2024-02-05, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kolla hans senaste vlogg.

Chloe säger något om linnea att hon gillar den skinkan de köpte, sen säger hon vid typ 2.24 i videon ” jag älskar Linnea ” och så svarar Chrippa ” ja pappa med ”

Sen i slutet av videon typ 8.10 så ser man en tjej i fönstret som speglas. Han säger det är en Alicia som hjälper honom hemma. Bullshit.

Hon säger "jag älskar din middag" och han svarar: "Ja pappa med".
Citera
2024-02-05, 20:19
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia färgar ofta håret, hon har rasat i vikt pga senaste årets händelser.
Vart skulle Julia befinna sig annars?

Men NEJ!!! Det är inte Julia. Julia är hemma i Karlskoga. Hon har varit det sen igår.

Det ÄR Linnea. Jacke har avföljt Chrippa, Jocke har avföljt Chrippa igen. Pga att han träffar Linnea igen.

Chloe säger i affären att hon älskar Linnea, Chrippa svarar ” det gör pappa med ” typ.

Vi behöver inte inte analysera det nå mer, Julia är det inte.
Citera
2024-02-05, 20:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Hon säger "jag älskar din middag" och han svarar: "Ja pappa med".

Haha nej.
Citera
2024-02-05, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men NEJ!!! Det är inte Julia. Julia är hemma i Karlskoga. Hon har varit det sen igår.

Det ÄR Linnea. Jacke har avföljt Chrippa, Jocke har avföljt Chrippa igen. Pga att han träffar Linnea igen.

Chloe säger i affären att hon älskar Linnea, Chrippa svarar ” det gör pappa med ” typ.

Vi behöver inte inte analysera det nå mer, Julia är det inte.
OM det är som så att det är Linnéa, så tror jag inte att åklagaren kan lägga ner utredningarna som pågår.
Det är för mycket och för många involverade.

Jag hoppas för Linnéas och Chloés skull att Linnéa inte "hälsat" på.
Citera
2024-02-05, 20:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
OM det är som så att det är Linnéa, så tror jag inte att åklagaren kan lägga ner utredningarna som pågår.
Det är för mycket och för många involverade.

Jag hoppas för Linnéas och Chloés skull att Linnéa inte "hälsat" på.

Allt är jävligt rörigt. Tycker bara så synd om Chloe. Alltså fakta är iallafall att han varit med Linnea i Köpenhamn, båda dagarna vet jag inte. Men iallafall i Lördags. Och hon följde väl med honom hem i söndags isåfall.

Jacke och Jocke har då avföljt Chrippa igen, Julia började lägga ut mystiska klipp. Som man fattar handlar om Chrippa.
Anjo är helt tyst.

Men hoppas Chrippa nångång kan bli cancelled. Jävla lallare han är. Tänker bara med k*ken.
Citera
2024-02-05, 20:29
Medlem
Först slår hon sönder hans fönsterruta för några dagar sedan och nu har hon tagit sig in. Vad är det för psykopat brud och har han ingen stake eller är hon så pass farlig så hon hotat sig in där.
Citera
2024-02-05, 20:29
Medlem
Here we go again 😳

Alltså, den här dokusåpan toppar allt!
Citera
2024-02-05, 20:42
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det har varit extrem mycket hitte-på den senaste timmen eller 2

Nu är jag borta och jobbar kommande 2 veckor, så jag har i te tillgång till dator, men finns det någon annan good krigara som skulle kunna filtrera bort kringliggande ljud och sånt så man enbart får en tydlig bild av vad dom säger, tänkte så alla kan vara överens om att både C och chrippa älskar julia ☺️ jag älskar nog henne också😂😂😂
Citera
2024-02-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Du skrev följande (Hon har skrivit SMS om att hon tänker ta livet av sig om han lämnar henne. )

Hur vet du det ?

Tror Goldenite vet rätt mycket

Ingen vet nånting, vad snackar du om?
Citera
2024-02-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Kan du länka

Chrippa har nyss bekräftat att dom ses.

https://i.postimg.cc/J7ZKF1Xh/IMG-1221.jpg

Herregud!
Citera
2024-02-05, 21:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Chrippa har nyss bekräftat att dom ses.

https://i.postimg.cc/J7ZKF1Xh/IMG-1221.jpg

Herregud!

Japp. Som jag sa tidigare idag så fick jag det bekräftat på sms att hon var med honom i Köpenhamn, en väldigt suddig bild, men man ser dom. Sen pga hur Julia länkat massa låtar/texter senaste dagarna som tyder på att nånting hade hänt. Hon lämnade chrippas lägenhet i Söndags när han kom hem och åkte till Karlskoga.

Jacke har avföljt Chrippa.
Jocke har avföljt Chrippa.

Chloe säger i affären att hon ” älskar Linnea ” och Chrippa svarar ” det gör pappa med ”

Sen ser man Linnea speglas i fönstret.

Så lika bra erkänna som han precis gjorde.
Citera
2024-02-05, 21:16
Medlem
Tattarkungen gör verkligen allt för att slå Rask i mest trådvisningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in