2024-02-04, 22:24
Medlem
Äntligen är Maxine inne på Farmen ❤️
2024-02-04, 22:31
Medlem
Tycker det blir så tydligt i dagens avsnitt hur ortengänget är fast i högstadiet. Vi tar Magnus till ldan, Fredrik får lösa snacket, ställer han mot ”väggen” och så sitte rvi andra bredvid och nickar. Säger Magnus emot så munhugger vi honom direkt..
Å Tims vokabulär, alkohol och snusk?
2024-02-04, 22:47
Medlem
Zyxel04s avatar
Kan det vara så att Andreas la sig i tävlingen? Vore så jävla tråkigt i så fall... för var väl så med Ciro?

Svår situation för pakten... men frågan är hur "organiserade" de andra är.

Jag tycker att Magnus är sköen... som försöker spela med "alla"... kanske kommer detta sabba för honom länge fram.

Jag gillar Torpet-Cornelia... hon är skön med sina vassa repliker... Tråkigt att Dessan misslyckats på torpet
2024-02-04, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Fasen vad najs att Perre vann. Shit jag var övertygad att han skulle torska när han valde fysik.
Per är stark som en oxe, kolla hans underarmar och nävar.
2024-02-04, 23:12
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.79benj
Per är stark som en oxe, kolla hans underarmar och nävar.
Det kan spelat in. Men jag tror han vann på att Andreas hade oflyt med kilarna. Så det var nog mer den tekniska faktorn som avgjorde.
2024-02-04, 23:16
Medlem
Fyfan vad skönt att Per vann 😁
2024-02-04, 23:32
Medlem
farlings avatar
Citat:
Det kan spelat in. Men jag tror han vann på att Andreas hade oflyt med kilarna. Så det var nog mer den tekniska faktorn som avgjorde.

Nähä du.
Per vann för att han var bättre än Andreas helt enkelt.
Andreas hade inte en chans emot Per, och att påstå något annat är bara fånigt.

Ortenkillen gjorde bort sig ordentligt i dagens avsnitt. Det är så pinsamt när de sitter och är så förmätna i sina confessionals, och sedan åker på stordäng i tingen.
2024-02-04, 23:44
Medlem
Crapmagics avatar
Hur tänkte man när man bildade par vid dansen?

blond (Brolin) med blond (Martina), svarthårig (Tim) med svarthårig (Jennifer)
Gråhårig (Anna) med Gråhårig (Per)

Skalliga fick inte va med
2024-02-04, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tänkte man när man bildade par vid dansen?

blond (Brolin) med blond (Martina), svarthårig (Tim) med svarthårig (Jennifer)
Gråhårig (Anna) med Gråhårig (Per)

Skalliga fick inte va med
Jodå, Magnus dansade med Ronja. Magnus hade snott ihop en väst och knätofsbyxor också. Det hade han kunnat få lite cred av Wincent för.
2024-02-04, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Kan det vara så att Andreas la sig i tävlingen? Vore så jävla tråkigt i så fall... för var väl så med Ciro?

Svår situation för pakten... men frågan är hur "organiserade" de andra är.

Jag tycker att Magnus är sköen... som försöker spela med "alla"... kanske kommer detta sabba för honom länge fram.

Jag gillar Torpet-Cornelia... hon är skön med sina vassa repliker... Tråkigt att Dessan misslyckats på torpet
Orten-gänget är desperata . De skickar ut trevare till höger och vänster. Magnus, Maxine - ja även Cornelia verkar uppvaktas av ortengänget av vad man fick se i trailern på slutet. Alla fattar ju dock att den som kommer med sist i en pakt bara är kanonmat för övriga. Sist in, först ut.
2024-02-04, 23:58
Medlem
Citat:
Men herregud så dåligt han hamrade!! Han höll ju alldeles för långt in på hammaren. Då får man ju ingen kraft i slagen!! Asså så dålig trodde jag inte Andreas var faktiskt. Tror tom en tjej hade slagit honom i den grenen. Riktig sopa!! Kul att han var så kaxig i början o sen förlorade och bölade som en tönt! Riktigt nice!
2024-02-04, 23:59
Medlem
0Z8Ss avatar
Kan nån förklara varför de blev så lack på att Magnus benämnde dem vid ”pakten”? Det har la varit uppenbart för alla inblandade att det finns en pakt herregud

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in