2024-02-06, 11:17
Medlem
Var det inte lite uppenbart?
Citera
2024-02-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Haha så klart sitter Anjo som någon husgud med knäppta händer på sin story, "ryktet stämmer"..

Håller med om att Anjos utlåtanden inte direkt har någon tyngd. Det borde han inse själv, eller är han för självgod för det?
Vad Anjo säger ger inte jag heller särskilt mycket för, men det gör jag knappast med Chrippa eller Linnea heller..

Jag tror däremot att de träffas, utifrån att Chrippa varit förbi Malmö och verkar ha umgåtts med Linnea, Julia skriver sitt på Instagram, Jocke och Jacke avföljer, samt att lilla Chloe älskade Linnea (och det gör pappa också).
Det ser ut som Linnea som speglas i fönstret och Chrippa skrev ett inlägg under sin video att ’de ses’.
Det sistnämnda verkar vara borttaget.
Det finns en hel del som talar för att de börjat umgås igen.

Så då får det väl vara så.

Det är riktigt illa att folk sitter och ringer 112 så polisen får besöka Chrippa vid 3 tillfällen.
Vad är det för idioter?

Helt stört.
Citera
2024-02-06, 11:32
Medlem
Jag tror inte att kreatörerna kommer att kunna mjölka så mycket mer på det här dramat längre. Folk har tröttnat på att man inte kan lita på något längre och blir helt enkelt ointresserade då inget som görs eller sägs har någon tyngd.
Citera
2024-02-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Nu har Anjo bekräftat på insta att ryktet stämmer.

Alltså Chrippa tror att svenska folket är helt dumma i huvudet 😂

Alla har bekräftat utan chrippa lol😂😂
Alla ser det är l men inte c. Fyfan vad larvig han är
Citera
2024-02-06, 11:52
Medlem
Men fan vad illa att Dra hem henne till Jocke och Jonnas byggnad så dom också måste stå ut med henne…
Citera
2024-02-06, 12:04
Avslutad
Asså hur tänker han? Haha fattar inte, hennes fitta måste ha någon magisk kraft! Jocke lär inte vara sugen på att hon ska vara i lägenheten
Citera
2024-02-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Asså hur tänker han? Haha fattar inte, hennes fitta måste ha någon magisk kraft! Jocke lär inte vara sugen på att hon ska vara i lägenheten

Han är psykiskt nedbruten och ett enkelt byte.. Tror knappast att hennes fitta har någon magi!!!
Citera
2024-02-06, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han är psykiskt nedbruten och ett enkelt byte.. Tror knappast att hennes fitta har någon magi!!!
Du har nog rätt men erkänn att linneas utseende vs Julias utseende har en extremt stor roll i allt detta drama
Citera
2024-02-06, 12:18
Medlem
wicks avatar
Haha så han har hittat tillbaka igen? Ojoj vad anjo sitter med skägget i brevlådan nu efter alla sina "jagstårpåchrippassida" videos.
Citera
2024-02-06, 12:20
Medlem
När kommer anjo med videon ” linnea har manipulerat chrippa”
Citera
2024-02-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Men fan vad illa att Dra hem henne till Jocke och Jonnas byggnad så dom också måste stå ut med henne…
Det är fruktansvärt respektlöst.

Han kör ju över sina nära med en ångvält, det är riktigt illa.

En annan hade ju varit överlycklig, och inte minst, oerhört tacksam om man hade en familj som ordnade så mycket för en när man hamnar i nån kris.

Jag lider med alla inblandade runt Chrippas kaos.
Citera
2024-02-06, 12:25
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Du har nog rätt men erkänn att linneas utseende vs Julias utseende har en extremt stor roll i allt detta drama
Har det det, så är Chrippa oförlåtligt ytlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in