2024-02-05, 10:07
Medlem
Dessa bomber är så satan fult o fegt,det är aldrig endast den tilltänkta offret som drabbas.
Borde bli mycket hårdare straff för bombdåd.

När började gängen i landet bomba sina fiender på daglig basis?

Förr va det väldigt sällan eller aldrig mqn använder bomber för hota/skada/ta livet av nån.
Citera
2024-02-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumlan23
Alla fönster och balkongdörrar är trasiga i hela den porten, tre våningar upp. Porten är borta och närliggande ståldörrar till soprum och cykelrum är också kraftigt påverkade/trasiga av smällen. Omkringliggande portar har också påverkade fönster. En kraftig smäll.

Tack!
Bilden på Aftonbladet var en lite trasig dörr imorse.
Citera
2024-02-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalasPerifras
Tack!
Bilden på Aftonbladet var en lite trasig dörr imorse.

Jo jag såg det, skadorna är mer omfattande än vad som syns på de bilderna. Jag gick förbi för en stund sedan. Tur att ingen blev fysiskt skadad.
Citera
2024-02-05, 10:22
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uteliggarn
Lexbase är väl ett sattyg, man ska nog vara väldigt försiktig att hänga ut någon på de premisserna, det är bara elände och förtal det lexbase sysslar med.
Vanlig oskyldig skillsmässotvist kan vara tillräcklig för att hamna på deras jävla site.
Att ingen har ekonomiska muskler och stämmer dem för förtal för att få bort den skitsidan.
Jävla ynkliga myndigheter och politiker som tillåter skiten.
Jag är dock inte med där, bör tilläggas.

På adressen kan det lika gärna vara en helt oskyldig släkting/anhörig till någon pundare som de nu gav sig på.

Jag finns där; som kärande i ett s.k småmål i tingsrätten.
Citera
2024-02-05, 10:43
Avslutad
Den senaste uppdateringen från en slirig typ på Lidl är att de flesta, om inte alla sprängningar, utförs av byggmaffian som behöver jobb.
Renoveringar gärna och inte så många nybyggnationer så det rullar på och kostar bra.
Jag litar på uppgifterna.
Citera
2024-02-05, 10:51
Medlem
PreciousStoness avatar
Då kan jag nu komplettera mitt tidigare inlägg med att den person som är häktad misstänkt för anstiftan till mord samt mordförsök enl. media nedan är Jo$ip Dum3ncic 21 år ($=s, 3=e).

P.g.a. pressetiska regler skriver media inte ut namn på häktade personer, men på fb är det helt enl. reglerna om namnet maskeras, oavsett vad olika s.k. "uteliggare" anser om den saken!

Kan bara tillägga att det är för jävligt att oskyldiga människor drabbas utav dessa hämndaktioner när det är en IQ-befriad fiskmås som anstiftat mord och struntar i konsekvenserna och att anlitade utförare dessutom mördar helt fel oskyldiga personer.

Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
På adressen bor en man som för två veckor sedan anhölls och senare häktades för anstiftan till ett mord samt två mordförsök i september 2023.
Dessa brott ska ha skett i Åkersberga resp Jordbro. Fel personer blev BO i båda fallen som har kopplingar till konflikten inom Foxtrot.

Källa: AB Plus
Citera
2024-02-05, 12:26
Medlem
Uteliggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis

Ponera att du bor i lägenhet, entrén sprängs och du råkar vara den enda eller en av dem i trappuppgången som finns på den där jävla lexbase.

Så sitter det hjärndöda individer på flashback och stämplar dig som potentiellt kriminell i din trappuppgång på grund av det och gottar sig med att gräva vidare om dig på hela jävla nätet.
Senast redigerad av Uteliggarn 2024-02-05 kl. 12:30.
Citera
2024-02-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis

Har du stämt någon och förlorat? Det är inte kriminellt.
Men du hängs ut på Lexbase och sedan på flashback som kriminell om något liknade som den här sprängningen skulle hända i din närhet.

Känner till ett fall där en kärande förlorat målet, ej blivit delgiven domen men domen vunnit laga kraft.
Hen har alltså möjlighet att överklaga och vinna men hängs ut på Lexbase ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Uteliggarn
Ponera att du bor i lägenhet, entrén sprängs och du råkar vara den enda eller en av dem i trappuppgången som finns på den där jävla lexbase.

Så sitter det hjärndöda individer på flashback och stämplar dig som potentiellt kriminell i din trappuppgång på grund av det och gottar sig med att gräva vidare om dig på hela jävla nätet.
Senast redigerad av J-student 2024-02-05 kl. 12:57.
Citera
2024-02-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumlan23
Vallavägen 193

193 syntes bra på TV i de tidiga morgonsändningarna. Sedan blurrades det bort.
Citera
2024-02-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Dessa bomber är så satan fult o fegt,det är aldrig endast den tilltänkta offret som drabbas.
Borde bli mycket hårdare straff för bombdåd.

När började gängen i landet bomba sina fiender på daglig basis?

Förr va det väldigt sällan eller aldrig mqn använder bomber för hota/skada/ta livet av nån.

I Sverige hittar du adresser till dina fiender och deras familjemedlemmar med en snabb sök på internet. Mycket lättare än att hitta en person som gömmer sig

Kan med säkerhet säga att det är därför Sverige sticker ut i hela världen när det gäller sprängningar
Citera
2024-02-05, 13:00
Medlem
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/stockholms-lan/haninge-kommun/objekt/?objektID=1429270

Dags att slå till nu ? BR lär vara speciellt bra i s k utanförskapsområden.
Just för integrationen. Största folkgruppen i trappuppgången vinner vad
gäller språk.
Citera
2024-02-05, 13:02
Medlem
Nästan enda typiskt svenska namnet på adressen tycks vara Munter. Och det är Hen väl inte
just i nuläget. Namnbyte nästa ?
Senast redigerad av litesliten 2024-02-05 kl. 13:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in