2024-02-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hon jobbar på det.

Får se vad som händer kring regelbrott och om någon deltagare blir diskad.
Får också se om någon mer hoppar av.
Och om det kommer in någon joker.
Och om någon av de som åker ut framöver får en ny chans på Torpet.

Mycket kan hända även om det just nu inte ser så jättebra ut för "Pakten".

Joker känns osannolikt i år. Detta då vi har tre torpare redan från start. Men vad vet man. Skulle också kunna bli en tvist där utslagna deltagare får slås får en plats.
Tror ingen kommer hoppa av, de är typ halvvägs in. Däremot tror jag de som vill hoppa av ställer upp i en kamp, för att kunna påverka spelet.
Men pakten ser det mörkt ut för ja.
2024-02-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Corneliamåste la vi det här laget reta sig på Ronjas klängighet
Var så jäkla rörigt på min sida sist då jag delar med mamma som också kollar. Finns det ett avsnitt på farmen när hon gått över?

Edlt: aha bara en spekulation👍
2024-02-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Var så jäkla rörigt på min sida sist då jag delar med mamma som också kollar. Finns det ett avsnitt på farmen när hon gått över?

Edlt: aha bara en spekulation👍

Nä hon är fortfarande team Ronja.
2024-02-06, 22:27
Medlem
Crapmagics avatar
Cornelia Nordenson, 18 år, high- school cheerleader på Sjölins gymnasium

Cornelia Nordensson, 30 år, hälso- och livsstilsterapeut

Ibland faller inte äpplet långt, båda sysselsättningarna handlar ju om att stå vid sidan om
(och sära på benen) och heja fram andra kvinnor ??

Jag har då aldrig sätt en Cheerleader som helt statiskt står stelopererad med båda höbalarna uppåt
https://imgbox.com/zm6mYuXq under en viktig match

Det är lite som en statisk dirigent i en orkester som bara lyft sin pinne och sen inget mer, det blir kaos på planen & alla män trillar ner helt libido-lösa i (orkester)diket
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-06 kl. 22:36.
2024-02-06, 22:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Cornelia Nordenson, 18 år, high- school cheerleader på Sjölins gymnasium

Cornelia Nordensson, 30 år, hälso- och livsstilsterapeut

Ibland faller inte äpplet långt, båda sysselsättningarna handlar ju om att stå vid sidan om
(brett med benen) och heja fram andra kvinnor ??

Jag har då aldrig sätt en Cheerleader som helt statiskt står stelopererad med båda höbalarna uppåt
under en viktig match, det är lite som en stillastående dirigent i en orkester som bara lyftt sin pinne och sen inget mer, det blir kaos på planen & alla män trillar ner orkeslösa i (orkester)diket

Och på vad sätt tycker du att Torpets Cornelia har "stått bredvid (brett med benen) och hejat fram andra kvinnor" - på Torpet???

Att stå bredbent och stadigt när man ska hålla en höbal i en tävling om att stå sist kvar = Ja. Men det var ju inte för att "heja fram någon annan kvinna" - utan för att själv vinna!

Fast sanningen var ju den att Maxine gav bort sin seger - till Cornelia
2024-02-06, 22:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Och på vad sätt tycker du att Torpets Cornelia har "stått bredvid (brett med benen) och hejat fram andra kvinnor" - på Torpet???
Farmare är tillskillnad ingen sysselsättning, det är ett jobb! (eller omvänt, farmare är inget jobb, cheerleader är)

Det fans ett korn av ironi bakom att man som cheerleader hejar fram andra kvinnor, sedan
får du göra övrig matematik själv (var Cornelia basen eller högst upp på någon annans axlar i cheerleader pyramidspelet?)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-06 kl. 23:25.
2024-02-06, 22:48
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Farmare är tillskillnad ingen sysselsättning, det är ett jobb!

Det fans ett korn av ironi bakom att man som cheerleader hejar fram andra kvinnor, sedan
får du göra övrigt matematik själv

Och det fanns ett korn av ironi i mitt svar också - Torpets Cornelia ... "hjälpa andra kvinnor". Dra på trissor - det har jag missat totalt
2024-02-06, 23:00
Medlem
Cornelia N är den vackraste kvinna som man kan se på tv just nu. Hon är helt förtrollande.
2024-02-06, 23:01
Medlem
picapicans avatar
Tim tänder alltså på ankläppar, silikon och svarthåriga.

Börjar bli riktigt less på Levin och Cornelia på Torpet. Snacka om att inte se sina egna brister i något. Så självgoda, så man vill kräkas.

Latmasken Tomas Brolin är också rätt tröttsam.
2024-02-07, 01:04
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Funderar över deras IQ
Detta med tvätten
Varför står dom med tvätten i köket i en balja med skitigt vatten i när dom har en hel sjö att tvätta kläder i
Dom har säkert någon organisk får tvål dom kan använda istället
Kanske för att inte fläckar går bort i kallvatten?
2024-02-07, 01:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det äckligaste var när dom tvättade sina skitiga kläder på spisen där folk lagar mat och blev förvånande över varför vissa blev arga på det.
Hi, hi! Du är inte vidare smart! Bakterier och dylikt dör vid kokningen!
Finns nog betydligt värre saker att bekymra sig om i farmen vad gäller faror med sjukdomar.
2024-02-07, 01:18
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja det är väldigt barnsligt att gömma ägg men det är ännu barnsligare att anmärka på att hon säger mellis.
Mellanmål är vanligt förekommande hos vuxna och dom använder även förkortningen mellis.

Här får du lite tips på bra mellisar för vuxna
https://www.convini.se/blogg/nyttiga-mellanmal/
Mellis sa man till barnen på förskolan/dagis och inte annars.
Mellanmål heter det på vuxenspråk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in