2024-02-06, 15:35
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Bra du påminde oss, har också hört att #224 arbetsdagar 🔜 är slut i Ske-å.
Den dvärgen lär nog åka vidare till nästa ort och hoppas på att kunna flyga under Flashbackradarn.😉 Där han kan byta cigg mot avsugningar av minderåriga. Vi kommer alltid att hitta dig din satans missbildade dvärg.

Synden straffar sig själv, så att säga!
Stor eloge till vår kära Flashback-kamrat som ombesörjde detta!
Citera
2024-02-06, 15:39
Avslutad
Hej

Ursäkta om jag tjatar om det här äcklet men kan inte sluta undra vad som hände senare och jag har såvitt jag vet inte sett någon uppdatering.

https://dumpen.se/2023/07/10/husbilssugen-napp-253-helsingborg/

Mager som en speta
Saknar tänder i överkäke
Gillar att klä sig i trosor
Kommer till konfrontation i Husbil
i husbilen sitter en kvinna - oklart om hon visste vad 253 skulle göra på platsen
(chatten indikerade dock annat om jag inte missminner mig)

Så - ni nere i Skåne, vad vet ni om det här aset ?

Gädda 253
Mvh
Citera
2024-02-06, 15:43
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kan bara hålla med dig. Dessa gäddor måste va riktigt bra skådespelare som lyckas dölja den här sjuka sidan dom har för sin partner. Den ena gäddan är sjukare än den andra och med en fullkomligt skev verklighetsuppfattning. Titta på den sista gäddan Snoppdragarkavalkaden Napp #365. Hur i helvete kan han tro att en 14 åring skulle tycka det är sexigt när en gubbe skickar en bild på sin tunga. Dom här gäddorna saknar fullstängt allt vad sunt förnuft heter. Undrar vad tusan det beror på. Tydligen så fungerar dessa grisar någorlunda bra i det dagliga livet. Vore otroligt intressant och få lite insiderinformation av någon som levt med en gädda.

Gör man en grov generalisering så känns det som att de som har varit "normalfungerande" haft bostad, partner, jobb, barn etc. ändå har uppvisat ett tidigare beteende/småtendenser som har varit lite avigt.
Exempelvis som vår kära Hank #292, som hade haft ett olämpligt beteende på tidigare arbetsplatser. Det är nog sällan saker och ting kommer som en komplett överraskning för anhöriga/kollegor/grannar osv.
Många har säkerligen försökt att väva in sin partner i sina sexuella fantasier, har det inte varit uppskattat så kan det säkerligen vara så att gäddorna har ägnat sig åt vanilla-sex med sin partner, och försökt att leva ut sina perversioner med tillfälliga kontakter/ "barn" på nätet.

Det vore lite intressant med en "gädd-dokumentär" lite "hemma hos"-feeling. Vet inte om fantasin räcker till för att begripa sig på vilket helvete gäddornas respektive får efter publicering.
Angående hur gäddorna kan tro att det är sexigt med schliskiga gubb-tungor, fläsksvålar, dubbelhakor etc. Ja du, den som kunde svara på det kan svara på mycket..
Citera
2024-02-06, 15:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Synden straffar sig själv, så att säga!
Stor eloge till vår kära Flashback-kamrat som ombesörjde detta!

https://dumpen.se/2023/05/05/frukostrastgaddan-napp-224-goteborg/

#224 Rebus Ni som fortsatt vill följa Dvärgens förfall
Förnamn Delar han med 💩-Hank och vår NHL målvakt som inte gillar mjäll Lundqvist.

Mellannamn Han har inget.

Efternamn sson Son till Hans.

Född år Det mellan 1970-1972

Dag Den mellan 21-23

Månad Årets första månad

Bor Kåge norr om Skellefteå.

Arbete just nu Giga-batterifabrik i Skellefteå

Tips från coachen Ät Cyanid

#224 i Media Googla förnamnet och ordförande spelmissbrukarnas förbund. (Har bytt efternamn)
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-06 kl. 16:05.
Citera
2024-02-06, 16:15
Avslutad
Jag har sett samtliga konfrontationer, och i mitt tycke är den helt osannolika figuren #352 en av de absolut bästa, bl a med tanke på mimik, dialekt, och hans totala hjärnsläpp i hela situationen.
Nu har den växt ännu mer i mina ögon! I senaste "dumpenpodden" sade nämligen S eller P att detta hände på en av hans lediga dagar! Så trots att han var ledig så tog han sin tillflykt från busshållplatsen till sin arbetsplats, och inför sina kollegors åsyn så bjöd han in dumpen till arbetsplatsens personalrum!
Det är tamejfan helt obetalbart!
Vet någon hur vardagen ter sig numera för vraket?

https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/
Senast redigerad av ScottFree 2024-02-06 kl. 16:17.
Citera
2024-02-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#292 Hur det gick för 💩-Hank trodde jag hela tråden visste, det är skrivits löpmeter om Hanks fortsatta levene på denna planet.
Kort:
Det gick åt helvette med frugan.
Namnbyte.
Bor nu i en soc-lägenhet i Sundsvall.
Söker arbete.

Och han kommer fortsätta söka barn
Citera
2024-02-06, 16:28
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kan bara hålla med dig. Dessa gäddor måste va riktigt bra skådespelare som lyckas dölja den här sjuka sidan dom har för sin partner. Den ena gäddan är sjukare än den andra och med en fullkomligt skev verklighetsuppfattning. Titta på den sista gäddan Snoppdragarkavalkaden Napp #365. Hur i helvete kan han tro att en 14 åring skulle tycka det är sexigt när en gubbe skickar en bild på sin tunga. Dom här gäddorna saknar fullstängt allt vad sunt förnuft heter. Undrar vad tusan det beror på. Tydligen så fungerar dessa grisar någorlunda bra i det dagliga livet. Vore otroligt intressant och få lite insiderinformation av någon som levt med en gädda.

Jag tror att en del gäddor har ganska bra koll på hur man faktiskt borde bete sig och de kan nog faktiskt klara sig ganska bra i vuxna relationer. Kärleksrelationer, på jobbet, med vänner, föreningsengagemang osv. Det finns ganska många exempel på det på Dumpen. Bla Vacuum #293, Hemlige Johan #346 och Smilande Rödluvan som ville våldta ett barn vid en mörk parkgrind #345. Säkert även Hanky Bajs #292 och Gympaskoprofessorn på Södertörn #202. Och Rektorn som ville köpa en avsugning för en femhunka #180. Likaså Ground-combat #250 och Nakenhundssnoppen i Ö-vik #354.

Ingen av oss kan ju veta hur det är att leva med dem, men de verkar ju leva någorlunda ordnade liv. De har nåt annat jävla fel. Så klart. Alla gäddor har kopplingsfel i huvudet och själen, men en del är så totalt tappade när det gäller estetik och hur man uppvaktar en kvinna. Inte för att jag på nåt sätt försvarar gäddjävlarna i stycket ovanför. Men jag tror att de faktiskt vet hur man gör när man vill smörja en vuxen potentiell partner. När det kommer till att ragga upp ett barn så tappar/struntar de dock i allt vad sans och rimlighet heter.

Sen så finns det ju gruppen gäddor som verkligen är helt lost. Jag gissar att #365/#364 är en sån. Han tror på allvar att det är hett när han fladdrar med tungan mellan fingrarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju mentaliseringsförmågan som brister: Hur uppfattar andra troligtvis mig. På samma sätt som en grav autist inte förmår mentalisera utan maler på om specialintresse när övriga pratar om vädret, lika huvudlösa är dessa slickbilder.

Vi har inte hört så många anhöriga i tråden, men troligen är många gäddor kufar med svårt för samspel IRL också. Hur många är gifta är en gåta. Två nördar kanske.

Jo, men typ så. De fattar liksom inte. #365/#364 skulle själv bli hård av en filmsnutt där en kvinna låtsas suga hans kuk därför tror han att det är sexigt och hett när vispar med tungan mellan pek- och långfinger. Då tror han att det blir blött i trosan.

På det temat så är det ett oändligt stort antal gäddor som tror att fittor funkar som kukar. Kvinnan tänker på sex ---> fittan börja rinna direkt! Hur många är det inte som frågar barnet om hon är blöt, säger att de vill känna på hennes blöta fitta osv. Barnet är i skolan och sitter på en mattelektion, gäddan skriver nåt "hett" och frågar barnet om hon blir blöt i trosan. Bara för att han själv sitter på jobbet med ståkuk. Så jävla skämmigt. Och okunnigt.
Citera
2024-02-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka

Förnamn Delar han med 💩-Hank och vår NHL målvakt som inte gillar mjäll Lundqvist.

./.../

#224 i Media Googla förnamnet och ordförande spelmissbrukarnas förbund. (Har bytt efternamn)

Där finns ett ex som utsatts oerhört svårt. Först bita ihop i stålbadet när han spelat upp deras pengar, precis när de fått näsan över vattnet söker han barn att våldta.

Tvingats flytta från det lilla hus de hade. Antingen av emotionella eller ekonomiska skäl. Eller både och.

Tvi vale.
Senast redigerad av L.G. 2024-02-06 kl. 17:05.
Citera
2024-02-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Där finns ett ex som utsatts oerhört svårt. Först bita ihop i stålbadet när han spelat upp deras pengar, precis när de fått näsan över vattnet söker han barn att våldta.

Tvingats flytta från det lilla hus de hade. Antingen av emotionella eller ekonomiska skäl. Eller både och.

Tvi vale.
Vad är det man brukar säga. Summan av lasterna är konstant. Stämmer bra på #224. Han flinar och han tror säkert han har vunnit på postkodlotteriet eller något liknande när Patrik och Sara kommer.
Citera
2024-02-06, 17:14
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Citat:
Vem tror ni blir den första "gäddfluencern"?

I USA bestämde sig Lorne Armstrong från To Catch A Predator att rida på sin berömmelse på sociala medier, och ett helt community bildades kring honom:

https://to-catch-a-predator.fandom.c...orne_Armstrong

Vem blir dumpens motsvarighet i Sverige?
Hank 😆?

Vi har väl redan Colin Brixemarker?

Förvisso, men jag tänker mer på om en gädda skulle använda sin medverkan på dumpen till att bli en influencer.

Colin Brixemarker skyltar inte med sin dumpen-medverkan.
Citera
2024-02-06, 17:14
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka

Mellannamn Han har inget.

Efternamn sson Son till Hans.

Född år Det mellan 1970-1972

Dag Den mellan 21-23

Månad Årets första månad

Bor Kåge norr om Skellefteå.

Arbete just nu Giga-batterifabrik i Skellefteå

Tips från coachen Ät Cyanid

Nyfiken på hur det föll sig att #324 flyttade så in i helvete långt bort. Det borde väl vara rätt ovanligt ändå? Måste finnas nån koppling till orten där uppe annars vore ju en flytt till Stockholm eller Malmö enklare om han vill försvinna i mängden.

Eller kanske så enkelt som att där fanns snabbt jobb att få? Men ändå. Sicken jävla öken han måste genomlida.
Citera
2024-02-06, 17:39
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Nyfiken på hur det föll sig att #324 flyttade så in i helvete långt bort. Det borde väl vara rätt ovanligt ändå? Måste finnas nån koppling till orten där uppe annars vore ju en flytt till Stockholm eller Malmö enklare om han vill försvinna i mängden.

Eller kanske så enkelt som att där fanns snabbt jobb att få? Men ändå. Sicken jävla öken han måste genomlida.
# 224Gissar det beror på att det var långt från där han bodde och Dvärgen trodde att han skulle kunna gömma sig och starta upp på nytt plus att regionen skriker efter arbetskraft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in