2024-02-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej det är något annat. Produktionen har vetat om det hela tiden utan åtgärd.

Tror mer det har något med djurens skötsel att göra då det är Wincent som står där.

Du har säkert rätt. Snappade bara upp något Tim sa i en intervju. Hemskt om det skulle vara djur som blivit lidande. Hoppas Wincent fullkomligt tappar det.
2024-02-05, 22:18
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Du har säkert rätt. Snappade bara upp något Tim sa i en intervju. Hemskt om det skulle vara djur som blivit lidande. Hoppas Wincent fullkomligt tappar det.
Det är antagligen djuren för Wincent har ju ansvaret för att dom blir rätt skötta och inte skadas.

Hittade artikeln där Tim pratar om det regelbrottet som produktionen inte brydde sig om.

Avslöjar regelbrottet i Farmen 2024 – TV4 gjorde ingenting
https://www.hant.se/noje/tim-om-regelbrott-i-farmen-2024/10144807
2024-02-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Det är stor skillnad på beteende mellan Jennifer och precis alla andra kvinnor på Farmen o Torpet..
Som Peter Wahlbeck skulle sagt

Hon är en respektblatte. Ni ska ge henne respekt och för annars knullar hon din mamma..

Ät mitt bajs.. Vi kan inte ens föreställa oss att Cornelia skulle sagt ngt liknande.
Men dom pikade ju henne hela tiden och var otrevliga och elaka mot henne för ingen anledning.
2024-02-05, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag förstår att dom var lugna. Men det jag frågar dig är förstår du varför Jennifer blev så arg och brusade till? (Hon kan ha ett temperament, hon är latina trots allt)
Sluta tjata. Alla kan förstå att Jennifer blir irriterad, ingen kan förstå hur hon väljer att hantera det. Ok?
2024-02-05, 22:27
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jag förstår att dom var lugna. Men det jag frågar dig är förstår du varför Jennifer blev så arg och brusade till? (Hon kan ha ett temperament, hon är latina trots allt)
Du är ju inte sann Drar du inte rasistkortet så har du nu uppfunnit ett latinakort
Jennifer är bara en fruktansvärt obehaglig människa som tycker att hon står över alla andra och är förmer än andra. Nu har hon väl fått storhetsvansinne också som vissa andra storbönder.

Du verkar vara en så kallad "orten" också när du försvarar beteendet från pakten gänget hela tiden hur vidrigt dom än beter sig.
2024-02-05, 22:29
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Han försöker bara rädda ansiktet nu. Han förlorade mot någon som han var så säker på att kunna slå.
Men det missbedömde han grovt och i tävlingen var han ett skämt.

Reagerade på att Andreas som sa sig träna så mycket inte hade några synliga muskler. Sillmjölke...

Var kan man läsa att Andreas säger att han la sig i tävlingen?

Såg ut som han tränat sen han blev antagen till Farmen för att se smal ut i tv. Sånt där smält vaxljus typ.
2024-02-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Sluta tjata. Alla kan förstå att Jennifer blir irriterad, ingen kan förstå hur hon väljer att hantera det. Ok?
Men varför attackera dom henne då? Såklart kommer hon att bita då.
2024-02-05, 22:38
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Jennifer och torpcornelia blir ett intressant möte
Torpet-Cornelia älskade ju Tim och Fredrik, hatar de äldre kvinnorna från farmen. Så hon är nog samma skrot och korn.

Minns första gången hon var med i farmen, då hon hällde mjölk över de andra deltagarna och vägrade jobba.
2024-02-05, 22:42
Medlem
Citat:
Men varför attackera dom henne då? Såklart kommer hon att bita då.
Är hon en hund? Det förklarar allt.
2024-02-05, 22:54
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Undrar fortfarande vad regelbrottet som visades i trailers förra veckan handlade om.. irriterar mig så att det inte visats , eller har jag missat något?
Någon klantskalle som släppte klippet på fel vecka. Det visas i veckans söndagsavsnitt.
2024-02-05, 22:54
Avslutad
Tim - En kriminell rekryterings pedagog med grava alkohol problem!
Inte konstigt att det ser ut som det gör på SIS-hem och bland ungdomar idag
2024-02-05, 22:55
Medlem
0Z8Ss avatar
Vem hejar folk på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här