2024-02-07, 19:31
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#289 Vilken härlig nyhet det var att det här missfostret till varelse tog sig av daga!

Skulle göra minderåriga gravida! Dåren måste med råge passerat vad som går att bota med vård!

Största missen var att inte naturen såg till att han blivit en blöt fläck på någon madrass eller ett missfall!

Som någon skrev så var nog Dumpen bara droppen i denna amöbas sjuka liv som fick bägaren att rinna…….

Nu behöver vi inte oroas att han skadar något trasigt barn och dessutom har intuitioner att göra dem gravida och jag fick ett till ställe och ta en pisspaus på då man passerar dårens grav.

Dumpen skyddar våra barn som är vår gemensamma framtid.

Någon som vet vilken stad som han blev hängande i?
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-07 kl. 19:47.
Citera
2024-02-07, 19:35
Medlem
Pappastors samtal var ingen höjdare, men att inte de här gäddorna som skriver om zoofili, och ohämmat filmar dildos i bajsiga rövar och skickar till småtjejerna hänger sig är enligt mig mer förvånande. Måste finnas en extra skörhet hos pappastor som ledde fram till självmordet.
Citera
2024-02-07, 19:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnchefen
Har du möjlighet att länka till:
"Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken"
på dumpens hemsida?

fattar inte vad jag gör för fel men har sökt och sökt och hittar inte honom
Dumpen tog bort honom från hemsidan efter självmordet efter önskan från hans närmaste. Videon finns nånstans men jag har inte länken. Sök i tråden så hittar du nog länken.
Citera
2024-02-07, 19:41
Medlem
Vagnchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Dumpen tog bort honom från hemsidan efter självmordet efter önskan från hans närmaste. Videon finns nånstans men jag har inte länken. Sök i tråden så hittar du nog länken.

Okej då förstår jag, får söka efter.
Tack för svar!
Citera
2024-02-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Kan kanske finnas något här

https://imgur.com/a/xIHpOSf

Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Världsklass. Tack!
Gädda #289 Pappastor
ETC har sina fantastiska snyfthistorier när det gäller ”stackars” gäddor där Dumpen är dumma.
Det är bara att se konfrontationen, lyssna på samtal med vad gäddan tror är ett barn och läsa chatloggarna för att förstå allvaret.
Tycker synd om familjen i deras förlust men det måste ju få finnas en gräns för blåögdheten.

Gäddan ville inte se sina problem, än mindre ertappas. Han ville ostört få fortsätta angripa barn och göra dem gravida.
Det blev honom övermäktigt och vad gjorde familjen då? Det värsta av allt, de slätade över och lät det bero, den absoluta sämsta hjälp en anhörig kan göra. Skylla det på Dumpen är ansvarsförskjutning. Det ska inte Dumpen ta på sig.

Det är inte ovanligt med självmord vid olika former av ertappning från arbetsgivare, socialen, försäkringskassan, Kronofogden, hyresvärdar eller polisens sida etc. Ingen skriver om det så som de skriver om Dumpen.
4 fall av närmare 400 är en låg siffra där fler aktörer, bl.a familjer kunnat inta en bättre aktiv roll istället för att i efterhand snyfta för dålig press.
Citera
2024-02-07, 19:48
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsluder
Ja, och det är de anhöriga ledsna över. Inklusive barnen. Du tjoar och hurrar för det.

Klart de är ledsna. Och det är HANS fel - inte Dumpens.
Citera
2024-02-07, 20:07
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gädda #289 Pappastor
ETC har sina fantastiska snyfthistorier när det gäller ”stackars” gäddor där Dumpen är dumma.
Det är bara att se konfrontationen, lyssna på samtal med vad gäddan tror är ett barn och läsa chatloggarna för att förstå allvaret.
Tycker synd om familjen i deras förlust men det måste ju få finnas en gräns för blåögdheten.

Gäddan ville inte se sina problem, än mindre ertappas. Han ville ostört få fortsätta angripa barn och göra dem gravida.
Det blev honom övermäktigt och vad gjorde familjen då? Det värsta av allt, de slätade över och lät det bero, den absoluta sämsta hjälp en anhörig kan göra. Skylla det på Dumpen är ansvarsförskjutning. Det ska inte Dumpen ta på sig.

Det är inte ovanligt med självmord vid olika former av ertappning från arbetsgivare, socialen, försäkringskassan, Kronofogden, hyresvärdar eller polisens sida etc. Ingen skriver om det så som de skriver om Dumpen.
4 fall av närmare 400 är en låg siffra där fler aktörer, bl.a familjer kunnat inta en bättre aktiv roll istället för att i efterhand snyfta för dålig press.

Ibland känner jag sympati när jag ser vissa gäddor. Men den sympatin går över lika snabbt när jag läser chattloggarna. Jag tror att det är gäddornas kaxighet som stör mig mest. De flesta av gäddorna är ganska (ibland oerhört) fula - men de blir snabbt kaxiga i chattarna.
Citera
2024-02-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsluder
Ditt sätt att argumentera är ju så skrattretande korkat att det är svårt att driva med det, så jag satsade på att göra dig sur istället, kära brevvän.

Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Gädda #363 har öppnat sin facebook igen.
Helt öppen för er som gillar att länka till dumpen..

Är han så otroligt korkade och tror allt ska blåsa över efter 1 dag?

Nu ska vi se om jag har hittat rätt, ser att han är gemensam vän med en snubbe på FB. Är omslagsbilden grön med honom stående vid en cykel? Eller något åt det hållet fast löjligt photoshoppat?

Edit: lyckades identifiera att det var han på tatueringarna
Senast redigerad av eXtermission 2024-02-07 kl. 20:33.
Citera
2024-02-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gädda #289 Pappastor
Ja, ansvaret ska ligga där det hör hemma. Det är Pappastor och ingen annan som orsakat situationen.

Är det den här pedofilen som tagit sitt liv?
Citera
2024-02-07, 20:15
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
En man i 40-årsåldern hängdes ut som pedofil av Dumpen i fjol.
Nu har han tagit sitt liv, skriver Dagens ETC.
Det är den fjärde mannen som har begått självmord efter att ha hängts ut på sajten.
– Det är jättetråkigt när människor väljer att ta sitt liv, i stället för att gå in i vården, säger Sara Nilsson, ansvarig utgivare på Dumpen.

[…]
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/man-tog-sitt-liv-skyller-pa-dumpens-uthangning/
Citera
2024-02-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Är det den här pedofilen som tagit sitt liv?
Det påstås att det ärr gädda #289 Pappastor
Citera
2024-02-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Gädda #363 har öppnat sin facebook igen.
Helt öppen för er som gillar att länka till dumpen..
Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in