2024-02-06, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jag har sett samtliga konfrontationer, och i mitt tycke är den helt osannolika figuren #352 en av de absolut bästa, bl a med tanke på mimik, dialekt, och hans totala hjärnsläpp i hela situationen.
Nu har den växt ännu mer i mina ögon! I senaste "dumpenpodden" sade nämligen S eller P att detta hände på en av hans lediga dagar! Så trots att han var ledig så tog han sin tillflykt från busshållplatsen till sin arbetsplats, och inför sina kollegors åsyn så bjöd han in dumpen till arbetsplatsens personalrum!
Det är tamejfan helt obetalbart!
Vet någon hur vardagen ter sig numera för vraket?

https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Den här gäddan hade visst demoner som for opp och ner, opp och ner, opp och ner.
Har han demoner i sitt huvud så tycker man att samhället borde reagerat med att spärra in honom någonstans? Eller åtminstone att han övervakas.
Citera
2024-02-06, 17:40
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tror att en del gäddor har ganska bra koll på hur man faktiskt borde bete sig och de kan nog faktiskt klara sig ganska bra i vuxna relationer. Kärleksrelationer, på jobbet, med vänner, föreningsengagemang osv. Det finns ganska många exempel på det på Dumpen. Bla Vacuum #293, Hemlige Johan #346 och Smilande Rödluvan som ville våldta ett barn vid en mörk parkgrind #345. Säkert även Hanky Bajs #292 och Gympaskoprofessorn på Södertörn #202. Och Rektorn som ville köpa en avsugning för en femhunka #180. Likaså Ground-combat #250 och Nakenhundssnoppen i Ö-vik #354.

Ingen av oss kan ju veta hur det är att leva med dem, men de verkar ju leva någorlunda ordnade liv. De har nåt annat jävla fel. Så klart. Alla gäddor har kopplingsfel i huvudet och själen, men en del är så totalt tappade när det gäller estetik och hur man uppvaktar en kvinna. Inte för att jag på nåt sätt försvarar gäddjävlarna i stycket ovanför. Men jag tror att de faktiskt vet hur man gör när man vill smörja en vuxen potentiell partner. När det kommer till att ragga upp ett barn så tappar/struntar de dock i allt vad sans och rimlighet heter.

Sen så finns det ju gruppen gäddor som verkligen är helt lost. Jag gissar att #365/#364 är en sån. Han tror på allvar att det är hett när han fladdrar med tungan mellan fingrarna.

Jo, men typ så. De fattar liksom inte. #365/#364 skulle själv bli hård av en filmsnutt där en kvinna låtsas suga hans kuk därför tror han att det är sexigt och hett när vispar med tungan mellan pek- och långfinger. Då tror han att det blir blött i trosan.

På det temat så är det ett oändligt stort antal gäddor som tror att fittor funkar som kukar. Kvinnan tänker på sex ---> fittan börja rinna direkt! Hur många är det inte som frågar barnet om hon är blöt, säger att de vill känna på hennes blöta fitta osv. Barnet är i skolan och sitter på en mattelektion, gäddan skriver nåt "hett" och frågar barnet om hon blir blöt i trosan. Bara för att han själv sitter på jobbet med ståkuk. Så jävla skämmigt. Och okunnigt.

#365. Samtidigt kan det ju även vara så att han är en före detta fitt-slickare av rang som fått många på fall med sin ormtunga genom åren.
Senast redigerad av SaltKrabban 2024-02-06 kl. 18:32.
Citera
2024-02-06, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Gädda 189 Skara

Vet någon mer om honom? Var jobbar han nu? OM han jobbar? Hittat hans sambo som verkar stå kvar vid hans sida, är det för hon är så ohyggligt ful som hon stannar?

För det första, det var inte han men det var sjukt likt.

Sen tycker jag det är fruktansvärt fult av DIG att börja prata utseende, en relation som är värd nåt bygger ju knappast på det eller hur? Det har ju inte med utseende att göra om man stannar med en person eller inte, oavsett hur personen är. Eller menar du att en kvinna som stannar med en man som slår henne gör det för att hon är ful eller?
Citera
2024-02-06, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
# 224Gissar det beror på att det var långt från där han bodde och Dvärgen trodde att han skulle kunna gömma sig och starta upp på nytt plus att regionen skriker efter arbetskraft.

Han drogs norröver för att han har släkt där uppe
Citera
2024-02-06, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tror att en del gäddor har ganska bra koll på hur man faktiskt borde bete sig och de kan nog faktiskt klara sig ganska bra i vuxna relationer. Kärleksrelationer, på jobbet, med vänner, föreningsengagemang osv. Det finns ganska många exempel på det på Dumpen. Bla Vacuum #293, Hemlige Johan #346 och Smilande Rödluvan som ville våldta ett barn vid en mörk parkgrind #345. Säkert även Hanky Bajs #292 och Gympaskoprofessorn på Södertörn #202. Och Rektorn som ville köpa en avsugning för en femhunka #180. Likaså Ground-combat #250 och Nakenhundssnoppen i Ö-vik #354.

Ingen av oss kan ju veta hur det är att leva med dem, men de verkar ju leva någorlunda ordnade liv. De har nåt annat jävla fel. Så klart. Alla gäddor har kopplingsfel i huvudet och själen, men en del är så totalt tappade när det gäller estetik och hur man uppvaktar en kvinna. Inte för att jag på nåt sätt försvarar gäddjävlarna i stycket ovanför. Men jag tror att de faktiskt vet hur man gör när man vill smörja en vuxen potentiell partner. När det kommer till att ragga upp ett barn så tappar/struntar de dock i allt vad sans och rimlighet heter.

Sen så finns det ju gruppen gäddor som verkligen är helt lost. Jag gissar att #365/#364 är en sån. Han tror på allvar att det är hett när han fladdrar med tungan mellan fingrarna.

Jo, men typ så. De fattar liksom inte. #365/#364 skulle själv bli hård av en filmsnutt där en kvinna låtsas suga hans kuk därför tror han att det är sexigt och hett när vispar med tungan mellan pek- och långfinger. Då tror han att det blir blött i trosan.

På det temat så är det ett oändligt stort antal gäddor som tror att fittor funkar som kukar. Kvinnan tänker på sex ---> fittan börja rinna direkt! Hur många är det inte som frågar barnet om hon är blöt, säger att de vill känna på hennes blöta fitta osv. Barnet är i skolan och sitter på en mattelektion, gäddan skriver nåt "hett" och frågar barnet om hon blir blöt i trosan. Bara för att han själv sitter på jobbet med ståkuk. Så jävla skämmigt. Och okunnigt.

Honom hade jag glömt. Hur gick det för rektorsgäddan #180 ..? Flög han under radarn och jobbar vidare som rektor, el kanske på regeringskansliet där han också jobbat som sakkunnig i barnfrågor?
Citera
2024-02-06, 20:50
Medlem
Ny gädda.
https://dumpen.se/2024/02/06/stekta-agg-valdtakt-och-knark-napp-364-arlanda/
Citera
2024-02-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ny gädda.
#364 som saknades igår. Verkar vara måttligt påtänd.
Synd att polisen inte agerade.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-06 kl. 21:01.
Citera
2024-02-06, 21:07
Medlem
Heter han Tias som i chatten?
Borde inte vara svåridentifierad....

Kan tänka mig att han får behålla jobbet. Restauranbranschen är smutsig.
Citera
2024-02-06, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ny gädda.

Skabbig typ och skabbig miljö.
"Vill se din lilla rumpa i liten string"
Det ska tydligen vara både smått och trångt och det trots att han säger sig vara stor.
Så alla dessa droger på det och han vill ha hem det tänkta barnet till sig.
Citera
2024-02-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Skabbig typ och skabbig miljö.
"Vill se din lilla rumpa i liten string"
Det ska tydligen vara både smått och trångt och det trots att han säger sig vara stor.
Så alla dessa droger på det och han vill ha hem det tänkta barnet till sig.
Det var det första jag tänkte när #364 började att röka. Så otroligt skitigt det var på golvet i hörnen.
Citera
2024-02-06, 21:30
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Dom tar sig alltså rättigheter att gå bakom disken nu också. Först bildörrar och nu går dom sonika rakt in och bakom disken på restaurangen. Jag vet inte hur det ligger till i Sverige fast i USA får personal använda all våld som krävs för att personerna skall avlägsna sig när någon gör så.
Det vet du ingenting om. Han kanske bjöd med dem som Icagäddan i Norberg för att slippa att kunder i restaurangen hörde/såg.
Citera
2024-02-06, 21:34
Avslutad
#364 blev konfronterad på Remoten, enda restaurang för alla Stockholms, Västerås, Södertäljes och Uppsalas taxichaufförer på Arlanda. Lär bli mycket snack om detta i de kretsarna den närmsta tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in