2024-02-07, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
EU kommer rikta sanktioner mot Tucker!

Han får räkna med med problem när han hjälper Europas största fiende.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1214294
Eu behandlar alltså journalister på samma sätt som man anklagar Putin för att göra.
Citera
2024-02-07, 19:17
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Det är just sådana här handlingar som gör en "journalist" till en journalist. Att gräva och granska. Att ta reda på hur saker i själva verket förhåller sig. De som gör det i väst blir, precis som i Ryssland, frihetsberövade. Där har vi tex Assange, Snowden och Manning. Det är dags för folk att inse att demokratin i västvärlden är ett minne blott.

Att du är dum nog att tro på Tucker när han säger sig vara den första att vilja intervjua Putin sen invasionen får stå för dig.

Att du även tror att Tucker kommer att ställa en enda fråga som inte godkänts av Kreml innan får mig bara att inse att du är körd.

Å att du ens försöker jämföra Tucker med Snowden 🤣🤣🤣
Citera
2024-02-07, 19:18
Medlem
Det här ser jag fram emot att se! Tucker Carlson är en journalist värd sin titel. Man behöver inte alltid hålla med honom men han vågar ialla fall ta en diskussion med båda sidor i en klurig fråga.

Man ser hur MSM har flippat ur helt nu, innan de ens vet vad som sägs eller inte och gör allt i sin makt för att försöka smutskasta honom. De fullkomligt skakar av rädsla.
Citera
2024-02-07, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Trams.
Som framgått har riktiga journalister försökt ställa frågor till Putin under lång tid. Men nu kommer proryske Tucker och då rinner det till minsann hos västerländsk alternativhöger och femtekolonnare
Vad är problemet? Du har ju inte ens sett intervjun än?

Tycker du det är rätt att EU belägger journalister med sanktioner?
Citera
2024-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Trams.
Som framgått har riktiga journalister försökt ställa frågor till Putin under lång tid. Men nu kommer proryske Tucker och då rinner det till minsann hos västerländsk alternativhöger och femtekolonnare
Det är väl intressant att få höra sanningen? Varför tror du att eliten håller på att skita på sig?
Citera
2024-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Vilken av Carlsons tidigare arbetsgivare föredrar du att jag länkar till?

Under inga omständigheter cnn i alla fall.

Men jag tycker det är skönt att en journalist som Tucker går emot globslisterna.
Citera
2024-02-07, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Det här ser jag fram emot att se! Tucker Carlson är en journalist värd sin titel. Man behöver inte alltid hålla med honom men han vågar ialla fall ta en diskussion med båda sidor i en klurig fråga.

Man ser hur MSM har flippat ur helt nu, innan de ens vet vad som sägs eller inte och gör allt i sin makt för att försöka smutskasta honom. De fullkomligt skakar av rädsla.
Ja, reaktionen på detta är väldigt talande. Och intervjun har inte släppts ens.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Eu behandlar alltså journalister på samma sätt som man anklagar Putin för att göra.
Mmm, men det är OK när VI gör det!
Citera
Medlem
Väst är idioter.

Därför Erdogan flörtar med Putin.

Ska EU börja lägga sanktioner mot Turkiet också när han besöker landet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Att du är dum nog att tro på Tucker när han säger sig vara den första att vilja intervjua Putin sen invasionen får stå för dig.

Att du även tror att Tucker kommer att ställa en enda fråga som inte godkänts av Kreml innan får mig bara att inse att du är körd.

Å att du ens försöker jämföra Tucker med Snowden 🤣🤣🤣

Jag jämförde inte Tucker med Snowden. Jag sa bara att riktiga journalister blir frihetsberövade i det "demokratiska" väst.
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds

Nja, en EU-parlamentariker vill ge Trucker-Karlsson inreseförbud inte fängsla honom på obestämd tid.
Citera
2024-02-07, 19:21
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raidrunk
Under inga omständigheter cnn i alla fall.

Men jag tycker det är skönt att en journalist som Tucker går emot globslisterna.

Genom att ge en säck pengar av en globalistryss? 🤣🤣🤣
Senast redigerad av dickachu 2024-02-07 kl. 19:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in