Citat:
Ursprungligen postat av
Thyrsos2
Fast det där stämmer ju inte och det vet du.
Vi, och framförallt inte jag, har inte kallat målsägaren för nedsättande epitet i tillnärmelsevis lika stor utsträckning som ni gjort och gör.
Era, och framförallt dina, resonemang och slutsatser går ju hela tiden ut på att du både rakt ut och genom antydningar kallar honom både det ena och det andra.
Bara en sådan sak som ”det behagade inte herrn” är ju långt mer nedsättande än det vis vi omskriver målsägaren.
Skäms du nu?
Och varför svarar du inte på frågorna du får?
Börjar du inse att du ändå inte har den minsta lilla trovärdighet kvar så du kan lika gärna gå all in och släppa ens den minsta tillstymelse till heder du hade kvar i din krökta och mjuka ryggrad…?
På vilket vis är "herrn" ett nedsättande epitet?
Jag har inte skrivit att ni kallar målsägande nedsättande epitet.
Jag har skrivit att vissa av er förtalar henne när ni kallar henne falsk tillvitare, vilket ni gör utan några som helst belägg dessutom. Och det är absolut inget förtal att skriva "det behagade inte herrn", ska man få det till förtal, så måste man vara en extra extremt känslig liten snöflinga.
Jag måste inte svara på frågor. Och ignorerar en del. Varför? För att jag inte ids lägga en massa energi på vissa av er, då ni dels för en ohederlig debatt. Och dels för att ni redan har bestämt er för att se målsägande som en falsk tillvitare (trots att hon inte ens står åtalad för detta brott och trots att Vi*king är dömd för våldtäkt) och mig och andra som "lögnare". Ni har bestämt er för detta. Så jag svarar på det som
kanske kan ge mer klarhet för de som läser tråden.