2024-02-07, 06:01
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hjälper Impulskollen och Preventel med konsekvenser som uppstår genom utvägningen, som självmordstankar och liknande.

Är säker på att de är effektivare på personer som inte blir uthängda.

Dumpen träffade impulskollen under ett poddavsnitt och dom berättade att dom flesta som söker sig till dom gör det när deras liv har rasat samman på ett eller annat sätt

Dom är nog vana vid att dessa personer även lider av psykisk ohälsa
Citera
2024-02-07, 11:13
Medlem
Är väl Autolounge som brukar sponsra Dumpen? Taskigt med konkurs...
Citera
2024-02-07, 11:35
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Ibland så vet jag inte vad som är värst.
Att vara Patrik Sjöberg och allt vad det innebär . Eller
Att vara gädda med allt vad det innebär.

Han är ju så korkad så klockorna stannar hela tiden och alltid.

Jag tror nog han behöver lika mycket vård som gäddorna han fångat, helt labil
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Ja

Jag har aldrig varit Sjöberg eller drabbat barn, så vet faktiskt inte.

Jag tror inte så mycket på vård, men den som vill ha det kan väl få det tycker jag. Jag betalar gärna skatt för sånt, så inga problem för mig.

Någon mer fråga?
Det kan ta ett tag innan svar, jag måste arbeta och dra in skatt till vård.
Otroligt pinsamma inlägg du kommer med. Sluta jobba emot barnens trygghet så lever du med ryggen fri. (Friare)
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är väl Autolounge som brukar sponsra Dumpen? Taskigt med konkurs...
Nästan alla sponsrar Dumpen. Har du en antikampanj på gång?
Citera
2024-02-07, 12:02
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Vänner möttes av den goda nyheten att idioten Pappa-stor #289 valt att slita ur jacket. Den skäggiga gleshåriga jäveln förstod att han var så jävla pantad att vård inte var ett alternativ!

Nu fick man ett nytt ställe att ta en pisspaus på när man passerar dårens grav!🥂

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera
2024-02-07, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Otroligt pinsamma inlägg du kommer med. Sluta jobba emot barnens trygghet så lever du med ryggen fri. (Friare)Nästan alla sponsrar Dumpen. Har du en antikampanj på gång?
Hahaha nästan alla sponsrar Dumpen? Get real!!! Ytterst få som ens vill associeras med det varumärket i sin marknadsföring. Om jag har fel, skicka gärna exempel på bolag som har "Stolt sponsor av Dumpen.se" på sin hemsida. Måste ju finnas hur mycket som helst?
Citera
2024-02-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Vänner möttes av den goda nyheten att idioten Pappa-stor #289 valt att slita ur jacket. Den skäggiga gleshåriga jäveln förstod att han var så jävla pantad att vård inte var ett alternativ!

Nu fick man ett nytt ställe att ta en pisspaus på när man passerar dårens grav!🥂

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Ja, kul för Dumpen att lyckats orsaka ännu ett självmord. Fjäder i hatten, eller hur?
Citera
2024-02-07, 12:12
Medlem
eldrattans avatar
PappaStor alltså #289. Helt klart en som funnits på favvolistan tillsammans med bl.a Mr.X. PappaStor var gäddan som introducera och gav telefonSkurt ett ansikte.
Citera
2024-02-07, 12:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Hahaha nästan alla sponsrar Dumpen? Get real!!! Ytterst få som ens vill associeras med det varumärket i sin marknadsföring. Om jag har fel, skicka gärna exempel på bolag som har "Stolt sponsor av Dumpen.se" på sin hemsida. Måste ju finnas hur mycket som helst?
Det är förvisso skillnad på att sponsra och sponsorer men du kan ju ta reda på svaren.
Jag förstår att det gör ont men du måste förstå att majoriteten av allt som lever på jorden med en hjärna får ont när barn skadas. Nu gör det förstås ännu ondare.
Off topic. Pappastor (289) har begått självmord.
Citat:
Ja, kul för Dumpen att lyckats orsaka ännu ett självmord. Fjäder i hatten, eller hur?
För oss.

Sinnesintrycken accelererar som en Ferrari hos dig. Det är inte roligt. Det är en lättnad.
Senast redigerad av sunless 2024-02-07 kl. 12:16.
Citera
2024-02-07, 12:15
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Absolut! Räddat barn från dårens kroppsvätskor!

Hur många tror du tar repet efter besök av Kronofogden?

Dumpen skyddar våra barn som är vår gemensamma framtid!
Citera
2024-02-07, 12:20
Medlem
Citat:

Nu är det ju gäddans agerande som har lätt fram till det där. Man kan inte låta folk stå över lagen, pga att de riskerar att må dåligt.

Gissar att de flesta brottslingar som åker fast mår dåligt över deras situation
Citera
2024-02-07, 12:58
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
PappaStor alltså #289. Helt klart en som funnits på favvolistan tillsammans med bl.a Mr.X. PappaStor var gäddan som introducera och gav telefonSkurt ett ansikte.

Ett ansikte?
Citera
2024-02-07, 13:07
Medlem
Bertil.1987s avatar
Jag tycker de e djupt tragiskt med varenda självmord oavsett vem som väljer att ta sitt liv

När gäddorna väljer att göra det så är det inte nog med det helvete dom skapat för sina anhöriga vad gäller vetskapen om att dom har ett sexuellt intresse för barn utan sen ska dom ta sitt liv dessutom

Sök hjälp och stå för vad dom har gjort istället, Fy fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in