2024-02-04, 08:58
Medlem
Kan det vara så infernaliskt helt enkelt att det här är ett arbetsmarknads- och kulturprojekt som går ut på att låta transpersoner integreras i samhället? Många av dem har nog tråkiga jobb, som vi andra, men ”här får drömmar liv”… Att det rent naket handlar om att farbröder klär ut sig till tanter och läser sagor med basröst sminkas över. Jag får obehagliga vibbar och associationer…
Citera
2024-02-04, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Sodomiter bör aldrig tillåtas läsa för barn, varken på förskolor eller i stadshus.

Yup, de skall tillbaks in i garderoben!
Citera
2024-02-04, 09:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du bevisade min poäng. #ägd

Så du är alltså bara en snorvalp? Som använder sådana barnsliga epitet!

Duntsta nu, ditt äckel!
Citera
2024-02-04, 09:46
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Så du är alltså bara en snorvalp? Som använder sådana barnsliga epitet!

Duntsta nu, ditt äckel!
Det är alltså jag som är äcklet när jag frågar dig om dina - enligt dig själv - egenupplevda erfarenheter av vuxna män som gillar barn. Fint försök att blanda bort korten.
Citera
2024-02-04, 09:50
Medlem
Känns som att för 5-10 år sedan hade föräldrarna hängts ut som nazistiska transfober.

Har vi passerat peak-vansinne för den här gången?
Citera
2024-02-04, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turistparadiset
Känns som att för 5-10 år sedan hade föräldrarna hängts ut som nazistiska transfober.

Har vi passerat peak-vansinne för den här gången?

Ja, jag tror det.
Samma högljudda minoritet har som vanligt inte fattat att det är läge att hålla käften nu.
Men dom fattar iofs aldrig det.
Citera
2024-02-04, 10:05
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det är alltså jag som är äcklet när jag frågar dig om dina - enligt dig själv - egenupplevda erfarenheter av vuxna män som gillar barn. Fint försök att blanda bort korten.

Det är du som är pedofil/ pedofilkramare ja!
Det är korrekt uppfattat! Bra att du börjar inse vad du är för low life!
Citera
2024-02-04, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Det verkar vara din tolkning.

Enligt Wikipedia:

Vaddådå?
AWBs flagga med tre 7: or står för seger över ondskan.
(7 är alltså fullkomligt över 6, som är ofullkomligt
Tre 6: or är grav ofullkomlighet(Satan), medan tre 7: or representerar gudomlighet.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Afrikaner_Weerstandsbeweging

Eftersom det också står på Wikipedia, så lär det vara lika giltigt, eller hur?
Citera
2024-02-04, 10:47
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Blir nyfiken på om det är muslimska eller Sverigedemokratiska föräldrar. Kan vara en mix av båda.
Åh, dessa jobbiga lidingöislamister.....
Citera
2024-02-04, 10:48
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Hur pass valfritt ska det vara? Ska det enbart vara valfritt att delta eller låta bli, eller ska det även vara valfritt att vara med och betala för föreställningen?

Skulle man kunna tänka sig att det var så väldigt valfritt att de föräldrar som ville att deras barn skulle läsas för av män utklädda till kvinnor själva arrangerade och bekostade föreställningen? Och de som inte ville vare sig behövde bekymra sig om att tacka nej eller bidra ekonomiskt?

Absolut en bra poäng. Men det är svårt att dra den gränsen, finns många saker jag skulle dra in på långt tidigare än de struntsummor som en sådan här sak kostar. Politikers löner, slöseri inom kommuner, tänder till tandlösa romer, listan kan göras lång lång lång.
Citera
2024-02-04, 10:49
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Nej, "valfritt" är inte bra.

Valfrihet är bättre än ursprungstanken, men det är fortfarande sjukt att en transvestit ska läsa sagor för småbarn pga att han är en transvestit. Personens sexualitet är själva anledningen till att just han ska läsa sagorna. Syftet är att exponera barnen för transvestitens sexuella läggning. Barnen blir alltså del i en sexuell agenda. De blir offer för en sexueliserad miljö och agenda som de är för små att förstå.

Dessutom är det fortfarande skattepengar som betalar för kalaset. När folk kämpar med höga räntor och räkningar så stjäls deras pengar och spenderas på psykiskt sjuka personer som ska hjärntvätta deras barn med sexagenda.
Jag hoppas framtidens dom faller hårt.

Absolut. Men att föräldrar på ett eller annat sätt fockar upp sina kids kommer hi ju aldrig runt.

Personligen tycker jag miljö och globalist agendan är ännu värre.
Citera
2024-02-04, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Panna
Så sorgligt när hatet vinner. All kärlek till de fina transorna!!!! De kommer andra gig, all publicitet är god publicitet. Och till er här som hatar transor vill jag bara säga acceptera folk som dom är och vad de vill och önskar så blir världen bättre!!!!
Det är du som sprider hat när du ljuger och säger att folk "hatar transor" för att de inte vill ha sexualiserad sagoläsning bland barn.

Varför kan inte en eventuell transa flytta fokus från sin normbrytande sexualitet när de är bland barn? Om transan nu bytt kön, varför inte agera som en normal man/kvinna som läser sagor när de gör det bland barn? De är ju bara ute efter att provocera när de flyttar fokus till sex i kontexten barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in