2024-02-06, 19:19
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Som han såg ut när hans pappa hämtade honom i någon byhåla. Som han skulle på maskerad. Ser man ut så om man är framgångsrik? Snarare om man lider av psykisk ohälsa

Tänker alltid på Seinfeld-Kramer i sin pimprock när jag ser Chrippa i sin. Badass!
https://youtu.be/qB8VBCIISd0?si=BsZnHDdRfivEkn2k
Citera
2024-02-06, 19:21
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Tänker alltid på Seinfeld-Kramer i sin pimprock när jag ser Chrippa i sin. Badass!
https://youtu.be/qB8VBCIISd0?si=BsZnHDdRfivEkn2k

Ja, men Kramer har något skabbis saknar. Manlighet, stil och ryggrad.
Citera
2024-02-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Som han såg ut när hans pappa hämtade honom i någon byhåla. Som han skulle på maskerad. Ser man ut så om man är framgångsrik? Snarare om man lider av psykisk ohälsa

Bönder utan stil eller kunskap som tror sig fått en snilleblixt hur man ska klä sig för att vara någon.

Själv minns jag när jag var 13 och sprang runt i Turkiet och köpte dolce Gabbana fake tishirtar och kepsar med tryck och tyckte jag var asball. Med facit i hand var det ju omognad och vore jag 33 och gjorde samma sak hade de ju gränsat till utvecklingsstörning, vilket jag tycker C absolut nosar på i sammanhanget.

C= bonde utan stil, kunskap och en lättare utvecklingsstörning kombinerat med storhetsvansinne toppat med en dröm om att vara någon. Ja då ser man nog fan ur precis som han gör.
Senast redigerad av axel91 2024-02-06 kl. 19:28.
Citera
2024-02-06, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa har ju dock själv sagt till Julia att han inte tror lilla C är hans, att han tror Julia var otrogen (Julias egna ord)

För att L satt på sitt jobb och forskade i tidsramarna om när C blev till, med sina kollegor. Sjukt
Citera
2024-02-06, 19:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
För att L satt på sitt jobb och forskade i tidsramarna om när C blev till, med sina kollegor. Sjukt
Så om någon säger till dig "jag har räknat på det, ditt barn är inte din barn", då ringer du direkt ditt partner och säger "barnet är inte mitt barn, jag är inte barnets pappa, jag vet att du var otrogen emot mig när barnet blev till", du tar inte och funderar själv vad du själv tror gällande barnet?

Om man är så totalt mentalt skadad att man agerar så bara för att en person påstår något, då har man allvarliga problem och borde absolut inte få träffa barnet utan övervakning och bo på ett hem med personal 24/7 eftersom man har ett sånt allvarligt fel i hjärnan.
Men du kanske tror att Chrippa är så totalt hjärnskadad att du tycker det låter helt logiskt att han agerar så bara för att Linnea sa något?
Senast redigerad av Dopy 2024-02-06 kl. 19:40.
Citera
2024-02-06, 19:37
Medlem
Citat:

Sjukast var ändå när Julia berättade för Anjo och 70 000 tittare att Christofer anser att barnet är missbildat och att Julia stödde idén att göra ett faderskapstest för att övertyga honom.
Citera
2024-02-06, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så om någon säger till dig "jag har räknat på det, ditt barn är inte din barn", då ringer du direkt ditt partner och säger "barnet är inte mitt barn, jag är inte barnets pappa, jag vet att du var otrogen emot mig när barnet blev till", du tar inte och funderar själv vad du själv tror gällande barnet?

Om man är så totalt mentalt skadad att man agerar så bara för att en person påstår något, då har man allvarliga problem och borde absolut inte få träffa barnet utan övervakning och bo på ett hem med personal 24/7 eftersom man har ett sånt allvarligt fel i hjärnan.
Men du kanske tror att Chrippa är så totalt hjärnskadad att du tycker det låter helt logiskt att han agerar så bara för att Linnea sa något?

Men du tycker L agerade normalt där?
Citera
2024-02-06, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av minisk
Sjukast var ändå när Julia berättade för Anjo och 70 000 tittare att Christofer anser att barnet är missbildat och att Julia stödde idén att göra ett faderskapstest för att övertyga honom.

Hahahah nej du, nu tas det saker från luften. L hade sagt till sin ex-bästis att hon tyckte det ev var missbildat
Citera
2024-02-06, 19:45
Medlem
Citat:
Hahahah nej du, nu tas det saker från luften. L hade sagt till sin ex-bästis att hon tyckte det ev var missbildat

Du har inte kollat Anjos lajv med Julia, gissar jag...?

Jo, hon sa exakt som jag skrev - bara att kolla igen.
Citera
2024-02-06, 19:47
Medlem
Glitterfians avatar
Fick precis se en kort film på L i Chrippas lägenhet, filmen är från igår.
Så ja dom ses igen..
Citera
2024-02-06, 19:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men du tycker L agerade normalt där?
Att kolla tillbaka i någons instagram flöde/youtube vad dem gjorde 9 månader innan barnet födes är inget tecken på mentalt handikapp, mental skada, att man behöver bo i ett hem med personal 24/7. Nu är det dock inte bevisat att Linnea gjort det eller att Linnea sagt alla dem där sakerna om lilla C som förtals gänget påstår hon sagt.
Att tro på allt folk säger utan att använda sin egen hjärna är direkt farligt, och absolut ett tecken på att man inte borde bo utan personal, och inte borde träffa sitt barn utan övervakning.

Så om det är som du påstår, Linnea sa något, Chrippa tog det som sanning och ringde till Julia och sa att han inte var pappa till barnet, ja då ha Chrippa ett allvarligt fel i huvudet och borde sitta på ett hem med personal 24/7 och endast ha övervakat umgänge med lilla C.

Om en normal människa är minsta tveksamma ifall dem är pappan så gör dem ett faderskaps test i det tysta. Dem ringer inte mamman och säger "det är inte mitt barn".
Senast redigerad av Dopy 2024-02-06 kl. 19:56.
Citera
2024-02-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Fick precis se en kort film på L i Chrippas lägenhet, filmen är från igår.
Så ja dom ses igen..

Var finns alla de här klippen och bilderna ingen någonsin lyckas ladda upp eller visa? Vem visade dig klippet och på vilken plattform etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in