Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Smart move när han bor två trappor nedanför sin bror Jocke.
Bra gjort av jocke att ställa honom mot väggen och ifrågasätta hans beteende. Jocke som gudfar är 100% bättre farsa än vad chrippa någonsin kommer vara.
Han tar sådana puckade beslut gång på gång, och kör med sitt "jag gör vad jag vill" som en jävla trotsig småunge.
Alla fattar ju att det går skulle hända att han inte kan bete sig som en ansvarig förälder mer än en vecka.
Jag fattar inte varför man har höga förhoppningar om det här puckot? Han kommer aldrig att ändra sig, han har noll respekt för andra och får han inte som han vill så kommer hans aggressiva sida fram.
Jag backar varken Linnea eller Chrippa i den här sörjan, men jag blir mer och mer övertygad om att den riktiga boven som skiter till det jämt och skapar situationer är herr kräfta.
För helvete, han kallar barnets mamma för "Fitt-Julia" inför barnet så att hon upprepar ordet. Här kommer hans "fina" sida fram hur han beter sig. Den där psykiska misshandeln han utövat mot Julia kan vi ju alla kanske endast om att det finns en stor sanningshalt i den. Att han blev aggressiv innan han stack till Barcelona är otäck.
Han är en pissluffare!