2024-02-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Den drabbningen vill man inte missa Hoppas torpet Cornelia vinner den. Av två onda ting...

Du är nog väldigt ensam om att anse att Jennifer blir mobbad och att andra är otrevliga mot henne.
Men Jennifer däremot är den typiska mobbaren och väldigt otrevlig när nåt inte passar henne.
Det är väldigt sjukt att du säger att Jennifer är en mobbare när hon själv har blivit mobbad
2024-02-05, 23:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Är det Jennifer som bor i Uttran?
Tillsammans med 9 andra + en hund, i en liten villa på 40 kvm
Det är en gård med flera byggnader, alla bor inte i samma byggnad.
Var någon som postade en bild i tråden.
2024-02-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Är Freddie son till Farmen-blondie? Lika blöta båda två

Apropå Blondie så är ju Özcan fortfarande den skönaste blatten som varit med i Farmen, de borde få vara med igen i Torpet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vad menar du med attackera? Att ha annan åsikt? Det är så orten uppfattar aggression. Säg emot mig och jag vill DÖDA dig!!!
Vadå annan åsikt? Det var inte det de handla om
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ingen slog någon här dock. Så dålig jämförelse. Jennifer matcha bara deras energi
Var det för svårt att svara på en hypotetisk fråga om vems ansvar en aggressiv reaktion är?
2024-02-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Var det för svårt att svara på en hypotetisk fråga om vems ansvar en aggressiv reaktion är?
Fast det är oproportionerligt. Jennifer mötte deras energi lika hårt. Dom sa ju hemska saker till henne
2024-02-05, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Torpet-Cornelia älskade ju Tim och Fredrik, hatar de äldre kvinnorna från farmen. Så hon är nog samma skrot och korn.

Va? När har Cornelia träffat dom? Eller spoilar du??
2024-02-05, 23:28
Avslutad
Citat:
Fast det är oproportionerligt. Jennifer mötte deras energi lika hårt. Dom sa ju hemska saker till henne
Du är ensam om att tycka att ”Ät mitt bajs!” skriket av en 30+ kvinna är en rimlig handling. Har du många såna i släkten eller? Kan ju förklara ett o annat, menar jag.
2024-02-05, 23:29
Medlem
Citat:
Vadå annan åsikt? Det var inte det de handla om
Men förklara vad det gäller då. Du skriver bara attackera. Menar du fortfarande det du kallar för "gola" av Cornelia om den yngre Pers snarkningar? Eller hur attackerade de henne, annat än att ha andra åsikter?
2024-02-05, 23:34
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Det är väldigt sjukt att du säger att Jennifer är en mobbare när hon själv har blivit mobbad
Jennifer har inte blivit mobbad på Farmen. Vilken Farmen tittar du på eller är det din vilda fantasi som är igång?
Har Jennifer blivit det innan så är det bara offerkoftan armetältet.
Hon är definitivt typen som mobbar och blir inte mobbad.
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du är ensam om att tycka att ”Ät mitt bajs!” skriket av en 30+ kvinna är en rimlig handling. Har du många såna i släkten eller? Kan ju förklara ett o annat, menar jag.
ursula45 är nog väldigt van vid sånt beteende och ser inte det galna i det.
Jennifer är 31 år gammal och har 2 barn. Väldigt god förebild för dom och dom lär bli lika vidriga som sin mamma.
2024-02-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Men förklara vad det gäller då. Du skriver bara attackera. Menar du fortfarande det du kallar för "gola" av Cornelia om den yngre Pers snarkningar? Eller hur attackerade de henne, annat än att ha andra åsikter?
Dom pikar ju henne varje sekund dom kan. Som typ den gången som dom la in de bruna saltet i matet så sa Cornelia "Folk är för känsliga"
2024-02-05, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer har inte blivit mobbad på Farmen. Vilken Farmen tittar du på eller är det din vilda fantasi som är igång?
Har Jennifer blivit det innan så är det bara offerkoftan armetältet.
Hon är definitivt typen som mobbar och blir inte mobbad.

ursula45 är nog väldigt van vid sånt beteende och ser inte det galna i det.
Jennifer är 31 år gammal och har 2 barn. Väldigt god förebild för dom och dom lär bli lika vidriga som sin mamma.
Hon har blivit mobbad innan farmen, ja. Det har hon berättat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in