2024-02-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Hur ska han kunna snacka sig ur detta? Och att han stod och kallade Julia för fittjulia framför dottern så hon hörde och sedan sa ordet igen flera gånger. Snacka om störd. Han måste ju vara i en psykos eller nått. Inget han säger nu kommer ju att vara trovärdigt. Och man hör ju när han pratar med Jocke hur aggressive han är samt att han hade varit det emot Jacke med innan han åkte till Barcelona med L börjar mer och mer tro på att han faktiskt har rört L. Hoppas verkligen Jocke kastar ut han på gatan och låter Chole och julia bo där istället. Han kommer svartmåla julia som fan i sin svarsvideo han skulle göra nu. Och skylla allt på henne och även på Jocke. Hoppas fan alla av följer han nu och låter hans skepp sjunka.

Den där sk psykosen har nog varit i hela hans liv. Det där är Chrippa som småungar tycker är så häftigt och cool.
Obegripligt att man inte fattar att han är en aggressiv anabola-torsk som gör precis som han vill, hur och när han vill.
Han viker sig inte för någon och ljuger så mycket att det är skrämmande. Han ska vara långt bort från det där barnet.
Citera
2024-02-06, 22:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
Du är inte särskilt bra på att avläsa när någon är ironisk...
Svårt att veta då det finns endel riktiga galningar här som på riktigt tror att Jocke är offret i detta, att det är Jocke det är synd om.
Människor som tror att Chrippa är en viljelös robot som helt saknar förmåga att fatta egna beslut och styrs av andra som en marionettdocka.

Så ibland är det svårt att veta vilka som är totala galningar, och vilka som är ironiska/skämtar.
Därför jag skrev det först, att jag hoppades han var ironisk/skämta.

Finns ganska många gånger som folk skrivit saker jag trott var ironiskt/skämt, men sedan visade det sig att användaren bara var galen.
Citera
2024-02-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Hahah, det är väl ändå det tråden går ut på? Bara och stänga ner tråden!
Voden och klippet är redan uppladdat för en sida sedan. Ser du dåligt pga all testo?
Citera
2024-02-06, 22:37
Medlem
"Blinka snabbt 3 gånger i fall du är gisslan"

Från senaste twitchchatten
Citera
2024-02-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Svårt att veta då det finns endel riktiga galningar här som på riktigt tror att Jocke är offret i detta, att det är Jocke det är synd om.
Människor som tror att Chrippa är en viljelös robot som helt saknar förmåga att fatta egna beslut och styrs av andra som en marionettdocka.

Så ibland är det svårt att veta vilka som är totala galningar, och vilka som är ironiska/skämtar.
Därför jag skrev det först, att jag hoppades han var ironisk/skämta.

Finns ganska många gånger som folk skrivit saker jag trott var ironiskt/skämt, men sedan visade det sig att användaren bara var galen.

Jo det har du visserligen jävligt rätt i, haha
Citera
2024-02-06, 22:39
Medlem
Längtar till nästa vlogg "vi talar ut igen del 546" haha
Citera
2024-02-06, 22:41
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Längtar till nästa vlogg "vi talar ut igen del 546" haha

” vi är inte tillsammans. Hon hade vägarna förbi för att hämta en nyckel som jag hade fått med mig från Barcelona bara ”

Typ något sånt kommer det låta sen 😂
Citera
2024-02-06, 22:47
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Hade jag kunnat göra, men har faktiskt ingen lust till det när du kallar mig för pissmongo.

Men snälla gör det för oss andra då om du kan va lite go , tack
Citera
2024-02-06, 22:47
Avslutad
L ville verkligen att HON skulle vara den som var i lägenheten och inte Julia. Trots att Julia och Chrippa kommit överens med Socialen att de två skulle bo där med Chloe en period för hennes skull. Chrippa gick även emot socialen som sa att L inte fick träffa Chloe.. och så är hon under utredning för brott mot Chloe enligt dessa uppgifter som kommit ut ikväll. Wow L har inga gränser, det är på gränsen till perverst. Och Chrippa är helt omdömeslös och har totalt noll trovärdighet i något efter detta!
Citera
2024-02-06, 22:48
Avslutad
Någon som orkar sammanfatta vad som hänt idag? Enda jag sett är Anjos video där han berättar att han och Jocke filmat Linnea i lägenheten etc. Har det hänt något mer av värde?
Citera
2024-02-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Men snälla gör det för oss andra då om du kan va lite go , tack
Finns redan, gå back nån sida bara.
Citera
2024-02-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
L ville verkligen att HON skulle vara den som var i lägenheten och inte Julia. Trots att Julia och Chrippa kommit överens med Socialen att de två skulle bo där med Chloe en period för hennes skull. Chrippa gick även emot socialen som sa att L inte fick träffa Chloe.. och så är hon under utredning för brott mot Chloe enligt dessa uppgifter som kommit ut ikväll. Wow L har inga gränser, det är på gränsen till perverst. Och Chrippa är helt omdömeslös och har totalt noll trovärdighet i något efter detta!
Ie. båda passar perfekt tillsammans. Helt galna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in