Gädda #289 Pappa Stor registrerades som avliden 240205. En gädda mindre
Det var i sanning en av de absolut bästa nyheter man kunde få denna onsdag! Nu lär han inte kunna uppfylla sin högsta önskan längre, att göra en 13-åring gravid. En av de mest manipulativa och sjukaste gäddorna, som dessutom hade mage att vara kaxig vid konfrontationen.
Jag förutsätter att han fortsatte att blåneka ända in i det sista.
Och jag som hade tänkt spara min dyra champagne till nyår.. Men vad fan är nyår jämfört med det här?
Det förvånar mig om han begick självmord. Han verkade för narcissistisk för det, men jag kan förstås ha fel. Han blev väl ganska ”trakasserad” efter publiceringen om jag minns rätt.
Förvånar mig också med tanke på vilken hal orm det där var. Men bra att han blev trakasserad, det ska kosta att jaga barn.
Om den vidriga gäddan Pappa Stor avlidit, då blir det väl ett nytt drev mot Dumpen från vänstermänniskor i media.
Är det sant, då plockas han väl ner från Dumpen? Eller blir han kvar i Dumpens hall of fame?
Han HAR avlidit. Drev från vänsterpack blir det bara om han begått självmord, vilket ingen verkar veta än. Men lite drev har aldrig skadat Dumpen - tvärtom, det blir ytterligare underhållning som Pappa Stor postumt bjuder på!
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Glest hår som försökte kompensera med skäggväxt
kortväxt
byggd som en IT tekniker - dvs, slapp och knubbig med blek hy
Dalmål i falsett-ton #289
Klockren beskrivning. Jag blev äcklad av hela hans uppenbarelse.
Senast redigerad av Fulfittan 2024-02-07 kl. 09:52.
Han HAR avlidit. Drev från vänsterpack blir det bara om han begått självmord, vilket ingen verkar veta än. Men lite drev har aldrig skadat Dumpen - tvärtom, det blir ytterligare underhållning som Pappa Stor postumt bjuder på!
Klockren beskrivning. Jag blev äcklad av hela hans uppenbarelse.
"Den här killen som jobba där var så trevlig mot min 13 åriga dotter, erbjöd sig t.o.m. att hjälpa henne med läxor på hans kontor. Det är en lite speciell lukt inne på restaurangen men inget som störs då man blir hänfören av personalens omänskliga energi och deras passion för barn!"
Vidriga j-a pundare var och varannan gädda börjar vara. Man ryser ju av skräck som vuxen kvinna, över allt som kan hända och händer när man beblandar sig med klientel av det slaget.
Att sen tänka sig ett barn/ungdom inlåst i köket medans den där snubben städar (vilket iofs inte ser ut att göras särskilt noga) och stänger verksamheten för dagen, fy fan.
Gädda #289 Pappa Stor registrerades som avliden 240205. En gädda mindre
Han kommer inte gå till historien som någon ljugare i alla fall. Han avslöjade sig från sekunden han öppnade käften. Sara frågar ”PappaStor?” och han svarar ”eeeeh…. neeej?”. En oskyldig person skulle väl knappt höra vad hon sa, eller åtminstone inte förstå vad ”PappaStor” betyder eller varför det helt plötsligt står två personer och filmar en. Det hade blivit en absurd situation. Inte bara massa svammel om ”jag skulle till Solna men nu tror jag jag skiter i det här för att jag blev påhoppad”, men polisen ska absolut inte blandas in för ingen blandar väl in polisen när den blir attackerad på stan.
Han går helt enkelt till historien och bör bli ihågkommen som var han var: en äcklig tomte som ville göra ett barn gravid. Tragiskt för anhöriga, men för alla andra är det en seger när gäddorna gör sorti.
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Vad skulle han annars ha dött av?
Folk kan ju dö av lite vad som helst. Men visst, sannolikheten att det är suicid är ju betydligt större för människor som kvaddat sina egna liv.
PappaStor minsann! Det har varit dags ett tag nu då ingen avlidit på över ett halvår. Det han har gemensamt med andra som tagit sina liv, utom möjligen den första, är att han inte vek sig en tum under konfrontationen. Det kom aldrig på tal att erkänna något utan det var förnekelse och bortförklaringar rakt igenom konfrontationen.
Jag tror mer att han gav sken av att försöka vara just "stor"
Glest hår som försökte kompensera med skäggväxt
kortväxt
byggd som en IT tekniker - dvs, slapp och knubbig med blek hy
Dalmål i falsett-ton
En omvärld som är raserad
Efter konfrontationen tror jag att han fick en del självinsikter vilket tillslut fick honom att inse att han egentligen var rätt kass på det mesta, tid går och tillslut blir det mörkt ensamt och tråkigt där han tror att det alltid kommer att vara så illa - då tar han livet av sig.
Det var det bästa jag läst på länge, Pappa stor slet ur jacket! 🥂 Hoppas att han valde cyanid!
Gjorde nu på morgonen en drive-by hos en välkänd gädda inte mindre än 💩-Henke. Kan meddela att Henkes silverfärgade XC60 stod parkerad med lite snö på utanför dårens nya soc-boende i Sundsvall! Gissar att han satt på skithuset och mätte kuken!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-07 kl. 11:37.
1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: en månad.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Januari
2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:
Johan ********* född 6 januari 1976 i Huskvarna, är en svensk före detta ishockeyspelare som spelade största delen av sin karriär i HV71. Han har blivit svensk mästare med HV71 fyra gånger. Han har gått på ishockeygymnasiet Sanda i Huskvarna.
3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: två månader.
Månad för dödsdatum: Mars
4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: en dryg månad.
Månad för dödsdatum: Juni
Hängdes ut i: Maj
5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: ett och ett halvt år.
Månad för dödsdatum: Juli
6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till dödsdatum: fyra månader.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Oktober
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-02-07 kl. 11:37.