Mellannamn: Börja med den saknade vokalen i följande ord: *ll*r. Ta samma bokstav en gång till. Avsluta med infinitivet (två bokstäver) för den aktivitet man utför när man använder åror.
Född: Tio dagar efter sångerskan Helen Sjöholm.
Efternamn: Ptja, det är finskt.
Gör det annars enkelt för dig genom att kolla kommuntoppen på MrKoll i Stockholm denna månad. Han ligger högt upp på topplistan och är den enda med ett finskt efteenamn.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-02-05 kl. 08:42.
Så #363 är fortfarande oidentifierad både för Dumpen o allmänheten… det brukar ju annars lösas rätt fort när Dumpen ber om hjälp…
Dags för alla eminenta FBI som finns här inne att börja gräva!! Tyvärr verkar det inte finnas mycket o gå på… lättare när dom dyker upp i bil…
363 Känns som en typisk flashbackare
Hänger i drogforumen (RC) samt klagomål och kritik (varför fick jag en varning igen, modsen förföljer mig, moderator x måste får sparken) samt hiphop
Senast redigerad av Awkwardman 2024-02-05 kl. 08:58.
Hahahaha komiskt ändå hur #363 skriver från ett annat konto och försöker leka ball och hota vad han tror är dom som försökt råna honom, det gör det inte bättre att han har en support outlaws profilbild till den heller 🤣🤣 humor, skämt skriver sig själva ibland!
#363 En normal person hade gått hem och tittat på Dumpen.se, men denne jeppe går bananas på tangentbordet och anklagar fiskarna för diverse saker och blir plötsligt "jättetuff". Inte heller visste han vem Patrik Sjöberg är, utan kallade honom bara för fetto.
Trist konfrontation, men efterspelet i chatten får 5/5.
Förnamn: samma som en viss Persbrandt
Efternamn: samma som en viss Clark
Född: samma år som berlinmuren föll
Tack!
Har du möjligtvis någon mer ledtråd, så gäddan inte förväxlas med någon annan som heter likadant?
Edit: Jag hittade 363 nu, han bor ju på Lidingö. På gäddans Facebook tackade han för gratulationerna på födelsedagen, han fyller år månaden mellan september och november.
Senast redigerad av Raymond-Chow 2024-02-05 kl. 10:55.