2024-02-04, 13:50
Medlem
nu kommer det börja brinna i knutarna hos demokraterna vad säger ni? intervjun kommer sändas exklusivt på X.

https://twitter.com/TheQNewsPatriot/status/1753895758267367569?t=pBmN4caVy4LVqrQ0OAdXQQ&s=19
Citera
2024-02-04, 14:09
Medlem
Nickeess avatar
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.
Citera
2024-02-04, 15:31
Medlem
rtyuios avatar
Oj. Han stoppades senast från att intervjua Putin när han var hos FOX. NSA hörde visst av sig och undrade varför han försöker kontakta Putin.
Frågan är om Putin ställer upp?
Citera
2024-02-04, 16:36
Medlem
kyrkstockens avatar
Får han till det är det 2000-talets journalistiska scoop. Jag tror putin ställer upp. Klart han har koll på väst och vet betydelsen.

Men kanske lyckas man tysta honom.
Citera
2024-02-04, 16:46
Medlem
NFCs avatar
Tucker Carlson, han har inte hittat på lögner om Trump väl? Vad har han då för tillit i branschen? Han kommer säkert intervjua en AI-modell och ni alla kommer gå på det. Jag är bara intresserad ifall det är seriös journalistik, det vill säga där man hittat på saker om Trump.
Citera
2024-02-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densvenskahorden
nu kommer det börja brinna i knutarna hos demokraterna vad säger ni? intervjun kommer sändas exklusivt på X.

https://twitter.com/TheQNewsPatriot/status/1753895758267367569?t=pBmN4caVy4LVqrQ0OAdXQQ&s=19
Oj, jag visste inte att Tucker Carlson kunde ryska. Intervju via tolk räknas inte, det blir det tolken vill säga.
Citera
2024-02-04, 17:32
Bannlyst
Kan inte vänta på att se detta. Tycker om Tucker väldigt mycket, och kommer nog bli den mest intressanta Putin intervjun vi sett på ett tag.
Citera
2024-02-04, 17:43
Medlem
swebarbs avatar
Hade varit underbart höra putin säga sanningen i 1 timme om globalisterna och vad som egentligen händer i ukraina som media ljuger om.
Citera
2024-02-04, 21:15
Medlem
Nachoalistens avatar
Wow, vilken enorm intervju, om det nu är sant.
Citera
2024-02-04, 21:30
Medlem
Skafferns avatar
Tucker Carlson? Var det inte han som i åratal satt och spred trams om valfusk. Som han inte ens själv trodde på?
Hoppas han får sin intervju och att Putin går full russian med satanism, nazistjudar, biolabb...
Citera
2024-02-04, 21:59
Medlem
Joeybananass avatar
Tucker Carlsons Putin intervju

Det verkar som att Tucker Carlson ska ha intervjuat Vladimir Putin i Moskva under helgen.
Själva intervjun kommer troligtvis släppas under veckan.
Är det slutet på det amerikanska stödet för Ukraina? Jag lyssnar själv på mycket amerikansk media och det känns som att den amerikanska befolkningen är extremt trötta att betala för notan och vill inte se en direkt konfrontation mellan USA och Ryssland. När man inte kan hålla sin egna gräns där hundra tusentals migranter flödar över varje månad.

Tucker hävdar också att han har blivit avlyssnad av NSA och varnad att inte åka och intervjua Vladimir.
https://youtu.be/HRrWMU89Jjk?si=knW5-Nh_BTT0iavk&t=120

Tucker har tidigare intervjuat presidenter som Viktor Orban och Javier Milei

Vad säger ni FB? Själv poppar jag popcorn

https://timesofindia.indiatimes.com/world/europe/tucker-carlsons-mysterious-moscow-visit-speculations-over-potential-putin-interview/articleshow/107405672.cms?from=mdr
Senast redigerad av Joeybananas 2024-02-04 kl. 22:05.
Citera
2024-02-04, 22:39
Medlem
Det finns ingen direkt konfrontation mellan USA och Ryssland möjlig. Ryssarna har inte ens chans mot usa och det är de fullständigt medvetna om själva, och usa ja de undviker direkt konfrontation då det inte tjänar deras intresse.

Att han åker till Moskva för att intervjua Putin känns både oamerikanskt, opatriotiskt och lagom lågt, även för en person som Tucker som är tämligen värdelös i alla avseenden. Men han lyckas iaf polarisera debatten, vilket medför både bra och dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in