2024-02-05, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Putin har kört många intervjuer där du själv kan se vad Putin tycker och tänker. Varför behöver du ha Tucker Carlson som tolk för detta? Intressant att du inte förstår att allt Putin säger är lögner och propaganda. Det kommer inte bli en intervju där man ställer honom mot väggen direkt istället får Putin hålla låda i en timma utan avbrott och de kritiska frågorna är noll. Låter fantastiskt, är så du vill ha "journalister" behandlar politiker i Väst också eller är det bara okej med hovsamhet när det gäller Ryske Adolf?
Mycket bra kommentar.

det Verkar vara fler personer i tråden som behöver Trucker Carlson för att berätta hur de ska tänka och agera.
Citera
2024-02-05, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBDtillTHC
Mycket bra kommentar.

det Verkar vara fler personer i tråden som behöver Trucker Carlson för att berätta hur de ska tänka och agera.
Så e det. Det e nog en del inom högerblocket som vacklar mellan att vara för eller emot Ryssland. Före invasionen var samstämmigheten större. Men efter TC intervju kommer nog många mer tydligt bekänna färg.
Citera
2024-02-05, 06:43
Medlem
santos_devilles avatar
Jag vet inte vilken journalist jag hade skickat men inte fan är det Tucker. Tycker ens Tucker att det är ett krig eller förvarar sig bara Ryssland mot nazister?

Jag tror inte Tucker kommer ljuga eller sprida propaganda men jag tror det kommer bli en jävla massa softball frågor och inga motfrågor på jobbiga ämnen. Och jag tror det kommer handla mycket om hans husgud Trump good Biden bad!

Säg vad du vill om Tucker men journalisten Älskar Trump med hela sitt hjärta.
Citera
2024-02-05, 07:03
Medlem
Grontarskonts avatar
Låter stört men lika barn leker bäst!
Citera
2024-02-05, 07:05
Medlem
Citat:
Putin har kört många intervjuer där du själv kan se vad Putin tycker och tänker. Varför behöver du ha Tucker Carlson som tolk för detta? Intressant att du inte förstår att allt Putin säger är lögner och propaganda. Det kommer inte bli en intervju där man ställer honom mot väggen direkt istället får Putin hålla låda i en timma utan avbrott och de kritiska frågorna är noll. Låter fantastiskt, är så du vill ha "journalister" behandlar politiker i Väst också eller är det bara okej med hovsamhet när det gäller Ryske Adolf?

Det har vi ju redan, så vad är du rädd för?
Citera
2024-02-05, 07:05
Avstängd
Hade nog hellre sett Piers Morgan intervjua Putin.
Citera
2024-02-05, 07:07
Medlem
Citat:
Mycket bra kommentar.

Du har kanske inte tänkt att det kanske är för att Tucker inte ställer traditionella journalistfrågor? Hans intervjuer är intressanta och han ställer bra följdfrågor. Sen är han inte heller köpt, som de andra är.
Citera
2024-02-05, 07:07
Medlem
Citat:
Mycket bra kommentar.

Mer personer som du som tycker det är ett problem att någon kommer till tals.

Viss media är bra, då klarar folk att avgöra vad som är sant och inte.
Annan media är dålig, då kan den inte ens visas, för då klarar samma människor inte av att tänka själva.
Citera
2024-02-05, 07:10
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Känns som att detta blir exakt en likadan intervju som alla dessa smörintervjuer med Bashar al-Assad när han höll på med sitt lilla inbördeskrig.

Vore ju kul om Putler kunde tänka sig att prata engelska.

Vore ju även kul om Tucker fick erbjudande om att permanent flytta till Ryzzlans och börja på RT istället.
Citera
2024-02-05, 07:12
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Hade nog hellre sett Piers Morgan intervjua Putin.
Jag hade heller sett Oprah Winfrey intervjua Putin. Eller Dr Phil hahaha.

Skämt åsido...i vilket fall som helst är det mycket intressant att detta sker. Jag gillar inte Tucker men detta kan kanske leda till fler intervjuer med andra journalister.
Citera
2024-02-05, 07:19
Avslutad
Citat:
Det gör dom ju.

Varför är folk så rädda för att höra vad som kommer direkt ur hästens mun? Är Putin så värdelös som msm i väst säger, så finns det ju inget att frukta, tvärtom.
Citera
2024-02-05, 07:22
Avslutad
Citat:
Mycket bra kommentar.

Tvärtom, det är ni som vill ha ett filter emellan er och Putin, där andra talar om för er hur han är. Ni litar inte på er egen tankeförmåga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in