2024-02-07, 18:05
Medlem
Fulfittans avatar
Jaaa! Pappa Stor! Det VAR självmord, men inte bara det - hängning i offentlig miljö! Kan knappast bli bättre! Jo, om det finns bilder eller video!

Och naturligtvis är kommunistpedofilerna på ETC igång och snyftar! Underbart! Han blev hackad och han "gjorde inget"?? Inte ens hans morsa kan väl tro på det? Har hon inte lyssnat på telefonsamtalet?
Citera
2024-02-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Ah ja, nu är den låst för mig med.

Men pappastors mamma intervjuades i artikeln. Han begick självmord genom att hänga sig på en offentlig bro i en mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen. I sitt avskedsbrev skrev han att bland annat att "Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget".

Vaddå? Har modern till Pappa Stor/289 intervjuats? När och var?
Citera
2024-02-07, 18:14
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Han begick självmord genom att hänga sig på en offentlig bro i en mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen. I sitt avskedsbrev skrev han att bland annat att "Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget".

"En mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen?"

Han har nog pillat på sina egna barn också. Det har nog de flesta pedofiler gjort. Man börjar med de som är närmast, men söker sig sedan utåt för att våga alltihop fullt ut. Med någon annans barn.

Dumpen dödade inte pappastor - pappastors sjuka läggning dödade pappastor.
Citera
2024-02-07, 18:17
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
"En mellanstor stad i Mellansverige där han tagit sin tillflykt från familjen?"

Han har nog pillat på sina egna barn också. Det har nog de flesta pedofiler gjort. Man börjar med de som är närmast, men söker sig sedan utåt för att våga alltihop fullt ut. Med någon annans barn.

Dumpen dödade inte pappastor - pappastors sjuka läggning dödade pappastor.

Ok, nu är du inte så snäll mot hans anhöriga. Skulle du tycka det var kul om jag antog att dina föräldrar knullat dig?

Att han sökt sexuell kontakt med 13-14-åringar betyder inte att han pillat på sina egna småbarn.
Citera
2024-02-07, 18:24
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsluder
Ok, nu är du inte så snäll mot hans anhöriga. Skulle du tycka det var kul om jag antog att dina föräldrar knullat dig?

Att han sökt sexuell kontakt med 13-14-åringar betyder inte att han pillat på sina egna småbarn.

Vad tror du pedofiler gör egentligen - de tar för sig av det barnamaterial som bjuds. Det är det som är pedofili.

Varför tror du annars att han fick "ta sin tillflykt från familjen"? Om han aldrig hade uppvisat något misstänkt beteende hemma - men det har han förmodligen gjort. Och det har förmodligen bortförklarats - men sedan kommer hela hans pedofili fram i ljuset. Så tydligt som det bara kan bli. Då faller nog både en och två och tre pusselbitar på plats för en sambo/fru.
Citera
2024-02-07, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Vaddå? Har modern till Pappa Stor/289 intervjuats? När och var?

Kan kanske finnas något här

https://imgur.com/a/xIHpOSf
Citera
2024-02-07, 18:26
Medlem
Från artikeln om PappaStor #289:

Mamman berättar att de i sonens telefon funnit ett självmordsbrev.
– Han skrev till barnen, hustrun, sina bröder, till oss att vi ska hjälpa henne i sorgen. Till sin fru skrev han: ”Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget.”

Den avlidne mannens mor berättar att han hela tiden bedyrat sin oskuld och hävdat att hans telefon blivit hackad:
– Min son och sonhustrun var orolig att det skulle hända honom något, för de fick så mycket konstiga telefonsamtal. Han orkade inte bära det här längre. Det blev tyngre och tyngre för honom och han hängde sig från en bro i förrgår, berättar hon.

Så hans sista ord var att han inte gjort något? Suck.
Senast redigerad av Necrozlave 2024-02-07 kl. 18:53.
Citera
2024-02-07, 18:36
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Nä, de verkar mest upprörda över att han har tagit livet av sig.

Du behöver läsa om/lyssna om pappastors chattar och telefonsamtal. Han är vidrig. 13-åringen ska stappla iväg - förhoppningsvis gravid - från mötet med honom med hans sperma skvättande ur sig.

Att hans mamma blir ledsen när han dör är väl självklart. Det är det mammor är till för. Att älska även idioter och perversa. Ingen kommer någonsin att älska dig mer än din mamma.
Citera
2024-02-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Från artikeln om PappaStor #289:

Har ni som familj fått erbjudande av stöd från dumpen?
– Nej, nej, nej. De enda som erbjudit hjälp är poliserna som kom och berättade att han hittats hängd.
Mamman berättar att de i sonens telefon funnit ett självmordsbrev.
– Han skrev till barnen, hustrun, sina bröder, till oss att vi ska hjälpa henne i sorgen. Till sin fru skrev han: ”Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget.”

Den avlidne mannens mor berättar att han hela tiden bedyrat sin oskuld och hävdat att hans telefon blivit hackad:
Min son och sonhustrun var orolig att det skulle hända honom något, för de fick så mycket konstiga telefonsamtal. Han orkade inte bära det här längre. Det blev tyngre och tyngre för honom och han hängde sig från en bro i förrgår, berättar hon.

Så hans sista ord var att han inte gjort något? Suck.

Ganska otroligt att han höll fast vid lögnen hela vägen in i döden, inte ens då kunde han ge frun och familj respekten och sanningen..

Han råkar möta Dumpen på platsen som en ”bedragare” bokat med flickan, exakt den tiden.. Han har skickat video till flickan..
Det fanns ju inte en promilles möjlighet att han inte var skyldig..
Citera
2024-02-07, 18:39
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Du behöver läsa om/lyssna om pappastors chattar och telefonsamtal. Han är vidrig. 13-åringen ska stappla iväg - förhoppningsvis gravid - från mötet med honom med hans sperma skvättande ur sig.

Att hans mamma blir ledsen när han dör är väl självklart. Det är det mammor är till för. Att älska även idioter och perversa. Ingen kommer någonsin att älska dig mer än din mamma.

Hans andra anhöriga är också ledsna. Hans barns mor, t.ex. Barnen undrar när pappa ska komma hem.

Hans osmakliga snuskchattar har inget med det att göra, och du gör skäl för ditt namn när du tar det som ett argument för att hans barn skulle ha blivit utsatta.

Undrar om inte du också har lite perversiteter i huvudet.
Citera
2024-02-07, 18:40
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Ganska otroligt att han höll fast vid lögnen hela vägen in i döden, inte ens då kunde han ge frun och familj respekten och sanningen..

Han råkar möta Dumpen på platsen som en ”bedragare” bokat med flickan, exakt den tiden.. Han har skickat video till flickan..
Det fanns ju inte en promilles möjlighet att han inte var skyldig..

Han har skickat videon till flickan som inte fanns. Du beskriver det som att det var en riktig flicka av kött och blod. Det är oseriöst.
Citera
2024-02-07, 18:43
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:

Undrar om inte du också har lite perversiteter i huvudet.

Och här kom halmgubben.

Ännu en pedofil har tagit livet av sig. Tråkigt, men förmodligen tur för hans barn. Eller du tror att pedofiler har någon form av hederskodex om att inte pilla på sina egna barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in