2024-02-06, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Hur gör jag det?

Imgur
Citera
2024-02-06, 20:47
Medlem
Glitterfians avatar
Ni som inte tror mig, videon kommer snart att spridas. Linnea sitter i sängen iklädd Chrippas myskläder, dom han brukar ha.
I filmen säger (tror det är Jocke) " Ja Chloe är här i lägenheten med Linnea, polisen kommer snart"

Så får ni se sen att jag inte ljög.
Förstår inte varför så många här har alla taggar uttåt, ni har ingen anledning till att vara otrevliga. Ha en fin kväll era surisar😜
Citera
2024-02-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ni som inte tror mig, videon kommer snart att spridas. Linnea sitter i sängen iklädd Chrippas myskläder, dom han brukar ha.
I filmen säger (tror det är Jocke) " Ja Chloe är här i lägenheten med Linnea, polisen kommer snart"

Förstår inte varför så många här har alla taggar uttåt, ni har ingen anledning till att vara otrevliga. Ha en fin kväll era surisar😜

Kan du skicka då piss mongo
Citera
2024-02-06, 20:52
Avslutad
Haha kräftan sa nyss i sin Cs stream att det är Jocke som styr videosen som anjo lägger ut! Så där har forumet haft 100% rätt
Citera
2024-02-06, 20:52
Medlem
RASK la nyss upp den klokaste videon om detta kaos hittills, titta.
https://www.youtube.com/watch?v=tY8uk8ZZBwY
Citera
2024-02-06, 20:55
Medlem
Jag har också sett filmen. Finns i gruppen girltalk-swe på Facebook.
Citera
2024-02-06, 20:55
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Hur gör jag det?

Vet i tusan

Citat:

Jag fick oxå filmen på Instagram och kan bekräfta att det du skriver är sant!
Citera
2024-02-06, 20:56
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 162krigare
Kan du skicka då piss mongo
De finns ingen. Bara denna https://youtu.be/b1iVmUpu4T0?t=22
Citera
2024-02-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Haha kräftan sa nyss i sin Cs stream att det är Jocke som styr videosen som anjo lägger ut! Så där har forumet haft 100% rätt
Underbart att det kommer fram.
Citera
2024-02-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Underbart att det kommer fram.
Så Chrippa har ingen egen vilja.
Han är körd tills han växer upp eller en olycka sker.
Citera
Medlem
Citat:

Ännu mer poliser... Alltså, stackars satans unge som råkat få dessa vidriga personer i sin närhet.
Citera
Medlem
L är en ung och vilsen tjej. Inget konstigt när man är 23 att ta dumma beslut. Hon är inte förälder och har inga skyligheter. Hon är heller inte intresserad av att vara någon bonusförälder eller har mognaden att ens förstå det där. Kär och galen bara.

Det har däremot C. Så lägg skiten där den hör hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in