2024-02-08, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Precis, så detta hade nog oavsett slutat med en uppsägning.

Man skulle kunna tänka att dom såg mellan fingrarna lite extra just för att Jocke har varit en bra hyresgäst och vi vet inte vad hyresvärden och Jocke har för relation sen innan.

Är det en privat hyresvärd och inte kommunal så kan man ha en nära relation.

Exakt, han hade rykt oavsett.
Citera
2024-02-08, 07:38
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei

Jag tycker det är märkligt att de kunde lägga tid på att sitta i en bil i flera timmar, men de kunde inte skjutsa barnet till sin mamma. Om de var så oroliga som det påstås. Istället ringer de dit polisen och soc, efter att ha misstänkt att L varit där i minst 1 dygn. Barnet blir mest troligt mer orolig när polisen dyker upp jämt och ständigt. Inte att förglömma att hon sett polisen hämta C.

Sedan tror jag knappast att det var helt ljudlöst när C kastade ut J. Jag förstår inte varför hon skulle flytta in från början. Att det skulle vara ett krav från soc låter väldigt märkligt. Det är inte svårt att tänka sig att dessa två också bråkar mycket, inte en bra miljö för barnet.

Det är just soc och polis som ska hantera det här. Inte konstapel Anjo, hyresvärd mfl.
Citera
2024-02-08, 07:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Någon som vet vad det är för rivsår Chrippa har på sina armar?
Va fan håller dom på med?
Chrippa påstår att det är från en hund när han var i Danmark
Citera
2024-02-08, 07:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Dom kan knappast bara ta barnet helt sonika ifrån sin far. Skulle det sedan gå till familjerätten så skulle det se väldigt dåligt ut. Därav måste det dokumenteras att Chrippa har brustit i sitt föräldraskap och utsatt sitt barn för en eventuell fara.
Jo, eftersom pappan har sagt att hans ex misshandlat barnet så kan soc kräva att exet inte träffar barnet under utredningen som dem påstår pågår.
Citera
2024-02-08, 07:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Poäng där, jag har aldrig hört om någon situation där soc har krävt att två separerade föräldrar MÅSTE bo ihop och sova i samma säng under en period.
Dem brukar kräva att föräldrarna samarbetar, skyddar barnet och prioriterar barnet. Men dem brukar inte tvinga folk att bo ihop om dem inte vill bo ihop...

Med tanke på tidigare så tvekar ja enormt på att soc krävt dom ska bo ihop. Aldrig i helvetet, va är de för sjuk lögn.
Citera
2024-02-08, 07:56
Avslutad
Han har bott i lägenheten i knappt en månad och redan dragit på sig massa klagomål, duktigt. Vad är det han har gjort som gett honom alla dessa klagomålen?
Citera
2024-02-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa påstår att det är från en hund när han var i Danmark

Kanske Linneas hund i Malmö
Citera
2024-02-08, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han har bott i lägenheten i knappt en månad och redan dragit på sig massa klagomål, duktigt. Vad är det han har gjort som gett honom alla dessa klagomålen?

Svaret mäts i decibel.
Han gapar och skriker, samma sak som i förra lägenheten. Störigt beteende.
Citera
2024-02-08, 08:07
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Chrippa kommer be Linnea dra åt skogen vilken sekund som helst när han inser att han ger upp hela sin influencer karriär för henne. Jag tror verkligen inte han var beredd på 99% hat i kommentarerna på senaste videon samt tävlingen han lagt ut på instagram. Ger han upp hela karriären för Linneas skull, ja då kanske det är riktig kärlek. Men jag tror verkligen inte det. Han kommer nog börja ångra att han ens träffade henne då inget av detta hade hänt annars. Men vi får se.
Senast redigerad av Kalsongbatong 2024-02-08 kl. 08:12.
Citera
2024-02-08, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Chrippa kommer be Linnea dra åt skogen vilken sekund som helst när han inser att han ger upp hela sin influencer karriär för henne. Jag tror verkligen inte han var beredd på 99% hat i kommentarerna på senaste videon samt tävlingen han lagt ut på instagram. Ger han upp hela karriären för Linneas skull, ja då kanske det är riktig kärlek. Men jag tror verkligen inte det. Han kommer nog börja ångra att han ens träffade henne då inget av detta hade hänt annars. Men vi får se.

Dramat kommer fortsätta. Tror dock inte att han ångrar något med L eftersom han är besatt av henne. Han måste få vara med henne jämnt.
Han kommer göra något snart som riktigt ställer till det, vänta bara.
Det här är Kräftans värld och han kommer aldrig att förändras till det bättre.
Citera
2024-02-08, 08:33
Medlem
wicks avatar
Han låtsas som ingenting. Fortsätter streama. Hur länge får han bo kvar i lägenheten? Han måste ju leva i det absolut största luftslottet genom tiderna.
Citera
2024-02-08, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kanske Linneas hund i Malmö

Ingen dålig monsterdog hon har isåfall. Det där är ju skärsår, inga klösmärken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in