2024-02-07, 08:34
Medlem
Ser fram emot youtubeklippet där C och L delar på bohaget och hur L sedan fraktar sin halva till Malmö (?) och därefter räknar ut om det hade varit billigare att köpa sakerna igen på Mio.

Hade ingen aning om vem C var innan - har han alltid varit så här korkad och det liksom har varit en del av charmen?
Citera
2024-02-07, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Finns på anjos reels på instagram för beskådning.

Detta kan bli intressant om chrippa går bananas på Anjo för Anjo lär ju inte backa utan kommer då läcka en hel del skit på chrippa.

Jag förstod det, det var därför jag undrade om du kunde dela den här - hans konto är privat, och jag saknar därtill IG.
Citera
2024-02-07, 08:45
Medlem
Chrippas senaste video är ju patetisk. Man fattar ju Linnea ligger i sängen när han går förbi ..
Citera
2024-02-07, 08:54
Medlem
Allt Chrippa säger är bluff och båg att folk inte fattar det är galenskap. Han kanske betalar hyran men Jocke är med största sannolikhet borgenär eftersom det inte finns någon som skulle hyra ut till kräftan. Självklart har han känt sig busig och får fjärilar i magen när han tänker på Linnea och bara måste få vara med henne. Han kliver över lik för att bara få vara med henne en liten stund, till och med villiga att kasta bort sitt barn.
Folk som hyllar kräftan hit och dit får ju för fan skärpa sig och öppna ögonen, han är en sopa, narcissist, notorisk lögnare och har enbart sina behov i åtanke.

Han är inte en "king" eller cool snubbe, han är en jävla pajas som är värd skit.
Citera
2024-02-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Hur kommer alla pengarna delas upp tror ni för den här regisserade tvåloperan?
Anjo Banjo är väl den som tjänat mest och måste lämna ifrån sig mest..
Jockiboi är ju redan rik som ett troll så jag tror faktiskt han mest är med på skoj och för att smörja sina lakejer till framtida uppdrag..

Baron af bajs tror jag inte riktigt var inne i värmen när det brainstormades och manus skrevs, så han varken får något eller behöver dela med sig..

Linnea och Julia förtjänar en rejäl slant var då de inte själva kunnat generera något att tala om, och skickligt spelat sina roller som rivaler i detta..

Den som borde få största kakan är iaf ”Lillen” hoppas verkligen det sätts in en rejäl summa på ett konto hon kan få glädje av senare i livet..

Aja, nu har det snart vridits ut all saft ur den här apelsinen, helt absurt löjligt hur det utvecklats sig, nog för att det är fiction men det finns gränser för trovärdighet även då

Ja, varenda video som är gjord om Chrippa är på Chloes bekostnad, och som plåster på såren bör pengarna sättas in bakom låst konto till henne.
Då har hon (åtminstone) något att få glädje av när hon blir äldre, att köpa sig sin bostad och byta namn om så sig bör.
Citera
2024-02-07, 09:17
Medlem
karlalf1s avatar
Haha asså man blir inte förvånad...

Efter allt du gick igenom i Anjos video ang vad Linnea utsatt dig och Chloe för så går du tillbaka till henne igen, någon som misshandlat din dotter och slagit dig och även kallat din dotter för missbildad.

Ingen tror på ditt narrativ din jävla skitfarsa du pissar på din dotter och familj för en borderlinebrud som slagit din dotter, kom nu inte med bortförklaringar du har ju tamefan erkänt det själv.

Snart ska väl Chrippa "fly" utomlands så han kan finna sig själv och andas lite och bränna sönder kreditkort på skitprylar som ger 1-dags lycka.

Köpa kläder på krita hahahahhaha
Citera
2024-02-07, 09:23
Medlem
karlalf1s avatar
Hörde någon nämna att lägenheten är uppsagd? Finns det bevis på det? Har ingen instagram så kan ej se...
Citera
2024-02-07, 09:27
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Chrippa sa att hon va där för att hämta sina saker sen dom bodde ihop
Citera
2024-02-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Hörde någon nämna att lägenheten är uppsagd? Finns det bevis på det? Har ingen instagram så kan ej se...
Anjo la ut ett litet klipp igår på när hyresvärden låste upp Chrippas dörr.
Där säger Jocke till hyresvärden att han ska säga upp lägenheten.

Om han har gjort det eller inte har inte framkommit.
Citera
2024-02-07, 09:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Känns som en tidsfråga innan man kommer läsa om chrippa i tidningen. Tror han kommer tappa det helt snart, all hat och skit han får, och kommer få. Sen när han ser prenumeranterna falla och visningarna falla kommer han tappa det. Sen om det blir att han ger sig på Jocke eller om det blir anjo eller om det blir L eller sig själv det får tiden utvisa.
om inte hans familj och vänner drog upp detta offentligt och bråkade offentligt så tror jag det skulle vara mindre hat emot Chrippa.
Citera
2024-02-07, 09:48
Medlem
bellesbluess avatar
Jag förstår inte varför det verkar helt normaliserat för dom som följer detta drama att Jocke och Anjo med utpressning försöker tvinga Crippa till att inte vara med Linnea. Han är ju för fan en vuxen man som har rätt att ta egna beslut!
Det är så slugt av Jocke att låtsas vara en förstående och stöttande bror när han inte alls är det egentligen. Allt ska ju vara på Jockes premisser annars hamnar Crippa på gatan. Crippa ska vara med Julia inte Linnea annars hamnar Crippa på gatan osv.
Vad fan är det för stil? Hade min bror betett sig så, så hade jag bett honom dra långt åt helvete för länge sedan.
Sedan så borde inte Crippa tagit hjälp av sin bror från första början då han borde veta hur han är och vad han kräver i gengäld för att han ska hjälpa honom med boende. Han borde ha löst ett eget hem såklart, han är trots allt en vuxen man och pappa. Det är hans skyldighet att skaffa sig och dottern ett hem!
Citera
2024-02-07, 09:50
Medlem
Har hört rykten att Jocke kommer säga upp lägenheten vilken dag som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in