2024-02-07, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hi, hi! Du är inte vidare smart! Bakterier och dylikt dör vid kokningen!
Finns nog betydligt värre saker att bekymra sig om i farmen vad gäller faror med sjukdomar.
Ja, men svettet, bakterier och smutset från deras äckliga kläder kommer överallt på spisen. Det är fett äckligt och ohygieniskt. Brukar du tvätta dina kläder i köket?
2024-02-07, 02:49
Medlem
Jag tror inte en jävla sekund på att Jennifer har mobbat Ronja. Jag tror bara inte att hon bryr sig om henne. och Hon tar det som mobbning/utfrysning. Och så gråter hon hela tiden. orkar inte med henne.
2024-02-07, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror inte en jävla sekund på att Jennifer har mobbat Ronja. Jag tror bara inte att hon bryr sig om henne. och Hon tar det som mobbning/utfrysning. Och så gråter hon hela tiden. orkar inte med henne.
Jag har alltid försökt förstå vad som menas med gaslightning, nu visade Jennifer det tydligt. Hon mobbar inte Ronja, det är Ronja som har för lätt att bli ledsen. Hon fryser inte ut Ronja eftersom Ronja inte är betydelsefull nog att frysa ut. Jennifer förklarar till och med att Ronjas bästa vän på farmen, Cornelia, inte kan tycka om Ronja eftersom hon gråter hela tiden. Sen gråter hon själv ut till Cornelia (med syfte att förstöra Ronjas och Cornelias vänskap).

Det är precis så en extrem narcissist förminskar och manipulerar sina offer.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
Senast redigerad av N.Armstark 2024-02-07 kl. 03:59.
2024-02-07, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag har alltid försökt förstå vad som menas med gaslightning, nu visade Jennifer det tydligt. Hon mobbar inte Ronja, det är Ronja som har för lätt att bli ledsen. Hon fryser inte ut Ronja eftersom Ronja inte är betydelsefull nog att frysa ut. Jennifer förklarar till och med att Ronjas bästa vän på farmen, Cornelia, inte kan tycka om Ronja eftersom hon gråter hela tiden. Sen gråter hon själv ut till Cornelia (med syfte att förstöra Ronjas och Cornelias vänskap).

Det är precis så en extrem narcissist förminskar och manipulerar sina offer.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

F
Snälla. Hon påstår att hon fryser ut och mobbar Ronja. Det är bara bullshit.
2024-02-07, 04:00
Medlem
Citat:
Varför gillar vita människor hela tiden att anklaga invandrare för mobbare?
Du tänker på Ciro, det var väl ingen som anklagade honom för mobbare?
2024-02-07, 04:04
Medlem
Citat:
Du tänker på Ciro, det var väl ingen som anklagade honom för mobbare?
Va? Nej jag tänker inte på Ciro. På tal om Ciro, det var lite komiskt hur Ronja också började gråta när Ciro var förstekämpe och var rädd att han skulle välja henne lol. Jag tänker på att folk hela tiden tjatar på att Jennifer mobbar/fryser ut Ronja.
2024-02-07, 04:07
Medlem
Citat:
Va? Nej jag tänker inte på Ciro. På tal om Ciro, det var lite komiskt hur Ronja också började gråta när Ciro var förstekämpe och var rädd att han skulle välja henne lol. Jag tänker på att folk hela tiden tjatar på att Jennifer mobbar/fryser ut Ronja.
Ciro är väl invandrare? Folk kanske bara tycker att hon är oskön när hon vill att de ska äta hennes bajs? De kanske borde vara tacksamma att hon är så givmild?
2024-02-07, 04:08
Medlem
Citat:
Ciro är väl invandrare? Folk kanske bara tycker att hon är oskön när hon vill att de ska äta hennes bajs? De kanske borde vara tacksamma att hon är så givmild?
Men snälla. Hon var arg över hur dom behandlar henne.
2024-02-07, 04:12
Medlem
Citat:
Men snälla. Hon var arg över hur dom behandlar henne.
Hon var arg för att de förväntade sig att hon skulle vara storbonde och leda arbetet. Men hon var så fokuserad på spelet och manipulationerna att hon glömde utse köksansvariga. Det visar hur mogen hon är. Hon behandlar andra som skit men förväntar sig beundran och respekt.
Senast redigerad av N.Armstark 2024-02-07 kl. 04:16.
2024-02-07, 04:26
Medlem
Citat:
Hon var arg för att de förväntade sig att hon skulle vara storbonde och leda arbetet. Men hon var så fokuserad på spelet och manipulationerna att hon glömde utse köksansvariga. Det visar hur mogen hon är. Hon behandlar andra som skit men förväntar sig beundran och respekt.
Det är inte storbondens jobb att utse köksansvarige ärthjärna. Hon blev arg för att folk påstår att hon mobbar folk.
2024-02-07, 04:50
Avstängd
Citat:
Snälla. Hon påstår att hon fryser ut och mobbar Ronja. Det är bara bullshit.
Har du inte tramsat klart snart?Det är du som påstår att gaphalsen är en brun neger och sen kallar du oss för rasister.? Jag ser henne som en typisk blatte endast. Är det hennes tjocka fillerläppar som får dig att tro hon är neger?
Senast redigerad av Vipan 2024-02-07 kl. 05:09.
2024-02-07, 05:06
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Varför gillar vita människor hela tiden att anklaga invandrare för mobbare?

Lägg ner🙄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in