2024-02-05, 16:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Julia blev fysiskt misshandlad av killen hon träffade efter chrippa, han blev dömd för det och sitter i fängelse.
Så först psykiskt misshandel i flera år från chrippa.
Och sen fysisk misshandel från killen hon träffade efter chrippa.
Och nu senaste allt med Chrippa, dem är tillsammans, förlovade, gjort slut, bor ihop medans han raggar efter andra tjejer och planerar att kasta ut Julia.
Rent känslomässigt har hon levt i ett kaos, inte konstigt att hon mår dåligt.
Ok, du menade så. Då är jag med.
Ja, men jag tänker också att hon kanske inte hade tagit lika mycket skit från killen som misshandlade henne om hon inte redan innan varit nedtryckt och hade dålig självkänsla.
Misshandeln gjorde det självklart inte bättre.
Citera
2024-02-05, 16:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hon är anmäld på samtliga punkter...
Det innebär inte att man startat en utredning och att hon klassas som misstänkt för något.
Finns det bekräftat att polisen inlett en förundersökning mot Linnea?
Citera
2024-02-05, 16:42
Avslutad
Citat:

Har du något målnummer? Är en utredning startad?
Citera
2024-02-05, 16:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej jag tror inte ett skit på vad ni skriver, det har bevisats flertalet gånger.. Bara senast idag så slogs lögnen om körkortet sönder..
Det är väldigt enkelt.
Medans förundersökningen pågick var Linnea tyst.
När den lades ner gjorde hon videon.
Såfort förundersökningen började igen blev hon tyst igen.
Rekommendationen är att man ska vara tyst medans förundersökning pågår.
Citera
2024-02-05, 16:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Bevis på det?
Citera
2024-02-05, 16:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, du menade så. Då är jag med.
Ja, men jag tänker också att hon kanske inte hade tagit lika mycket skit från killen som misshandlade henne om hon inte redan innan varit nedtryckt och hade dålig självkänsla.
Misshandeln gjorde det självklart inte bättre.
Ja, Julia behöver ta lilla C och ta sig bort ifrån allt, ta stöd från sin familj, psyk hjälp, bygga upp sig själv och sitt liv innan hon ens funderar på någon kille.
Citera
2024-02-05, 16:55
Medlem
Citat:
Nej jag tror inte ett skit på vad ni skriver, det har bevisats flertalet gånger.. Bara senast idag så slogs lögnen om körkortet sönder..

Vad är det du inte tror på?? Att förundersökningen är återupptagen finns ju bevisat de facto i dokument som finns i tråden. Och då låter hon rättsväsendet sköta utredningen och har inte längre behov av att behöva försvara sig själv genom att publicera videor utan hon blir försvarad av en riktig försvarare och är smart nog att inte lägga ut något som kan problematisera utredningen (på sånt sätt som Chrippas gäng lyckades göra och som nu satt dem i skiten än mer).
Och gällande körkortet fanns det behörighet förra veckan men idag är det en ny vecka och hans ärende har väl varit under handläggning och uppdaterats idag helt enkelt.
Så tyvärr är det nog ett önsketänkande av dig att allt slagits sönder utan snarare ett tecken på hur du greppar efter halmstrån att din idol ska vara oskyldig. Men jag är ledsen att säga det, Chrippa är en ren skithög och inte oskyldig för fem öre ens.
Citera
2024-02-05, 17:16
Medlem
Om han nu träffat L igen så lär han ju vara helt bränd på alla socialamedier. Det är bara för sjukt.
Citera
2024-02-05, 17:21
Medlem
Anktalares avatar
Citat:

Fast det vet du ju inte, vill ha lite mer bevis än en vandringssägen.
Citera
2024-02-05, 17:23
Medlem
skadad87s avatar
hur vet vi om han är me L igen? har jag missat något? vart fick ni det från?
Citera
2024-02-05, 17:29
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87

Oklart. Någon här påstod att de var i Köpenhamn ihop, att det finns bildbevis. Har dock inte sett denna bild än. Annars grundar det sig på vad Julia skriver, att hon känner sig sviken (vilket inte är så konstigt med tanke på hur han behandlar henne).
Citera
2024-02-05, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skadad87

Nån vill få flashbackare att tro det. Ifrågasätter man och säger att det inte stämmer krävs det bevis. Kräver man själv bevis så skall det finnas ett foto som ingen kan visa. Dem är mer bevakade än kungafamiljen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in