2024-02-06, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hahaha ja sämsta pakten jag någonsin skådat!

Dom knullar sig själva värre än dom teoretiskt försöker knulla alla de andra deltagarna.

Dom påminner mycket om det meme-et med en kille som cyklar och stoppar en pinne i sina egna ekrar och ramlar.

Jävla alla andra som sabbar för pakten

Kan hålla med. Deras odds att komma till final hade nog varit högre om de struntat i paktandet.
2024-02-06, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Kan hålla med. Deras odds att komma till final hade nog varit högre om de struntat i Ingentinghade.
Inte med deras låga IQ. Ingenting hade hjälpt men det kanske inte gått lika fort utför. Vem som ryker först av paktresterna ska bli intressant att se. Jag tror Tuff-Tim då dom spar den allra trögaste till sist. Maxine kommer nog dansa runt med gaphalsen där emellan.
2024-02-06, 14:34
Medlem
Citat:
Kan hålla med. Deras odds att komma till final hade nog varit högre om de struntat i paktandet.

Har nog aldrig upplevt att "paktare" har klarat sig särskilt bra. Nebba från i fjol hörde ju till synes till SVEN-pakten men i själva verket gick han sin egen väg och höll sig väl med båda sidor.
2024-02-06, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hahaha ja sämsta pakten jag någonsin skådat!

Dom knullar sig själva värre än dom teoretiskt försöker knulla alla de andra deltagarna.

Dom påminner mycket om det meme-et med en kille som cyklar och stoppar en pinne i sina egna ekrar och ramlar.

Jävla alla andra som sabbar för pakten
Exakt. De är sina egna värsta fiender. Den som mest äter Jennifers bajs är Jennifer själv 💩
2024-02-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Har nog aldrig upplevt att "paktare" har klarat sig särskilt bra. Nebba från i fjol hörde ju till synes till SVEN-pakten men i själva verket gick han sin egen väg och höll sig väl med båda sidor.

Nebba var väl en extrem paktare. Han var N:et både i VENS och i NSS. Samtidigt som han även paktade med Skådisen och hans tjejer innan de hoppade av. Och han hade krokarna ute och lyckades även pakta ihop sig med ytterligare några farmare på vägen.

I år är läget lite annorlunda än då. Det finns ingen direkt motsvarighet till Nebba, men den som kommer närmast är Magnus. (Men Nebba hade skött korten mycket bättre i hans läge och lyckats vinna alla sidors förtroende.)
2024-02-06, 16:19
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Nebba var väl en extrem paktare. Han var N:et både i VENS och i NSS. Samtidigt som han även paktade med Skådisen och hans tjejer innan de hoppade av. Och han hade krokarna ute och lyckades även pakta ihop sig med ytterligare några farmare på vägen.

I år är läget lite annorlunda än då. Det finns ingen direkt motsvarighet till Nebba, men den som kommer närmast är Magnus. (Men Nebba hade skött korten mycket bättre i hans läge och lyckats vinna alla sidors förtroende.)

Han tjocke med tjackis ögonen försöker ju vara lite nebba men verkar vara lite för dum för dra i några trådar alls
2024-02-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vänta lite. Nu menar du att Levin och Cornelia skulle ha fattat kopplingen mellan att de gömmer mat för Dessan och att hon går runt och är hungrig och tjatar om mat? Att de skulle ha fattat att det är deras eget fel att de får lyssna på henne? Kräver inte det nästan en intelligens på geninivå för att göra den kopplingen?

De är barnsligt från allas håll att tjata om mellis istället för säga att man är hungrig och barnsligt att gömma ägg. Jag hade proppat henne med ägg för att få slut på tjatet om mellis, hon går ju inte på dagis.
2024-02-06, 16:51
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
De är barnsligt från allas håll att tjata om mellis istället för säga att man är hungrig och barnsligt att gömma ägg. Jag hade proppat henne med ägg för att få slut på tjatet om mellis, hon går ju inte på dagis.

Tycker inte man har sett så mycket av henne på farmen tidigare, men nu på torpet visades hon ju inte riktigt från sin bästa sida om vi säger så.
Väldigt eljest person.
2024-02-06, 17:51
Medlem
Maxine, Levin, Magnus, farmen-Cornelia är de enda jag respekterar.

Pakten behöver inte förklaras.
Ronja är förmodligen någon som sitter i tyst kupé på pågatågen och gapflabbar åt djur-TikToks på högsta volym.

Om jag hade behövt spendera en längre tid med Per och Anna hade jag nog tagit mitt liv.
2024-02-06, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Du hade fattat att tjatet gick att åtgärda genom ägg alltså? Det var smart av dig. Det fattade inte Levin och Cornelia.
2024-02-06, 18:06
Avslutad
Citat:
Pakten borde absolut skicka Tim och Fredrik till Torpet så att ingen av dem åker ut denna vecka. Att återigen chansa på att motståndaren kommer vara "chanslös" som de sade om Magnus är ju bara att göra om samma misstag som de gjorde med Per.

Å andra sidan kommer Ronja eller vem de nu väljer som förstakämpe bara att välja Anna och så lägger sig Anna. Så även om Pakten spelar försiktigt så att de garanterat klarar sig till nästa vecka alla tre så blir det nog bara Anna de blir av med, inte Ronja eller Per.

Ronja blir ju bara knäppare för varje avsnitt för övrigt. Nu blir hon ledsen bara Cornelia pratar med någon av de andra. Det tycks som om Ronja helst skulle vilja ha Cornelia inlåst i sin källare.
Trots att Ronja helt uppenbart är en av dem som mår sämst på Farmen så kämpar hon på. Jag har inte hört henne säga en enda gång att hon vill hem eller att hon tänker slänga in handduken. Respekt!

Jennifers o övriga paktens mobbing av Ronja har satt spöken i huvet hos henne. Det har fått henne att tro att även andra tycker illa om henne, hon sa ju nåt om att hon undrade om inte Magnus tyckte illa om henne. Paktens massiva mobbing i början fick Ronja att bli väldigt osäker på sin plats i Farmen. Det verkar som att hon bara litar på Cornelia. Det är väl därför hon blir så rädd när Cornelia pratar med andra. Hon verkar vara en riktigt bra tjej, en av mina favoriter.
2024-02-06, 18:14
Medlem
ChiCoLas avatar
Såååja nu visar Jennifer sitt rätta jag igen! Hon verkar vara en så trevlig och bra människa ! Undrar om hon sitter och gråter och tycker synd om sig själv för att produktionen ”klippt så hon verkar otrevlig ”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in