Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Kan bara hålla med dig. Dessa gäddor måste va riktigt bra skådespelare som lyckas dölja den här sjuka sidan dom har för sin partner. Den ena gäddan är sjukare än den andra och med en fullkomligt skev verklighetsuppfattning. Titta på den sista gäddan Snoppdragarkavalkaden Napp #365. Hur i helvete kan han tro att en 14 åring skulle tycka det är sexigt när en gubbe skickar en bild på sin tunga. Dom här gäddorna saknar fullstängt allt vad sunt förnuft heter. Undrar vad tusan det beror på. Tydligen så fungerar dessa grisar någorlunda bra i det dagliga livet. Vore otroligt intressant och få lite insiderinformation av någon som levt med en gädda.
Jag tror att en del gäddor har ganska bra koll på hur man faktiskt borde bete sig och de kan nog faktiskt klara sig ganska bra i vuxna relationer. Kärleksrelationer, på jobbet, med vänner, föreningsengagemang osv. Det finns ganska många exempel på det på Dumpen. Bla Vacuum #293, Hemlige Johan #346 och Smilande Rödluvan som ville våldta ett barn vid en mörk parkgrind #345. Säkert även Hanky Bajs #292 och Gympaskoprofessorn på Södertörn #202. Och Rektorn som ville köpa en avsugning för en femhunka #180. Likaså Ground-combat #250 och Nakenhundssnoppen i Ö-vik #354.
Ingen av oss kan ju veta hur det är att leva med dem, men de verkar ju leva någorlunda ordnade liv. De har nåt annat jävla fel. Så klart. Alla gäddor har kopplingsfel i huvudet och själen, men en del är så totalt tappade när det gäller estetik och hur man uppvaktar en kvinna. Inte för att jag på nåt sätt försvarar gäddjävlarna i stycket ovanför. Men jag tror att de faktiskt vet hur man gör när man vill smörja en vuxen potentiell partner. När det kommer till att ragga upp ett barn så tappar/struntar de dock i allt vad sans och rimlighet heter.
Sen så finns det ju gruppen gäddor som verkligen är helt lost. Jag gissar att #365/#364 är en sån. Han tror på allvar att det är hett när han fladdrar med tungan mellan fingrarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Är ju mentaliseringsförmågan som brister: Hur uppfattar andra troligtvis mig. På samma sätt som en grav autist inte förmår mentalisera utan maler på om specialintresse när övriga pratar om vädret, lika huvudlösa är dessa slickbilder.
Vi har inte hört så många anhöriga i tråden, men troligen är många gäddor kufar med svårt för samspel IRL också. Hur många är gifta är en gåta. Två nördar kanske.
Jo, men typ så. De fattar liksom inte. #365/#364 skulle själv bli hård av en filmsnutt där en kvinna låtsas suga hans kuk därför tror han att det är sexigt och hett när vispar med tungan mellan pek- och långfinger. Då tror han att det blir blött i trosan.
På det temat så är det ett oändligt stort antal gäddor som tror att fittor funkar som kukar. Kvinnan tänker på sex ---> fittan börja rinna direkt! Hur många är det inte som frågar barnet om hon är blöt, säger att de vill känna på hennes blöta fitta osv. Barnet är i skolan och sitter på en mattelektion, gäddan skriver nåt "hett" och frågar barnet om hon blir blöt i trosan. Bara för att han själv sitter på jobbet med ståkuk. Så jävla skämmigt. Och okunnigt.