2024-02-06, 21:37
Medlem
Charliework86s avatar
Blir hon av med sin förvaltare så komma hon säkert bli bostadslös ganska snabbt.
2024-02-06, 22:44
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Samhall får du nästan omöjligt arbete på idag, speciellt med funktionsnedsättning, dom är inte vad som en gång var tyvärr 👍

Ok men i komunen brukar det alltid finnas jobb till folk med diverse problem,gatsopare, laga cyklar, enkelt snickeri där parkbänkar tillverkas och typ 2 skruvar ska skruvas i, mycket enkel lager arbete.
Tror att varje normal stor komun har sådant. Där hälften är män och hälften kvinnor, arbets tider från 2-8 timmar om dagen. Många med funktionsnedsättningar eller handikapp eller mycket i bagaget får gärna dessa jobb av komunen. Och dem är slappare än samhall så klarar hon att gå runt och se på skäggiga män nu. Då hennes skägg fobi är borta enligt henne själv, så kan hon åtminstone jobba för att få sitt bidrag varje månad, än att glida runt på en räk macka hela livet och flumma runt och leva på skattebetalarna. Hade hon haft någon karaktär så hade hon tagit sig i kragen då hon är snart 40 år men ser ut som 55-60 på nåt foto jag fick se.
2024-02-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
3 månader var en generös gissning. Jag gissar på 3 veckor.

Jo men från vräkningsbeslutet tar det ett tag innan man blir utkastad. Förut var hon ju 86 dagar sen med din hyra, hände flertalet gånger hon var över 2 månader sen etc. & tro på fan att drabbat fick bo kvar trots det. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT DALTANDE! Hon anser ju sig vara fullt fungerande och då borde även vanliga regler gäller. Är inte rätt att hon kan gömma sig bakom sina diagnoser när det gynnar henne och när det inte passar är hon helt plötsligt utan diagnoser. Säger man något annat ljuger man enligt henne... Nej fy fan säger jag bara sp jävla less jag är på henne... 🤷‍♀️
2024-02-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Hon har hjälpt henne med överklagan. Har man jobbat som förvaltare många år, vilket hon har så vet man hur man överklagar. Så jag vågar nog tro att det gått rätt till. De kräver ju rätt mycket för att godkänna det.
Jag har som sagt trott hela tiden att hon kommer få tillbaka fk. Däremot skulden.. det kan jag för lite om.

Jobbat sedan -98 med personer som har godman/förvaltare.

Fick Bumbi tillbaka bidraget, så har de inte fått information vilken inkomst Bumbi hade förra året.

Jag fick kämpa flera år mot FK, det finns inte en chans att Bumbi berättat hur mycket hon får betalt av only Fans till FK.
Om vi är många som skickar bevis om hennes only fans då kommer det fram att man får arbeta och tjäna 50 000 kr i månaden OCH få 100 % sjukersättning
2024-02-07, 00:01
Medlem
Turbotraktors avatar
Vad hände med von.gris konfrontation? Skulle vela veta hur det var, vad som hände, hur smutset reagerade på att han var där, om det sades nåt, om skabbet slog hans mobil ur händerna på honom osv.
2024-02-07, 00:14
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Vad hände med von.gris konfrontation? Skulle vela veta hur det var, vad som hände, hur smutset reagerade på att han var där, om det sades nåt, om skabbet slog hans mobil ur händerna på honom osv.

Jag tror att hon bara va med på videolänk. Hon Va nog för rädd att gå
2024-02-07, 00:50
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor

Kan grisen vara någon som bumbi styrt för att slippa sitta inför folk som trollat oss hela vägen. En perfekt ursäkt för att inte visa sitt rätta nylle....
2024-02-07, 01:22
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Precis gått ut med att hon har fått tillbaka bidraget från FK, skulden har blivit avskriven och hon kommer få retroaktivt…. Har HELT tappat förtroendet för ett fungerande samhälle! Den här människan ålar sig igenom precis vad som helst!

Och till dig Emelie säger jag bara:
- Jag hoppas du kommer få en fantastisk tid med din förvaltare här framöver då du själv inte kommer kunna plocka ut några andra pengar för när det kommer från en myndighet, ja då får det direkt in på förvaltarens konto så då får du glatt hålla dig med din veckopeng på ca 500:- inget mer spelande för dig mer om det nu är så att du vill använda pengarna till att tex handla mat så du överlever… Vi vet alla hur sjuk du är och att du prioriterar spel före mat och att du ljuger om det! I måndags satte du in 3500 sek och spelade för, du vann en högre summa och kunde inte ta ut, så blev du bannad på Twitch. Hur som helst så har vi inte hört något skryt om den vinsten så den spelade du säkert upp direkt efter du blev bannad, samma visa som förra veckan.. patetisk är vad du är!
Senast redigerad av RyggradslosIndivid 2024-02-07 kl. 01:26.
2024-02-07, 01:28
Medlem
Senaste liven försvann från YouTube. Blev hon bannad för att hon spelade i liven?
2024-02-07, 01:31
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Senaste liven försvann från YouTube. Blev hon bannad för att hon spelade i liven?

Det vet jag inte, är det att den inte är sparad? Så gör hon när hon inte vill att folk ska kunna se i efterhand…
2024-02-07, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242

Fegisen bumbi gömde den!
2024-02-07, 05:19
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Min slutsats efter Bumbis sista uppdateringar är att hon får tillbaka sjukbidraget, (retroaktivt också dessutom) skulden är avskriven och att hon uppfattar det som att hon fortsättningsvis fått grönt ljus för att tjäna skattefria pengar på OF samtidigt som hon lyfter sjukbidrag..

Inkompetensen är utbredd i våra rättssalar, det är ett som är säkert..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in