2024-02-07, 11:17
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Utskrift av intervjun: https://bakomkulisserna.biz/2024/02/05/boom-tucker-carlsons-exklusiva-intervju-med-vladimir-putin-i-moskva-fullstandig-avskrift-slappt/
Lite märkligt att inlägget är daterat 5/2 då
Tucker själv talade igår kväll 6/2 om den kommande intervjun:
https://youtu.be/kzmvvKdts8I?si=KbJroCU6PpZ15rci
Tucker har heller inte släppt något på YT eller X.

Luktar fejk således.
Citera
2024-02-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jag vet inte varför han fick sparken..men han var/är ju lite av en provokatör för vissa och motpol till mycket annat som sades eller sägs i övrig mainstreammedia. Klart han tickade av några ägare till de större nyhetskanalerna ibland, men har inte sett tillräckligt mycket själv än iaf inte av de äldre sakerna han rapporterat om..

Du verkar ha jävligt dålig koll och algoritmen har börjat matat din hjärna med desinformation. Detta är är perfekt då Putins intervju kommer passa dig som handen i handsken.

Putin kommer bekräfta din världsbild och alla desinformation videor du tittat på tidigare.

Om du ska vara ärlig tror du inte Putin hade varit en bättre ledare för Sverige?
Han är en stark ledare som inte viker sig, en som du ser upp till.
Citera
2024-02-07, 11:19
Medlem
JeffDaviss avatar
”Intervjun” kan nog ändå bli underhållande. Stor chans att den kommer visas i föreläsningssalar på journalistutbildningar i framtiden framför gapskrattande studenter varav många tror att det är satir som någon humorgrupp gjort.
Citera
2024-02-07, 11:22
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Du verkar ha jävligt dålig koll och algoritmen har börjat matat din hjärna med desinformation. Detta är är perfekt då Putins intervju kommer passa dig som handen i handsken.

Putin kommer bekräfta din världsbild och alla desinformation videor du tittat på tidigare.

Om du ska vara ärlig tror du inte Putin hade varit en bättre ledare för Sverige?
Han är en stark ledare som inte viker sig, en som du ser upp till.
Nej.

& Kan du berätta varför han fick sparken då?

Jag lyssnade på en intervju med Tucker här om dagen där han sa att han inte fick sagt varför.

Men du vet bättre, så kan du inte säga det då, istället för att säga att jag har dålig koll...när du har bra koll.
Citera
2024-02-07, 11:23
Medlem
IhopeIthinkIknows avatar
Vissa är verkligen redo att ta vilken kuk som helst i röven, så länge de kan "own the libs".
Ryggradslösa konträrer. Sen ha mage att säga att det är "journalism". Blir ju direkt pinsamt när Tucker påstår "ingen i väst har hört vad Putin har att säga!", när Putins uttalande blir rapporterade hela tiden. Även i de "globalistägda" medier som många av ni muppar brukar säga "varför tar de inte upp detta" om.

Var redo att Tucker bara kommer sitta där med sitt typiska dumma uttryck på ansiktet medans Putin håller låda, för att sen kanske skratta tillsammans om Biden, THE LEFT HAS GONE MAD, och lite America BAD! Han kommer inte våga ställa några tuffa frågor.
Men sug upp allt bara.
Citera
2024-02-07, 11:26
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
TUCKER: Har du någon kommunikation med Trump?

PUTIN: Nej. Självklart inte. Men skulle han vinna igen skulle våra kommunikationslinjer öppnas omedelbart medan just nu har vi inte någon dialog med president Biden.

TUCKER: Det är chockerande för mig. Ingen från Vita huset har varit i kontakt med dig?

PUTIN: Det stämmer. Ingen har ringt sedan vi gratulerade herr Biden till hans valseger. Det är förbryllande för oss att kommunikationerna är kallare nu än under det kalla kriget.

Ha ha kräktucker är "chokerad" att ingen vill prata med ny hitler?
Citera
2024-02-07, 11:32
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det är nu valtider i USA.
Republikanerna undrar (Tucker är uppenbart Republikan) varför gränsen mot Mexico står vidöppen.
Varför de papperslösa illegala invandrarna i NY får laddade amexkort. Varför enorma belopp skickas till Ukraina (ett av världens mer korrumperade länder). Varför ger statens hälsoreomendationer befolkninge diabetes? Varför ska USA betala för Europas försvar när länderna själva inte tycks villiga att bidra med sin del?

O den stora frågan är naturligtvis varför ska USAs arbetare og medelklass betala för det hela?

Nu åker Tucker till Ryssland för att höra den Ryska sidans syn på kriget i Ukraina.

Inget märkligt. Det märkliga är att inte väst media gjort det tidigare.
Citera
2024-02-07, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad har något av detta med saken att göra?
Du angav 800 mille back som ett argument för Tuckers olämplighet, varav jag gav exempel på hur Tuckers motståndare är villiga att blöda hur mycket pengar som helst för narrativets överlevnad. Var det svårt att se den infallsvinkeln?
Citera
2024-02-07, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Nej.

& Kan du berätta varför han fick sparken då?

Jag lyssnade på en intervju med Tucker här om dagen där han sa att han inte fick sagt varför.

Men du vet bättre, så kan du inte säga det då, istället för att säga att jag har dålig koll...när du har bra koll.
Du klarar inte av att söka fram informationen själv?
Här, jag handmatar dig en källa på svenska som förklarar varför han fick sparken

https://www.expressen.se/nyheter/darfor-fick-tucker-carlson--sparken-fran-fox-news/#:~:text=Beslutet%20att%20sparka%20Tv%2Dprofilen,f ör%20sexistisk%20och%20antisemitisk%20diskrimineri ng.

Utifrån ditt beteende så är det stor risk att du inte kommer kunna ta till information via text utan behöver rörliga bilder med en alfaman som berättar vad som är rätt och vad som är fel.
Citera
2024-02-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
”Intervjun” kan nog ändå bli underhållande. Stor chans att den kommer visas i föreläsningssalar på journalistutbildningar i framtiden framför gapskrattande studenter varav många tror att det är satir som någon humorgrupp gjort.

Man kan hoppas det. Men det finns så många missnöjda och desperata människor som är mottagliga för denna sörja.
Citera
2024-02-07, 11:41
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Man kan hoppas det. Men det finns så många missnöjda och desperata människor som är mottagliga för denna sörja.

Så är det alltid. Men historiens dom brukar falla hårt mot tokiga diktatorer.
Citera
2024-02-07, 11:42
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Du klarar inte av att söka fram informationen själv?
Här, jag handmatar dig en källa på svenska som förklarar varför han fick sparken

https://www.expressen.se/nyheter/darfor-fick-tucker-carlson--sparken-fran-fox-news/#:~:text=Beslutet%20att%20sparka%20Tv%2Dprofilen,f ör%20sexistisk%20och%20antisemitisk%20diskrimineri ng.

Utifrån ditt beteende så är det stor risk att du inte kommer kunna ta till information via text utan behöver rörliga bilder med en alfaman som berättar vad som är rätt och vad som är fel.
Oja, det är extremt svårt, nästan omöjligt att förstå aftonpressens nivå av långt ingående artiklar och journalistik fulla av källhänvisningar & referenslänkar för den som vill utbilda sig vidare. Tur att du har informationen redo till hands från landets bästa, mest populära nyhetsblaska. Imponerande faktiskt att Expressenjorunalisterna visste bättre. Tack ska du ha, haha.

Men vad fan läste du ens vad du länkade?

"Tucker Carlson, tv-kanalens största profil, slutar med omedelbar verkan. Exakt hur och varför har inte kommunicerats."

Precis som jag sa... Driv vidare..
Senast redigerad av Room531 2024-02-07 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in