2024-02-04, 16:24
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen och Torpet nästa vecka.
Du har rätt om storbonde, var lätt att räkna ut.
Vem som vinner i Tinget nästa vecka (gömd i en annan spoiler).

Ja, vi vet ju faktiskt inte att någon blir diskad och din teori låter trolig med tanke på Tims berättelse i Hänt. Det borde väl betyda at storbonde efter nästa vecka blir.
2024-02-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Ja, vi vet ju faktiskt inte att någon blir diskad och din teori låter trolig med tanke på Tims berättelse i Hänt. Det borde väl betyda at storbonde efter nästa vecka blir.
2024-02-04, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen och Torpet nästa vecka.
Du har rätt om storbonde, var lätt att räkna ut.
Vem som vinner i Tinget nästa vecka (gömd i en annan spoiler).

2024-02-04, 16:42
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det skulle inte förvåna mig jättemycket om ortengänget har fått mat eller alkohol insmugglat, det kan vara huvudorsaken till att alla sovit i storbondestugan. För rent taktiskt är det riktigt dumt att demonstrera sin pakt så tydligt. Tim visar ett missbruksbeteende.

Vad grundar du det på ? Vilket beteende har han ? Han ser lite jonkig ut men hur beter han sig som en missbrukare ? Hade någon fått in alkohol tror jag att produktionen märkt det fort .
2024-02-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Vad grundar du det på ? Vilket beteende har han ? Han ser lite jonkig ut men hur beter han sig som en missbrukare ? Hade någon fått in alkohol tror jag att produktionen märkt det fort .
Hans beteende har jag kommenterat för en tid sedan.

(FB) Farmen 2024

Det förekommer med all säkerhet både ett och annat som produktionen inte märker. Det både sups och knarkas till och med på våra fängelser.
2024-02-04, 17:16
Medlem
Andreas, Tim, Fredrik och Jennifer har garanterat bestämt tillsammans vem som skall vara storbonde nästa vecka. Och då vägt in vilka som vill åka till Torpet. Så om Tim inte blir storbonde igen så är det för att han vill till Torpet. Och då är det väl mycket riktigt Jennifer som borde bli aktuell. Fredrik står snäppet lägre än henne i rang i "Orten-pakten".

Trist att de underskattade Per så som de gjorde. Eftersom de vet att Anna vill hem så är hon inget hot längre och de valde att försöka plocka bort Per i stället. Det gick inte så bra. Hade de valt Anna i stället så hade hon kunnat få gå sin läggmatch mot Ronja och sedan göra Per eller Cornelia till storbonde. Då hade pakten fortfarande varit intakt.

Magnus är lite lurig, kanske den av deltagarna som mest påminner om förra årets vinnare Nebba. Han paktar med Cornelia och Ronjas grupp, med Maxine och Torpet-gänget och även lite med Orten-pakten. Men han gör det lite halvhjärtat tycker jag. Han gjorde inte mycket för att få "Pakten" att tro att han var på deras sida i dagens avsnitt t.ex.
2024-02-04, 17:58
Medlem
mensverkets avatar
Vet inte om jag är mer besviken eller inte förvånad att Jennifer har en Muhammed hemma. Är han svart eller Arab dock?

Skön utgång. Ser fram emot morgondagens avsnitt.
2024-02-04, 17:59
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Tinget nästa vecka:
Tinget nästa vecka:
2024-02-04, 18:13
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Andreas, Tim, Fredrik och Jennifer har garanterat bestämt tillsammans vem som skall vara storbonde nästa vecka. Och då vägt in vilka som vill åka till Torpet. Så om Tim inte blir storbonde igen så är det för att han vill till Torpet. Och då är det väl mycket riktigt Jennifer som borde bli aktuell. Fredrik står snäppet lägre än henne i rang i "Orten-pakten".

Trist att de underskattade Per så som de gjorde. Eftersom de vet att Anna vill hem så är hon inget hot längre och de valde att försöka plocka bort Per i stället. Det gick inte så bra. Hade de valt Anna i stället så hade hon kunnat få gå sin läggmatch mot Ronja och sedan göra Per eller Cornelia till storbonde. Då hade pakten fortfarande varit intakt.

Magnus är lite lurig, kanske den av deltagarna som mest påminner om förra årets vinnare Nebba. Han paktar med Cornelia och Ronjas grupp, med Maxine och Torpet-gänget och även lite med Orten-pakten. Men han gör det lite halvhjärtat tycker jag. Han gjorde inte mycket för att få "Pakten" att tro att han var på deras sida i dagens avsnitt t.ex.

Medlemmarna i ortengänget har inte de skarpaste knivarna i lådan någon av dem, och kan således inte räkna ut att det hade varit mer taktiskt av dem att hålla gruppen intakt, än att så desperat klamra sig fast vid storbondestugan.

Tror också att Jennifer blir storbonde nästa vecka, och min teori gällande klippet som cirkulerat från regelbrottet är:
2024-02-04, 18:42
Medlem
Amors avatar
Andreas vilken supertönt han är. Nån slags spännig adidasriddar-stil. Undrar hur han formats till den personligheten?
2024-02-04, 19:00
Avslutad
Den i tråden som liknade Ronja vid en struts har förstört det för mig, kan inte tänka på annat när hon är i bild.
2024-02-04, 19:35
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Medlemmarna i ortengänget har inte de skarpaste knivarna i lådan någon av dem, och kan således inte räkna ut att det hade varit mer taktiskt av dem att hålla gruppen intakt, än att så desperat klamra sig fast vid storbondestugan.

Tror också att Jennifer blir storbonde nästa vecka, och min teori gällande klippet som cirkulerat från regelbrottet är:

Torpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in