2024-02-06, 23:28
Medlem
Det var ju hyresvärden som öppnade till dem. Så då lär det ju ha varit okej att gå in där.
Citera
2024-02-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Varför annars orka engagera sig såhär som dom gör?
För att skydda Chloe. Är det så jättesvårt att förstå?
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hyresvärden var ju där med nyckeln ju? Jocke gjorde inget brott. Sen kan man tycka o tänka om vad han gjorde, att det är sjukt osv.
Men jag förstår dom. De vill ha 100% bevis. Då får man ibland göra sjuka saker för att få fram bevisen.
Hyresvärden var inte med, hyresvärden gav nyckeln till Jocke, sen gick Jocke, Anjo och Lisen in i lägenheten.

Jag säger inte att det var fel. Soc blir nog jätte tacksamma för bevisen.

Jag funderar mest om det faktiskt var lagligt.
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Nu är väl Anjo nöjd när han får tjäna pengar på andras misär igen. Alla fattade väl att detta skulle ske, så varför låter de förvånade.
Jocke borde verkligen dra sig ur detta helt och hållet och fokusera på sin egna familj och sin karriär. Vill han till Hollywood som han säger så bör han lägga ner sin inblandning i dessa trams-draman, sluta leka trolljägare och fokusera på sig själv istället!
Citera
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Det kan ändå vara hemfridsbrott.

Hahahha..jisses..
Citera
2024-02-06, 23:30
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha nej.

Haha jo.
Citera
Avslutad
Jag undrar varför Jocke och Jonna inte skickar ut Chrippa och låter Chloé och Julia få bo i lägenheten?

Jag vet inte vad jag ska tro längre.

Anjo och Jocke anklagar Linnéa för att spela in samtal från semestrar, men dom verkar inte se det problematiska i att dom själva avlyssnar, filmar och övervakar, tar sig in i lägenheten och smygfilmar och vakar i timmar utanför Chrippas lägenhet.

Varför knackar Jocke inte bara på? Varför ska han dra med Lisen och Anjo och leka undercoverpoliser? Medan Jonna var hemma med febriga barn?

Låt Christofer få stå för sina handlingar.
Se till att skydda Chloé och Julia.

Linnéa är farligt ute i detta och Chrippa ska väl få henne att backa från utredningen...igen
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-02-06 kl. 23:35.
Citera
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Haha jo.

Nej för hyresvärden öppnade och det fanns ett avtal.
Citera
2024-02-06, 23:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Oavsett så äger han kontraktet och hade ett avtal med både soc och han själv att Linnea inte skulle vara i närheten av ungen.
Jo, men Jocke bor inte där, han gick in i någon annans hem, jag tror det är olagligt oavsett om han står på kontraktet eftersom han inte bor där.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Nu är väl Anjo nöjd när han får tjäna pengar på andras misär igen. Alla fattade väl att detta skulle ske, så varför låter de förvånade.
Jocke borde verkligen dra sig ur detta helt och hållet och fokusera på sin egna familj och sin karriär. Vill han till Hollywood som han säger så bör han lägga ner sin inblandning i dessa trams-draman, sluta leka trolljägare och fokusera på sig själv istället!
Om jag hade haft en bror som missköter mitt syskonbarn hade jag inte bara "äh fuck dom" har min karriär att tänka på.
Hur stört är inte ditt resonemang?
Citera
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men Jocke bor inte där, han gick in i någon annans hem, jag tror det är olagligt oavsett om han står på kontraktet eftersom han inte bor där.

Men nu får du fan lägga av. Hyresvärden öppnade för helvete till och med dörren.
Citera
Medlem
geek12s avatar
Alltså vilken sjuk jävel Chrippa är.

Han satt alltså i slutet av hans live och förklarade att Linnea INTE är i lägenheten

Alltså seriöst hur manipulativ är han?
Jocke har förtusan redan filmat henne i lägenheten. I början av liven så här man Linnea prata med Chrippa då hon inte trodde han gått live ännu. Alltså vilken jävla lirare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in