2024-02-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon kanske åker direkt från Sockholm till frivården i Falun istället för att åka hem i mellan

Det har jag missat att hon skulle dit
2024-02-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Igår så sökte marlene efter en man. Hon ville helst ha en svensk man då de behandlat henne bättre. Han fick inte vara för gammal och inte för ung. På ett vis tror jag det hade varit bra för henne att hitta någon. Så stabil och lugn som hon var hos sandra har jag inte sett henne tidigare och man hade hopp för henne men sen efter dagens lives så blev hon samma som innan vilket var ledsamt att se.

Idag frågade marlene om fia kunde bli hennes förmyndare. Först kändes det helt fel men sen tänkte jag att det gör nog ingen skillnad om det är marlene eller fia som ringer runt till folk, de är sak samma.

Idag pratade marlene än en gång om att alla som jobbade där på helix var utlänningar och att doktorn till o med var utlänning. Att det inte kändes bra med så många utlänningar osv. Är d inte hon som skriker att alla andra är rasister som kidnappar hennes söön och sen så är hon rasist själv. Hur går det ens ihon

Var kan man läsa detta?
2024-02-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Det har jag missat att hon skulle dit
Hon skulle dit den 7: e tror jag , fick samtal under demonstrationen och tjafsade om kostnaden för resan och fick besked om att hon kunde söka hos soc.
2024-02-05, 19:03
Medlem
Detta är som sagts på live igår och idag

Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Var kan man läsa detta?
2024-02-06, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Har den här Lejonmamman hotat någon i närtid eller vad är det för svammel om ev fängelsestraff i hennes live.

Hon har antastat 3 peroner från soc ute på stan i Mora vad jag förstått samt en 4e men det vet jag inget om
2024-02-06, 05:19
Medlem
Citat:
Hon skulle dit den 7: e tror jag , fick samtal under demonstrationen och tjafsade om kostnaden för resan och fick besked om att hon kunde söka hos soc.

Ansöka hos soc 😂😂. Där är nog broarna brända. Vet inte om de är skyldiga att ge bidrag fast de är dem som polisanmält henne. Hon verkade väldigt skum idag men det gör hon ju alla dagar.
Fia har börjat roa sig med att rita figurer på skärmen som andra kan gissa på. Man märker verkligen att de inte har nåt vettigt alls att göra.
Roligast var i lördags då de gick i fackeltåget och sedan skrek om gamla kungar som försvarade landet och lejonmamma skrek Släpp barnen fria. Hon är nästan skrämmande omedveten om sin omgivning. Går hon på starka mediciner?
2024-02-06, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Ansöka hos soc 😂😂. Där är nog broarna brända. Vet inte om de är skyldiga att ge bidrag fast de är dem som polisanmält henne. Hon verkade väldigt skum idag men det gör hon ju alla dagar.
Fia har börjat roa sig med att rita figurer på skärmen som andra kan gissa på. Man märker verkligen att de inte har nåt vettigt alls att göra.
Roligast var i lördags då de gick i fackeltåget och sedan skrek om gamla kungar som försvarade landet och lejonmamma skrek Släpp barnen fria. Hon är nästan skrämmande omedveten om sin omgivning. Går hon på starka mediciner?

ja ibland see hon väldigt flummig ut på ögonen men kanske bara är fysisk trötthet...ja Marlene skapar ju sysselsättning oxå, när hon inte har nån att trakkasera så säger hon att jag kan polisanmäla några under tiden
Senast redigerad av rickebus 2024-02-06 kl. 09:24.
2024-02-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Hennes ekonomiska försörjning är försörjningsstöd så hon kan söka för resan till Falun .
Hur det blir med täckning av kostnad från Stockholm är väldigt oklart , tingsrätten betalde resan dit men verkade som hemresan bara skulle betalas om hon åkte hem samma dag .
Nu blev hon ju av med plånboken och har inte hört om hon kontaktat taxibolaget för att höra om den glömts där .
Mediciner går hon inte på eftersom hon inte har några vårdkontakter förutom att hon var hos sjukgymnast några gånger
2024-02-06, 09:41
Medlem
Nu ringer Fia till socialchefen Årsta vantör på morgon promenaden

nu ringer hon till växels igen om att de kidnappat hennes barn..växeln säger hon sökt de flesta chefer där.
kan bli spännande dag
2024-02-06, 10:36
Medlem
Citat:
Hennes ekonomiska försörjning är försörjningsstöd så hon kan söka för resan till Falun .
Hur det blir med täckning av kostnad från Stockholm är väldigt oklart , tingsrätten betalde resan dit men verkade som hemresan bara skulle betalas om hon åkte hem samma dag .
Nu blev hon ju av med plånboken och har inte hört om hon kontaktat taxibolaget för att höra om den glömts där .
Mediciner går hon inte på eftersom hon inte har några vårdkontakter förutom att hon var hos sjukgymnast några gånger

De hade ringt och sagt att plånboken fanns på rättspsyk i Huddinge. De tjuvaktiga invandrarna som jobbar där fick tydligen ett samvete.

Vet inte när hon skulle ordna med det, såg bara i en live att hon skulle ringa tillbaka till dem. Hon var absolut inte lättat, glad eller tacksam.
2024-02-06, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
De hade ringt och sagt att plånboken fanns på rättspsyk i Huddinge. De tjuvaktiga invandrarna som jobbar där fick tydligen ett samvete.

Vet inte när hon skulle ordna med det, såg bara i en live att hon skulle ringa tillbaka till dem. Hon var absolut inte lättat, glad eller tacksam.
Ok , det har jag missat , varför har hon inte tagit sig dit och hämtat den , borde väl vara högsta prioritet att fixa det innan hon ska hem
2024-02-06, 11:16
Medlem
Citat:
Ok , det har jag missat , varför har hon inte tagit sig dit och hämtat den , borde väl vara högsta prioritet att fixa det innan hon ska hem

precis..hon verkar vara kvar i stockholm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in