2024-02-05, 22:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Gustav följer Chrippa i skrivande stund, han borde också ta och avfölja honom?
Skulle skämmas ihjäl om jag var Gurra som han simpat och målat upp Linnea som Johanna Möller.

Det bästa vore om han tog bort sin instagram och aldrig går online igen.
Citera
2024-02-05, 22:46
Medlem
Carrocks avatar
Det är uppenbart att han är livrädd över att förundersökningen ska gå till åtal.

Jag tror han gjort nåt, nåt som han inte delget till gänget med Anjo, Jocke mfl. Något som han aldrig skulle kunna stå för, något som kommer förstöra hans offentliga rykte för all evighet.

Varför Linnéa går tillbaka gång på gång efter hon blir lurad är dock en gåta.
Citera
2024-02-05, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulle skämmas ihjäl om jag var Gurra som han simpat och målat upp Linnea som Johanna Möller.

Det bästa vore om han tog bort sin instagram och aldrig går online igen.

Vad har Anjo gjort då? Jag tror att Anjo, Gustav, Jocke, Jacke och Jonna kommer vara tysta framöver. Det här ser inte bra ut för deras del.
Citera
2024-02-05, 22:51
Avslutad
Fan va förbannad jag hade varit om jag var Jocke&Jonna. De fixar en lägenhet till honom och nu har L tvingat sig på. Skäms hon inte?
Citera
2024-02-05, 22:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Vad har Anjo gjort då? Jag tror att Anjo, Gustav, Jocke, Jacke och Jonna kommer vara tysta framöver. Det här ser inte bra ut för deras del.

Inte en chans att anjo kan hålla tyst. Han kommer snart vilja dra in pengar.

Men så länge det är tyst på sociala medier då kommer han vara tyst med. Men skulle det bli drama igen på sociala medier så ser du en video inom 24h på Anjos kanal 😂
Citera
2024-02-05, 22:52
Medlem
Hans sinnesstämning är också helt annorlunda i senaste vloggen. Han ser allvarlig ut, inte ett enda leende eller några skämt iheller, som han brukar köra på i sina videos. Ser trängd ut. Han vet vilket drev som väntar, svårt att vara avslappnad då.
Höll också på att skriva ”ser ut att skämmas”
Men kom på mig själv, att han har inte förmågan att göra det. Han fattas de bitarna.

Dock tror jag ej ”familjen” kommer vända honom ryggen, som alla andra tror. I början visst, för att de ”måste” för annars skulle det se helt sjukt ut utåt! Men Jocke älskar detta dramat och kommer inte lyckas hålla sig borta länge. Blir samma visa igen, gråta ut på sociala medier, sömnlösa nätter, sen uppdrag rädda/stötta sin bror, för Jocke är ju en sån super människa som inte vänder folk ryggen. Och i slutändan på någon vänster kommer han leka hjälte igen!
Citera
2024-02-05, 22:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Anjo är redan ett vandrande skämt sedan han medverkade i loserprogrammen bl & lyxfällan.

Blir en spännande rättegång detta lol
Citera
2024-02-05, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Inte en chans att anjo kan hålla tyst. Han kommer snart vilja dra in pengar.

Men så länge det är tyst på sociala medier då kommer han vara tyst med. Men skulle det bli drama igen på sociala medier så ser du en video inom 24h på Anjos kanal 😂

Vad ska Anjo ha för vinkel om han skulle göra en till video om att Chrippa återigen gått tillbaka till Linnea? Ska han göra som förra gången där han hotade med att läsa upp Chrippas papper han skrivit under tiden han satt i häktet? Ge Chrippa 'tough love' igen? Kanske ska göra en till intervju med Julia? T.om. Anjo måste ju fatta att det är Chrippa som är problemet här, ingen frisk människa agerar på det här sättet.
Citera
2024-02-05, 23:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hur vet du det?? Rimmar ju illa med tanke på att hela Lundström familjen sett upp till Berg/Lundell..
Bevis på att hela familjen Lundström sett upp till familjen berg/Lundell?
För jag tycker det låter som totalt bull shit, rena lögner.
Citera
2024-02-05, 23:07
Medlem
Nu väntar man bara med spänning på att någon ska öppna käften om vad som hänt. Tippar på att anjo eller clue kommer vara den som går ut med det först.
Citera
2024-02-05, 23:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Exakt och det är hennes nummer.
Säkert köpt av Jocke enligt några hjärnkirurger här inne. Sanningen och facit går bara inte in hos vissa.
Så du förstår inte hur enkelt det är att fejka en bild på en sms konversation?
Citera
2024-02-05, 23:13
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fan va förbannad jag hade varit om jag var Jocke&Jonna. De fixar en lägenhet till honom och nu har L tvingat sig på. Skäms hon inte?

Va? Varför ska hon skämmas? Det är väl Chrippa som ska skämmas isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in