-02-08, 10:54
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Han låtsas som ingenting. Fortsätter streama. Hur länge får han bo kvar i lägenheten? Han måste ju leva i det absolut största luftslottet genom tiderna.

Ja han är ju värre än Bagdad Bob
Citera
2024-02-08, 11:08
Medlem
Anktalares avatar
https://www.dn.se/sverige/regeringen-lagger-fram-forslag-om-visitationszoner/

Nu kanske det är dags för Chrippa att dumpa sin klädstil om han inte ska åka dit på visitationer stup i kvarten.
Citera
2024-02-08, 11:20
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Han låtsas som ingenting. Fortsätter streama. Hur länge får han bo kvar i lägenheten? Han måste ju leva i det absolut största luftslottet genom tiderna.

Verkligen, aldrig sett någon leva i så stor förnekelse. Miljonbelopp i skulder, kommer snart bli hemlösa men han bara fortsätter som ingeting. Varenda människa på planeten skulle ju ha total ångest 24/7. Men inte Chrippa, hans självbild tillåter inte det.
Citera
2024-02-08, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har inte sett den, men hon har väl en amstaff eller en såndär liknande ras. Tror hon har en valp men de har ganska bra tänder.

Är det i senaste yt-video man ser?

Hennes valp har nog inte blivit av med valptänderna ännu (små men vassa men kan inte ge så breda märken), hundbett ger ändå inte sådana märken. Det där är klösmärken, hundar kan klösas ganska rejält med klor. Människo naglar med, kan vara från glaset med kanske om han städat upp efter att det gick sönder
Citera
2024-02-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hennes valp har nog inte blivit av med valptänderna ännu (små men vassa men kan inte ge så breda märken), hundbett ger ändå inte sådana märken. Det där är klösmärken, hundar kan klösas ganska rejält med klor. Människo naglar med, kan vara från glaset med kanske om han städat upp efter att det gick sönder

Jag tycker det ser ut som han dratt näven i tex ett glasfönster och fått skärskadan när han drog tillbaka handen
Citera
2024-02-08, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Highpineal
Jag tycker det ser ut som han dratt näven i tex ett glasfönster och fått skärskadan när han drog tillbaka handen

Hahahaha vem vet
Citera
2024-02-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Verkligen, aldrig sett någon leva i så stor förnekelse. Miljonbelopp i skulder, kommer snart bli hemlösa men han bara fortsätter som ingeting. Varenda människa på planeten skulle ju ha total ångest 24/7. Men inte Chrippa, hans självbild tillåter inte det.

Absolut. En normal människa får ångest av en påminnelsefaktura, liksom.

Nu ska tydligen Julia ansöka om ensam vårdnad. Trist att det ska bli såhär men jag tror att det är nödvändigt fram tills att han kommit ur psykosen. Han levde ändå i sju år med Julia och hade ett ganska vanligt liv med knegarjobb och vardagsliv. Det började gå utför när han satsade helhjärtat på Youtube och sen träffade L.
Citera
2024-02-08, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
https://www.dn.se/sverige/regeringen-lagger-fram-forslag-om-visitationszoner/

Nu kanske det är dags för Chrippa att dumpa sin klädstil om han inte ska åka dit på visitationer stup i kvarten.
Jag har svårt att tro det finns något värde, även om det är en LV.
Men den där jackan som ser ut som ett lapptäcke är ju inte svår att missa, snacka om att sticka ut.

Den får han packa ner och gömma på ett säkert ställe🤣
Citera
2024-02-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag har svårt att tro det finns något värde, även om det är en LV.
Men den där jackan som ser ut som ett lapptäcke är ju inte svår att missa, snacka om att sticka ut.

Den får han packa ner och gömma på ett säkert ställe🤣

Frågan är dock om den är äkta med och inte en relativt bra gjord kopia?
Citera
2024-02-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Troligtvis har väl Jocke steppat in och gjort vad han kan för att Chrippa skulle få en chans till att få ha Chloe hos sig och är med största sannolikhet med i kontakten med soc den vägen. Att han fixade en lägenhet till Chrippa och Julia i samma byggnad som han själv bor i gör ju att han har lättare att kunna försöka hålla koll på vad som händer.
För annars borde Chrippa blivit av med vårdnaden bara av det som kommit fram genom Linneas video som visade hans utbrott och agerande plus drogbruk och stereoidsprutan han tog rakt framför ögonen på Chloe (och då är huruvida han blev provocerad eller hur videorna är klippta ovidkommande eftersom det ju inte är Chloe som provocerat överhuvudtaget och inte ska behöva råka ut för honom på det sättet) men sen även med tanke på alla tidigare orosanmälningar, domen gällande narkotika, det faktum att Chloe inte förrän nu haft en egen säng eller direkt fått umgås med jämnåriga bortsett från de gånger hon varit med Lunabelle.
Så troligtvis är Jocke involverad i överenskommelsen och allt med soc av den anledningen, att han typ gått in som någon form av "stöd/god man" för att Chrippa skulle få denna chans.
Så kan det vara. Jag har tex ingått avtal med Soc och min pappa där vi hävt sekretessen mellan varandra. Jag får därmed prata fritt med socialen angående min pappa och hans situation. Eftersom han godkänt detta.
Citera
2024-02-08, 11:48
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock

Precis, Chrippa är en Tågurspårning/krasch man inte kan låta bli att bevittna, hans situation är inte bättre än Magmysmicke, Gräddrumpan, Lennarth bladh o.s.v. De har/hade egentligen ett bättre utgångsläge än vad han har..

"WHATS POPPIN! " Kommer snart här att bytas ut till fosterställning, i en säng, i ett mörkt rum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in