2024-02-05, 18:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Dessa babbeluringar, gapar och skriker, hotar om våld vid minsta motstånd/motgång.
Jag ska knulla dig, ät min bajs, din mamma, vem är du osv osv...
Sen undrar folk varför SD växer så det knakar!

Den vidriga fejkblondinen på torpet ser helt oproportonerlig ut, värsta silikonpattarna till en i övrigt platt och helt intetsägande blek menlös kropp!
(Gillar egentligen inte att hacka på folk pga deras utseende, men i detta fall gör jag ett undantag.)

Maxine, vilken krigare!
2024-02-05, 18:35
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hon sade i programmet att hennes pojkvän heter Mohammed.
Förhoppningsvis är han bättre på att betala hyrorna än vad hon är.

Är det Jennifer som bor i Uttran?
Tillsammans med 9 andra + en hund, i en liten villa på 40 kvm
2024-02-05, 18:40
Medlem
Asså ögonen kommer ju snart hoppa ur hôvvet på Fredrik pösmunken...herregud sicken flane
2024-02-05, 19:09
Medlem
Amors avatar
Cred till Maxine som direkt genomskådade Tim. Tim är verkligen en självgod fjant. Han tycker att han själv är rolig och humoristisk, helt utan anledning.

Ganska talande med hans prat om att de andra på farmen är tråkiga. Klart han kanske tycker man är stel om man inte halstatuerar sig och skriker "fucking" i varannan mening.
2024-02-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Cred till Maxine som direkt genomskådade Tim. Tim är verkligen en självgod fjant. Han tycker att han själv är rolig och humoristisk, helt utan anledning.

Ganska talande med hans prat om att de andra på farmen är tråkiga. Klart han kanske tycker man är stel om man inte halstatuerar sig och skriker "fucking" i varannan mening.
Men snälla. Det är ju bara "ortengänget" som bidrar med bra tv. Annars är det bara att kolla på kärringstv.
2024-02-05, 19:30
Medlem
Amors avatar
Jennifers beteende alltså, mobbar stenhårt när hon har folk med sig, sen när hon frivilligt skickar iväg sitt tuffa gäng, då är det plötsligt fruktansvärt med mobbning mot henne.
2024-02-05, 19:31
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men snälla. Det är ju bara "ortengänget" som bidrar med bra tv. Annars är det bara att kolla på kärringstv.
Håller med om att de skapar underhållning, man sitter hela tiden och hejar på att det ska gå dåligt för dem.

På nåt sätt humor att de alla åkt ur en efter en, men samtidigt blir det ju inte lika underhållande när de åker ur.
Senast redigerad av Amor 2024-02-05 kl. 19:34.
2024-02-05, 19:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Men kan du förstå hennes utbrott?
Nej jag förstår inga av hennes utbrott. Typisk ortenbrud. Gapa högst...
Citat:
Blev hon inte provocerad? Såg du inte avsnittet???
Nej jag har inte sett avsnittet men hon behöver ingen större anledning för att lacka ur och gapa.

Jag ser avsnitten på min 50 tums TV. Jag ser dom inte på play även om jag har det för laptopen har bara en 14 tums skärm. Finner inget nöje i att sitta och glo på en liten skärm.
Hinner jag inte se det när det sänds på TV så spelar jag inte det.
2024-02-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Håller med om att de skapar underhållning, man sitter hela tiden och hejar på att det ska gå dåligt för dem.
Vad är det för tvprogram du vill kolla på? Antikerna? Där alla är sams och inget händer? Tråkigaste programmet nånsin. Det kan inte alltid vara saft och bullar.
2024-02-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej jag förstår inga av hennes utbrott. Typisk ortenbrud. Gapa högst...

Nej jag har inte sett avsnittet men hon behöver ingen större anledning för att lacka ur och gapa.

Jag ser avsnitten på min 50 tums TV. Jag ser dom inte på play även om jag har det för laptopen har bara en 14 tums skärm. Finner inget nöje i att sitta och glo på en liten skärm.
Hinner jag inte se det när det sänds på TV så spelar jag inte det.
Om du inte har sett avsnittet där hon flippar ur. Så känns det ju lite fel i att du kommenterar och kritiserar utan att veta kontexten till det hela. Det har inget med att göra att hon är "ortenbrud".
2024-02-05, 19:35
Medlem
Amors avatar
Citat:
Vad är det för tvprogram du vill kolla på? Antikerna? Där alla är sams och inget händer? Tråkigaste programmet nånsin. Det kan inte alltid vara saft och bullar.
Jag tycker ju det är kul säger jag. Lite dubbelt, jag håller på vuxna gänget, samtidigt blir det roligare tv när idioterna är kvar.
2024-02-05, 19:37
Medlem
Crapmagics avatar
Jennifer betedde sig mognast under meditationen, det är bara buddistiskt bajsflum, manifestation däremot handlar om att tänka aktivt på saker du ska lyckas med till avslappningsmusik
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-05 kl. 19:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in